Intenzív teszteken a Mercedes A-osztály, az AMG A35 és az A45

Lehet, hogy a Mercedes A-osztály 2022 után, Kanada pedig 2023-ban készül kilépni az amerikai piacról, de ez még mindig kulcsfontosságú fegyver a vállalat más országokban az Audi és a BMW elleni harcban, és a jelenleg tesztelt közelgő frissítés az évtized második felében versenyképes marad.

Kémfotósaink elkapták a sportos AMG A35 és a vörös forró AMG A45 forró nyílásokat, valamint a józanabb Mercedes A-osztályú nyílás- és szedánmodelleket, amelyeket különböző országokban és körülmények között helyeztek át a tempójukon, a havas sarkvidéki környezettől a Nürburgring híres kanyarjain át.

A Panamericana rács és a négy hátsó kipufogó kipufogócső jelenléte azt mutatja, hogy a fekete nyílás az AMG A45 hatótávolság-feltöltésű, nem pedig az A35-ös kisöccse, amelyet itt ezüst festékkel látunk. Sem az autó, sem a szokásos A-osztályú szedán nem fog teljesen másképp kinézni a ráncfelvarrás után, de abból, amit az álruhában látunk, úgy tűnik, hogy finoman felülvizsgált lámpákat viselnek mindkét végén, elöl új DRL alakkal.

Az A45 könnyűfém keréktárcsái szokatlan belső gyűrűs kialakítással is rendelkeznek, míg az ezüst A35 erősen álcázott rácsa elgondolkodtat minket, hogy ezúttal a Panamericana rácsot is megkapja-e.

Nem számítunk arra, hogy hatalmas változások következnek be a 2,0 literes turbófeltöltős inline-4-ben vagy az AMG 4Matic összkerékhajtási rendszerében, különösen azért, mert a jelenlegi A45 415 lóerős (421 LE) kimenete már erősebbé teszi, mint a 394 lóerős (400 LÓERŐS) Euro-spec Audi RS3 Sportback. De egy percig se gondold, hogy a Mercedes nem ragadja meg az alkalmat, hogy egy kicsit magasabbra tolja ezeket a számokat.

Míg a tömegpiaci A-osztályú szedán a képeink azt mutatják, hogy a Nürburgring körül haladva nem osztja meg azt a fajta impulzusgyorsító teljesítményt, amelyet az AMG testvérek fognak nyújtani, az egyetlen dolog, ami mindhárom autóban közös, az az MBUX infotainment rendszer trackpadjének elvesztése.

Azzal, hogy arra kérték a vezetőt, hogy a hangutasítások és az ujjak kombinációjával működtesse a rendszert a képernyőn, a mérnökök helyet szabadítottak fel a vezeték nélküli telefon töltőtálcájának, amelyet az ikerpoharak másik oldaláról áthelyeztek, bár nem vagyunk biztosak abban, hogy mi történt az összes gombbal, amely korábban körülvette a trackpadet.

A ráncfelvarráson átesett Mercedes-Benz A-osztály kínálata, beleértve az AMG változatokat is, várhatóan 2022-ben debütál, és még az év vége előtt megjelenik a bemutatótermekben.

carscoops