Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat

Posted on 2022.08.18.2022.08.18. By Teszt Elek

Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) Zrt. a felújítás alatt álló 3-as metró vonalán, az akadálymentes közlekedés elősegítése érdekében gumiból készült peronhézag-kitöltővel csökkentenék a peron és a szerelvények közötti átlépési távolságot.

    A BKV Zrt. MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, hogy szerdától öt állomáson – Újpest-központ, Újpest-városkapu, Forgách utca, Corvin-negyed, Határ út – kezdődik a Platform Gap Filler (PGF), peronhézag-kitöltő tesztelése. A próba idejére a peronok szélére különböző hosszúságú fogakkal ellátott, körülbelül 60 centiméteres hungarocell darabokat rögzítettek, amelyek segítenek majd a végleges méretek beállításában.


    A PGF egy erős, gumiból készült perontoldat, amely a megfelelő méretű elemek kiválasztásával és felszerelésével minimálisra csökkenti az átlépési távolságot a peronszél és szerelvény ajtajának széle között. Rugalmas, ezért nem okoz sérülést a metrószerelvényben, ugyanakkor ellenáll az utasforgalom okozta terhelésnek, a meglévő adottságok figyelembevételével pedig utólagosan is beépíthető – ismertette a közlekedési társaság.


    A BKV azt írta, hogy a peronok és a szerelvények közötti túl nagy, 5-6 centiméteres távolság problémájára a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ) hívta fel a figyelmet, jelezve, hogy a kerekesszékkel közlekedőknek a 2 centiméter jelentene elfogadható értéket.


    Hozzátették, hogy a probléma nem egyedi, világszerte alkalmaznak különböző műszaki megoldásokat a távolság csökkentésére a metrók, vasútvonalak állomásain. Az elvégzett vizsgálatok alapján a megoldást a PGF-elem beépítése jelentheti, amelyet több cég is gyárt, így beszerzése viszonylag könnyű, és több európai városban is alkalmazzák már.


    A tesztelés után a tervek szerint állomásonként négy, azaz perononként két-két beszállási pozícióban ötméteres szakaszokon rögzítik majd a PGF elemeket, az akadálymentes be- és kiszállási lehetőségeket pedig peronburkolati jelek mutatják majd. A teljes vonalon egy éven belül valósulhat meg a projekt – olvasható a közleményben.

Hasznos, Jármű, Szolgáltatás Tags:#baidu, #bing, #DuckDuckGo, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #yahoo, 2-ES, 2-ES VILLAMOS, 2M, 2M VILLAMOS, 3-as metró, 3-as metró felújítás, 3-as metró felújítása, 3-as metróvonal, a hő- és füstelvezető rendszert tesztelik, akadálymentesítés, állomás, átbaszás, balesetveszély, beléptetőkapu, BKK, BKK Zrt, BKK Zrt., BKV, BKV Zrt., bla-bla, Budapesti Közlekedési Központ, BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI KÖZPONT ZRT, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Budapesti Közlekedési Vállalat, Corvin-negyed, csalás, DEPRESSZIÓS, DEPRESSZÍV, dugó, életveszély, facebook, FEKETE, ferdepályás lift, FORGALI VÁLTOZÁS, FORGALMIREND VÁLTOZÁS, füst, füstelvezető, füstpróba, füstteszt, GUMIBÓL KÉSZÜLT, GUMIBÓL KÉSZÜLT PERONHÉZAG-KITÖLTŐ, hatósági füstpróba, Kálvin tér, KÁLVIN TÉRIG JÁR, KÁLVIN TÉRIG JÁR AZ M3-AS METRÓ, kász, kocsi, kötbér, közlekedés, közösségi közlekedés, lift, M3, M3 metró, M3 metró középső szakaszának felújítása, M3 metrófelújítás, M3 metróvonal, M3 metróvonal felújítás, M3 metróvonal felújításaa, M3-as, M3-as metró, M3-as metrópótló, M3-as metróvonal, M3-as metróvonal felújítása, M3-as pótlóbusz, M3-as pótlóbuszok, magyarázkodás, mellébeszélés, metró, metróállomás, Metróért Egyesület, metrófelújítás, metrópótlás, metrópótló, METRÓPÓTLÓ BUSZ, Metrovagonmas, metróvonal, mozgáskorlátozott, Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége, mozgássérült, MTI, mutyi, NYOMASZTÓ, ostoba, PERONHÉZAG-KITÖLTŐ, pökhendi, pótlóbusz, primitív, Semmelweis Klinikák, Semmelweis-klinikák, sikkasztás, szellőzőrendszer, szellőzőrendszer tesztelése, szerelvény, SZÜRKE, tesztelik a rendszert, tömegközlekedés, villamos, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Javában zajlik az Ioniq 5 N tesztelése
Next Post: Budapesten és környékén is bizonyított a teszteken az elektromos MAN busz

Kapcsolódó anyagok

  • Tarolnak a Goodyear abroncsok a téligumi-teszteken Jármű
  • A Triumph utolsó fejlesztési tesztjeit versenypályán is elvégezték Jármű
  • Győrből irányították a ZalaZONE tesztpályán közlekedő személyautót Jármű
  • Így törött a Range Rover Evoque Jármű
  • Önvezető járműveket tesztelnek az M86-os út csornai elkerülő szakaszán Jármű
  • A kültéri szórakoztató berendezések ellenőrzésével folytatódnak a fogyasztóvédelem szezonális tesztek Egészség
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Közel 65 ezer használtautó cserélt gazdát februárban
  • A Geely kínai járműgyártó rekordbevétellel zárta 2022-t
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • A tesztelők között számítástechnikai utalványokat sorsol ki a BKK Szolgáltatás
  • Vírusölő üléshuzatot tesztelnek a párizsi és a lyoni tömegközlekedési járműveken Egészség
  • QR-kóddal azonosítják a kukákat egy most indult tesztprogramban Szolgáltatás
  • Elégedetten zárult az új MAN Lion’s Intercity LE tesztelése a Volánbusznál Jármű
  • S76-os jelzéssel új vonatjáratot tesztel vasárnaptól a MÁV Szolgáltatás
  • A Volánbusz Győrben teszteli a legújabb magyar gyártmányú autóbuszt Jármű
  • Ingyenes tesztüzemmel indulnak az új buszjáratok Hódmezővásárhelyen Szolgáltatás
  • Udvarelárasztó szennyvízteszt helyett gyors és alapos segítség Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.