Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

KIA “f@szagyerek”?

Posted on 2018.08.29.2022.07.07. By teszt-L

Valamikor a kilencvenes évek elején amikor az első KIA modellek megjelentek hazánk útjain ezzel a nemtitkoltan ironikus mondattal illettük az összes koreai modellt:  “KIA f@szagyerek?”


Aztán szép lassan kinőtték a pride, shuma modelleket és egyre többet halottuk, hogy nem kell szervizelni őket és nagyon megbízhatóak. A kinézetük és az anyaghasználatukkal volt baj azért szerintem de szépen lassan felnőttek az európai ízléshez.

Mára viszont sok kategóriában az átlagól erősen jobb és megbízhatóbb autókat árulnak és a formájuk sem vicces már sőt talán  kategóriánként az élvonalhoz tartoznak (na jó, alulról).

Most volt szerencsém a STINGER modell GT verziójához, ami csupa meglepetés volt.

Mint mindig most is csak keveset mentem vele és szubjektív véleményem van róla.

A külső kifejezetten dögös, sportos a beltérben még pár órát a tervezők agyalhattak volna de minden igényt kielégít így is ha csak nem valami német prémiuból pattan át az ember.

Tehát a beltér.

Jó az anyaghasználat, helyén van minden, némely rész talán bazári de rendben van. Egy dolog nincs nagyon rendben!! I30 modellel járok és elől talán tágasabbnak érzem lábtérben és fejtérben biztosan. Ne gondoljátok, hogy nincs benne hely csak olyan bunker érzése van az embernek. A bunker érzés menet közben is megvan, nagyon tömb szerű az autó, sehol egy nyekkenés sehol egy zörej pedig elég “hugnarikium” utakon vezettem – ráadásul, ahogy hallottam, kapott már szegény tesztgép bőven…

Mivel GT kivitel ha jól sejtem senkit sem ez érdekel hanem az, hogy megy.

Egyszóval? B+
Nem úgy, hogy beesik a szemgolyód hanem úgy, hogy ekkora autó ennyire megindul.
Egy igazi nagy “pályakocsi”.
Pálya, mint autópálya.
Irtó stabil nagyon megy de nem hegyre való, oda az  I30N  kell.
Ezzel az embe hosszú utakra megy kényelemben és valami ésszerűtlen tartalékkal a motortérben.

GT mint grand turismo.

Kanyarban is nagyon stabil nyugi csak érzésemre az ő terepe az autópálya és az országút.
Van valami hátborzongató abban amikor sport fokozatra állítva az elektronikát tolsz egy olyan padlógázt amikor azt érzed, hogy a lábad a hűtővízbe ér.
Megemeli az orrát megfeszül és úgy elindul ahogy egy ekkora autótól sosem várnád el. Ilyenkor megjön az a fajta hang is amitől egy heteró férfinak szűk lesz a nadrágja.

Írok egy KIA modellről sok éve gy “ezisjólesz” modell volt aztán meg “egészenésszerű” modell és erre itt van egy ilyen modell?

Olvastál már róla ha jól sejtem , én is olvastam róla…

Nem fogod elhinni ha nem próbálod! 🙂

A régi ironikus mondás kérdőjelét meg kell változtatnom!

Már nem “KIA f@szagyerek?”, hanem,KIA f@szagerek!!!!!


Csak így tovább!

Jármű Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #Base - Academic Search Engine, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, autó, car, GT, jármű, Kia, Kia Stinger, Kia Stinger GT, kocsi, Stinger, Stinger GT

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Györfi Alen tesztekkel készült a bajnoki címért folyó csatákra
Next Post: A Halál-völgyben tesztel az új BMW 8-as Cabrio prototípusa

Kapcsolódó anyagok

  • Végső tesztek előtt a GR Corolla Jármű
  • A Polestar 2 elég jól teljesít a jávorszarvas teszten Jármű
  • Pótlóbuszt “tesztelhetnek” a tram-train szerelvények helyett az utasok szombaton (is) Jármű
  • Nagyon megérte várni a Duster tesztre Jármű
  • A Ford egy fényjelzés-alapú vizuális nyelvet tesztel Jármű
  • A 2023-as Chevrolet Bolt EUV modellt is tesztelték Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • A Vodafone és a Bosch 5G-alapú autóipari projektet kezd Budapesten
  • A The National meglepetésalbummal jelentkezik
  • Álomvilágból a valóságba tart Saya Noé új lemeze
  • Polestar autókból lesz Hot Wheels és Matchbox
  • Árnyékot adó fák alatt kezdték a tanévet a gyerekek
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Csütörtöktől újabb autóbuszt tesztel a BKV/BKK a fővárosban Jármű
  • A tesztvásárlások alapján ötven százalékkal csökkent az akciós árak szabálytalan feltüntetése Hasznos
  • Hopp egy karc, szomorú az arc – A polírozás teszt mosolygóssá tesz Jármű
  • Indulhat a Solaris–Skoda Trollino 18 troli budapesti tesztelése Jármű
  • Így kell ezt! Továbbra is gyors, rugalmas, figyelmes alapos Kütyü
  • A BKK és #KariGeri szerint bizonyított a “tesztüzem” és a jelenlegi forgalmi rend fenntartását javasolják a Lánchídon Jármű
  • Rettenetesen megbuktak a kisgyermekeknek szánt lábbelik, ruhák a teszteken Szolgáltatás
  • Elektromos meghajtású csuklós busz közlekedik a fővárosban a Zöld Busz Programban Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.