Vásárolja meg ezt a LaFerrari prototípust, és élje meg a szuperautó tesztvezető fantáziáit

A lapátos történeteink a legnépszerűbb bejegyzések közé tartoznak, de gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne vezetni az egyik ilyen erősen álcázott prototípust? Nos, itt a lehetőség, hogy kiderítsd, mert egy hihetetlenül ritka LaFerrari teszt öszvér árverésre kerül.

Az abszurd nevű Ferrari LaFerrari hibridet 2013-ban mutatták be, és egy évvel később érkezett az utcára, ahol a McLaren P1 és a Porsche 918 Spyder ellen állt. De jóval azelőtt, hogy a kész 950 lóerős (963 LE) autót bemutatták volna, a Ferrari mérnökei erre az öszvérre támaszkodtak, hogy teszteljék a közelgő hiperautó fékjeit, kormányzását, felfüggesztését, ESP-jét és hibrid-támogatott 6,3 literes V12 hajtásláncát.

Ezt az erősen módosított 458 Italiát a Ferrari 2011 májusa és 2012 decembere között használta a LaFerrari fejlesztés három fázisának első szakaszában. Alumínium alvázát erősen módosították, hogy elfogadja a V12-es motort, amely bár egy korábbi F140FB motor az FF shooting brake-ből, nem pedig az utolsó széntestű sorozatgyártású autó F140 FE-je, még mindig sokkal több izommal és sokkal zeneibb zenével ruházza fel ezt a 458-at, mint valaha is a szabványos V8-as formában.

Összehasonlítva a sima, polírozott, garázs-királynő LaFerraris-szal, akit újra láttunk, ez az öszvér finoman durva, és a funkció diadala a forma felett. Vannak nagy darab karosszéria és trim csapkodott el, vezetékek és figyelmeztető jegyzetek mindenhol, és ami a legjobb, ez is jön a csavar-on álcázó panelek volna viselt a vizsgálat során, hogy dobja a kém fotósok le az illatot.

Az autógyártók tesztautóit általában a vállalat további tesztelésre vagy utókorra tartja meg, de gyakran összetörik, bár ebben az autóban a Ferrari 2016-ban eladta egy magángyűjtőnek azzal a feltétellel, hogy nem lehet regisztrálni és használni az úton. Sajnos ez továbbra is így lesz az RM Sotheby’s monacoi májusi eladásán, de ez csodálatos kiegészítés lenne egy szuperautó-gyűjteményhez, és mivel fut és vezet, semmi sem akadályozza meg abban, hogy élvezze az autópályán kívüli környezetben.

Ha szenvedélyed van a ritka Ferrarik és a felhajtók iránt, olyan sokáig, hogy versenypályaként duplázódik, ahol hagyhatod, hogy a Ferrari történetének ez a lenyűgöző darabja kinyújtsa a lábát, nyúlj a kövér pénztárcáért, mert az ilyen lehetőségek nem jönnek gyakran. Az aukciós ház árára nincs becslés, de arra számít, hogy több millióval megválik a kulcsok megszerzéséhez.