Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Javában zajlik az Ioniq 5 N tesztelése

Posted on 2022.08.17.2022.09.18. By Teszt Elek

A Hyundai N divíziója még ebben az évben debütál teljesítményközpontú Ioniq 5 N modelljével

Az Ioniq 5, az Év Autója 2021-ben, a kínálat csúcsát jelentő N változatot kapja, és ezek a legújabb képek az eddigi legjobb képet adják a közelgő, teljesen elektromos, sportos SUV-ról. A Hyundai korábban megerősítette az Ioniq 5 gyártását, miközben bemutatta az új Ioniq 6 limuzinon alapuló RN22e koncepciót, valamint az N Vision 74-et, egy retro-ihlette hidrogén üzemanyagcellás koncepciót.

Hyundai Ioniq 5 podcast >>>

A Hyundai gyorsan növelte sportos N jelvényét, az i20 N és az i30 N kiváló előfutárai a márka számára. Nem is az Ioniq 5 lesz az első SUV az N istállón belül, hanem a benzinmotoros Kona N-ből következik.

Az új Ioniq 5 N teljes körű ismertetése egy ideig nem várható, bár a Hyundai megerősítette, hogy az autó 2023-ban kerül forgalomba, és az RN22e koncepció szerepet játszik a jövőbeni elektromos N modellek fejlesztésében.

Korábbi képeink egy tesztöszvért ábrázoltak a standard Ioniq 5 karosszériájában, új kerekekkel. A legújabb kémfelvételek azt mutatják, hogy az N modell átdolgozott külsőt kap, alacsonyabb és szélesebb lesz, mint a normál autó.

Elöl ugyanazt a mátrix LED-es fényszórót várjuk, mint a hagyományos Ioniq 5-ben, de alatta egy új lökhárító kialakítást láthatunk, több szívófelülettel. Ez segít a hűtésben; az akkumulátor a szokásosnál keményebben fog működni nagy teljesítményű üzemmódokban. Az is úgy tűnik, hogy a motorháztetőn két csík fut rajta, hogy az N modell extra agressziót adjon.

Az oldalakon nagyobb fékeket és új könnyűfém keréktárcsákat kapunk, míg hátul egy erősebb hátsó légterelőt, új diffúzort és csinos LED-eket.

Belül az Ioniq 5 belseje valószínűleg N átalakítást kap az utastérben használt sportosabb, de mégis fenntartható anyagokkal, mély sportülésekkel, vastagabb kormánykerékkel és a digitális műszeregység grafikájának átdolgozásával. Számíthatnánk némi elektronikus trükközésre is, különböző futómű-, teljesítmény- és vezérlési beállításokkal, amelyek a vezetők rendelkezésére állnak.

Ioniq 5 menetpróba >>>

Az RN22e koncepcióautó hajtáslánca nagy utalást ad arra, hogy mit kínálhat az Ioniq 5 N. A koncepció ugyanazt az E-GMP platformot használja, mint az Ioniq 5 N, és ugyanazt a 77,4 kWh-s akkumulátort és kétmotoros készletet. négykerék-hajtáshoz, amely a standard 5-ösön is elérhető.

Létezik még a Kia EV6 GT, amely ugyanarra a platformra épül, és ugyanazt a 77,4 kWh-s akkumulátort tartalmazza, két villanymotorral. A Kia esetében ez 577 lóerőt és 740 Nm nyomatékot eredményez. A Kia 3,5 másodperces 0-62 mph sebességet és 162 mph végsebességet kínál; az Ioniq 5 N hasonló számokat várna.

Az RN22e számos egyéb technológiát tartalmaz, amelyek átszűrhetik az Ioniq 5-öt. Van egy ikerkuplungos nyomatékvektorrendszer, amely a Hyundai szerint „sarokfaragást” biztosít. A tömeg fontos szempont az elektromos teljesítményű autókban, és bár a 3D-nyomtatott alkatrészek valószínűleg segítenek leborotválni, egy négydugattyús monoblokkos féknyergek és 400 mm-es féktárcsák segítik az ellenőrzést.

https://www.autoexpress.co.uk/

Jármű Tags:5 N, Hyundai, Hyundai IONIQ 5 N, Hyundai Ioniq 6, Hyundai Motor, Hyundai N Vision 74, Hyundai RN22e, IONIQ, IONIQ 5 N, Ioniq 6, N Vision 74, négykerekű laboratórium, RN22e

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Egy ember meghalt, 9 megsérült amikor az “önvezető” BMW iX tesztautó karambolozott
Next Post: Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat

Kapcsolódó anyagok

  • Addig-addig tesztelték, hogy már driftelni is tud a Toyota teljesen önvezető GR Suprája Jármű
  • Természetesen öt Euro NCAP-csillagos az új Opel Grandland X Jármű
  • A Rimac Nevera a végső téli tesztjeit futotta Jármű
  • A vezetés élményének új dimenzióját az Északi sarkkörön zajló teszteken fejlesztik tökélyre Jármű
  • Nem fini, Ti szolgáltatás! Szolgáltatás
  • Angol és orosz nyelvű tesztlapon is vizsgázhatnak a hivatásos gépjárművezetők szeptembertől Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Közel 65 ezer használtautó cserélt gazdát februárban
  • A Geely kínai járműgyártó rekordbevétellel zárta 2022-t
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Csütörtöktől újabb autóbuszt tesztel a BKV/BKK a fővárosban Jármű
  • Az arckrémek után a hajápolók összetevőit tesztelik Egészség
  • Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet Szolgáltatás
  • Dovhjort suger på kuben Szolgáltatás
  • Kísérletezési, tesztelési és demonstrációs környezetet biztosítanának Szolgáltatás
  • A tesztek alapján az arckrémek többségénél joggal szerepel a csomagoláson, hogy természetes Szolgáltatás
  • A kültéri sporteszközök kétharmada bukott meg a teszteken Szolgáltatás
  • A tesztek, vizsgálatok alapján egyre több veszélyes hamisítványt értékesítenek online Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.