Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat

Posted on 2022.08.18.2022.08.18. By Teszt Elek

Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) Zrt. a felújítás alatt álló 3-as metró vonalán, az akadálymentes közlekedés elősegítése érdekében gumiból készült peronhézag-kitöltővel csökkentenék a peron és a szerelvények közötti átlépési távolságot.

    A BKV Zrt. MTI-hez kedden eljuttatott közleményében azt írta, hogy szerdától öt állomáson – Újpest-központ, Újpest-városkapu, Forgách utca, Corvin-negyed, Határ út – kezdődik a Platform Gap Filler (PGF), peronhézag-kitöltő tesztelése. A próba idejére a peronok szélére különböző hosszúságú fogakkal ellátott, körülbelül 60 centiméteres hungarocell darabokat rögzítettek, amelyek segítenek majd a végleges méretek beállításában.


    A PGF egy erős, gumiból készült perontoldat, amely a megfelelő méretű elemek kiválasztásával és felszerelésével minimálisra csökkenti az átlépési távolságot a peronszél és szerelvény ajtajának széle között. Rugalmas, ezért nem okoz sérülést a metrószerelvényben, ugyanakkor ellenáll az utasforgalom okozta terhelésnek, a meglévő adottságok figyelembevételével pedig utólagosan is beépíthető – ismertette a közlekedési társaság.


    A BKV azt írta, hogy a peronok és a szerelvények közötti túl nagy, 5-6 centiméteres távolság problémájára a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége (MEOSZ) hívta fel a figyelmet, jelezve, hogy a kerekesszékkel közlekedőknek a 2 centiméter jelentene elfogadható értéket.


    Hozzátették, hogy a probléma nem egyedi, világszerte alkalmaznak különböző műszaki megoldásokat a távolság csökkentésére a metrók, vasútvonalak állomásain. Az elvégzett vizsgálatok alapján a megoldást a PGF-elem beépítése jelentheti, amelyet több cég is gyárt, így beszerzése viszonylag könnyű, és több európai városban is alkalmazzák már.


    A tesztelés után a tervek szerint állomásonként négy, azaz perononként két-két beszállási pozícióban ötméteres szakaszokon rögzítik majd a PGF elemeket, az akadálymentes be- és kiszállási lehetőségeket pedig peronburkolati jelek mutatják majd. A teljes vonalon egy éven belül valósulhat meg a projekt – olvasható a közleményben.

Hasznos, Jármű, Szolgáltatás Tags:#baidu, #bing, #DuckDuckGo, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #yahoo, 2-ES, 2-ES VILLAMOS, 2M, 2M VILLAMOS, 3-as metró, 3-as metró felújítás, 3-as metró felújítása, 3-as metróvonal, a hő- és füstelvezető rendszert tesztelik, akadálymentesítés, állomás, átbaszás, balesetveszély, beléptetőkapu, BKK, BKK Zrt, BKK Zrt., BKV, BKV Zrt., bla-bla, Budapesti Közlekedési Központ, BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI KÖZPONT ZRT, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., Budapesti Közlekedési Vállalat, Corvin-negyed, csalás, DEPRESSZIÓS, DEPRESSZÍV, dugó, életveszély, facebook, FEKETE, ferdepályás lift, FORGALI VÁLTOZÁS, FORGALMIREND VÁLTOZÁS, füst, füstelvezető, füstpróba, füstteszt, GUMIBÓL KÉSZÜLT, GUMIBÓL KÉSZÜLT PERONHÉZAG-KITÖLTŐ, hatósági füstpróba, Kálvin tér, KÁLVIN TÉRIG JÁR, KÁLVIN TÉRIG JÁR AZ M3-AS METRÓ, kász, kocsi, kötbér, közlekedés, közösségi közlekedés, lift, M3, M3 metró, M3 metró középső szakaszának felújítása, M3 metrófelújítás, M3 metróvonal, M3 metróvonal felújítás, M3 metróvonal felújításaa, M3-as, M3-as metró, M3-as metrópótló, M3-as metróvonal, M3-as metróvonal felújítása, M3-as pótlóbusz, M3-as pótlóbuszok, magyarázkodás, mellébeszélés, metró, metróállomás, Metróért Egyesület, metrófelújítás, metrópótlás, metrópótló, METRÓPÓTLÓ BUSZ, Metrovagonmas, metróvonal, mozgáskorlátozott, Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége, mozgássérült, MTI, mutyi, NYOMASZTÓ, ostoba, PERONHÉZAG-KITÖLTŐ, pökhendi, pótlóbusz, primitív, Semmelweis Klinikák, Semmelweis-klinikák, sikkasztás, szellőzőrendszer, szellőzőrendszer tesztelése, szerelvény, SZÜRKE, tesztelik a rendszert, tömegközlekedés, villamos, следовать, слідувати, לעקוב אחרי, का पालन करें, ปฏิบัติตาม

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Javában zajlik az Ioniq 5 N tesztelése
Next Post: Budapesten és környékén is bizonyított a teszteken az elektromos MAN busz

Kapcsolódó anyagok

  • Forralt bor illata a kandalló/karácsonyfa/klaviatúra mellett Hasznos
  • A MEKH energetikai innovációk teszteléséhez vár ötleteket Hasznos
  • Innovatív digitális fejlesztő- és tesztelőközpontokat hoz létre a dél-koreai gyártó Jármű
  • A következő generációs NASCAR autók töréstesztelése az AB Dynamics robotjaival történt Jármű
  • Karácsonyra 5 csillagot kapott a VW Golf és az Audi Q8 – videó Jármű
  • Tesztúton kapták lencsevégre az elektromos SsangYong/KG Mobility Torres modellt Jármű
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Tesztüzem indul 11 áruháznál a használt étolaj visszagyűjtésére Hasznos
  • Az egy éve indult utasforgalmi tesztek óta 680 ezer kilométert tettek meg a vasútvillamosok Jármű
  • Elégedetten zárult az új MAN Lion’s Intercity LE tesztelése a Volánbusznál Jármű
  • Újabb füsttesztek a 3-as metró állomásain Jármű
  • Amikor úgy gondolod, szarabb már nem lehet, jön a vodafon Szolgáltatás
  • Az MTÜ önkéntes adatszolgáltatói tesztidőszakot indított Kütyü
  • Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet Szolgáltatás
  • Jól vizsgáztak a kormányhivatal által tesztelt budapesti és Pest megyei benzinkutak Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.