Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Igazi expressz kisáruszállító

Posted on 2017.06.09.2022.10.04. By youtuberta

Az elmúlt hetekben másodszor jutott el hozzám a Peugeot Expert kisárúszállító – mivel több bútort is kellett logisztikáznom mostanában.

Most, jöhetne itt a szokásos hosszabb bevezetés mondjuk István királytól indulva, de ezúttal ezt kihagyom,mert egyrészt nincs most időm, másrészt ezúttal még múzsám csókja sem landolt az arcomon.

Az Expert külső megjelenésében leginkább az eleje fogott meg.
Szerintem nagyon látványos, de egyben markáns, ám mégis elegáns az autó “pofája”.
Nagyon jól néz ki és teherautóssá teszi, hogy a hűtőrács, valamint az első lámpák magasabbra vannak emelve,  ugyanakkor a motoháztető vonalvezetése egyrészt tompít a teherautós megjelenésen, másrészt kiemeli a már említett “légbeömlő, világítótest kombót”.

Az autó oldalról hozza a kistehetrautós vonalvezetést. wink
Felszereltségtől függően az autó  rendelhető csak az egyik (jobb), vagy mindkét oldaon tolóajtóval.
A tolóajtók ráadásul – szinténfelszereltségtől függően – akár elektromos mozgatással is elérhetőek. Ebben az esetben vagy a kilincs kifelé húzásával, vagy az autó utasterében a középső “műszerfalon” vagy az indítókulcson található, gombok segítségével tudjuk vezérelni az ajtók mozgását.
Természetesen az Expertben is elérhető a lábbal irányítású ajtó. A nyitásához elég egy lábmozdulat a hátsó lökhárító sarka alá, és automatikusan kioldanak a gépjármű zárjai, illetve kinyílik a megfelelő oldali tolóajtó.

Az oldalsó nyílászárókon keresztül egyébként akár egy raklap is (hosszában) ki-be helyezhető.

Az Expert hátához érve talán szintén a lámpák  kialakítása, ami elsőre feltűnik az embernek. Itt is magasabbra vannak emelve…
A hátsó ajtók osztottan nyithatók. Ez nagyban megkönnyíti a városi áruterítést, ugyanis rövidebb  helyre is beférünk a gépjárművel. Természetesen az ajtók vagy 90, vagy 180 fokban kitámaszthatóak, így a ki-be rakodás során sem kell attól félnünk, hogy azok  idő előtt bezárulnának.

Azt talán említeni sem kell, hogy a raklap könnyedén befér a nyitott ajtókon keresztül a raktérbe…
Természetesen több rögzítési pont is található a Peugeot Expert “csomagterében”, így biztonságosan tudjuk célba juttatni a szállítmányt.

A rakodótérrel kapcsolatban még két dolgot kell kiemelni.
Egyrészt nagyon hasznos, hogy az oldalfalak, valamint az ajtók kaptak egy préselt falemez borítást (ezzel is megvédve az autó belső fényezését), másrészt az utas- és csomagteret elválasztó fal alján, az utasülések  felől, található egy csapóajtó, amit ha felnyitunk, hosszabb lécek, csövek, szőnyegek, stb. is  szállíthatóak az Expertben.

Az autó utasterébe pattanva is a praktikus megoldások sokasága fogadja a felhasználót.
Rengeteg tárolóhely, átlátható műszerfal és kezelőszervek, valamint kényelmes ülések jellemzik az Expertet.

Az autó vezető-, és utas oldali ajtajainak belső zsebében akár egy literes víz/üdítő is elfér. A
A műszerfal tetejének közepén található “zsebben” például a menetlevelet tarthatjuk.
A sebességváltő előtti kis rekeszben a telefonunkat tudhatjuk biztonságban.
A felső és alsó, zárható “kesztyűtartókban” akár nagyobb dolgok (fényképező, tablet, szendvics, stb.) is biztonságban szállítható.
A nyitott “kesztyűtartó” az utasok telefonjainak adhat biztos pihenőhelyet.
Az utasülések alatti rekeszekben pedig akár kisebb táskákat, csomagokat is elrejthetünk.

Az Expert természetesen rendelkezik a “szivargyújtós”, valamint az USB, vagy “micro jack” portokkal is – amelyek segítségével tölthetjük okoseszközünket, vagy épp a navigációnkat, menetrögzítő kameránkat.

Az odalsó külső tükrök első ránézésre talán picinek tűnnek, de maximálisan elegendőek ahhoz, hogy a körülöttünk zajló eseményeket szemmel kövessük.
Ráadásul a Peugeot Expertben is elérhetőek a különböző vezetéstámogató és vezetésbiztonsági rendszerek.

A sebességváltóról, és a motorokról, valamint a Peugeot Expert  méreteiről és további adatairól beszéljen az alábbi videó, valamint a hivatalos honlap.

Íme a paletta.

Aztán,  még az is elképzelhető, hogy hamarosan mi is jelentkezünk egy videóval…

Ráadásul a Sztráda Rádióban már beszéltünk hosszabban az Expertről és hamarosan az archívumban vissza is hallgatható az adás.

 

Jármű Tags:autó, car, Expert, jármű, kocsi, Peugeot, Peugeot Expert, próba, teszt, tesztalelkemindennek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: TECHnikás megoldás USB-s töltéshez
Next Post: Lovasnemzet akarunk lenni

Kapcsolódó anyagok

  • Megdöbbentő, mi mindenre kíváncsiak a Toyota kutatói Jármű
  • A sikeres éles tesztek után hamarosan indul az egyiptomi vasúti kocsik magyarországi gyártása Jármű
  • Az élet nem törésteszt Jármű
  • Menetdinamikai teszteken az új BMW XM modell Jármű
  • Tesztet tartottak angliai kikötők környékén megállapodás nélküli Brexit esetére Jármű
  • Lamax-teszt a talajon Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Indulhat a Solaris–Skoda Trollino 18 troli budapesti tesztelése Jármű
  • Hunbug teszt Kütyü
  • Elégedetten zárult az új MAN Lion’s Intercity LE tesztelése a Volánbusznál Jármű
  • Füsttel járó tesztelést végeznek a 3-as metró két állomásán Jármű
  • Nyílt tesztidőszakkal indult otthoni tévészolgáltatás Kütyü
  • Megkezdődött az új Mol Bubi biciklik tesztelése Jármű
  • A három sikeres tesztszerelvény után a Rail Cargo Operator és a Rail Cargo Hungaria magyar exportvonatokat indít Kínába Szolgáltatás
  • A Szegedi Közlekedési Társaság is teszteli a SolveAir UNI fotokatalitikus légtisztítót Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.