Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Harminccal örömködve…

Posted on 2015.11.27.2020.11.18. By youtuberta

Az elmúlt héten jelent meg a SkyLine dron 40-C, kamerás drónról szerzett tapasztalataink alapján íródott anyagunk.
Abban a cikkben említettük, hogy nemrég írtunkarról, hogy az idei Sziget fesztivál alatt tesztelhettem egy (Pontosabban kettő – de még csak az egyik tesztet vetettem képernyőre.) Parrot drónt

Abban a szösszenetben is elmeséltem, hogy a drónos tapasztalatom úgy kezdődött, hogy kipróbálhattam egy “minikoptert” (ami nem drón), majd a Játékszigetnek köszönhetően egy intelligens helikoptert (ami szintén nem drón) is tesztelhettem, végül (a Fast Hungary Kft-nek köszönhetően) sikerült elhoznom egy igazán klassz, kamerás helikoptert (ami szintén nem drón, de azzal már végleg drónkövetelő lettem).
Ugyanekkor érkezett hozzám egy igazi minidrón – amivel a lakásban játszadozhattam (a tesztje még nem jelent meg)egy keveset és egyre erősebb volt bennem a vágy egy nagy, kamerás drónra.

Ahogy írtam, egy Parrot Bebop géppel átestem a kamerás drónkeresztségen.

Aztán, alig egy hónapja ismét a Fast Hungary Kft. “sietett segítségemre” és elsőként hozhattam el tőlük egy 40 centis SkyLine drónt.

…

Nos, a cikk után néhány nappal biztossá vált, hogy a 30 centis kistesóból néhány olvasónknak juthat majd a karácsonyfa alá, mivel a Fast Hungary Kft. és a bevezetem közös nyereményjátékot indít, ‘melyben három SkyLine DRON 30C típusú játék talál gazdára.

De, ne rohanjunk ennyire előre!
Ne rohanjunk, mert az elmúlt héten eljutott hozzánk a nyereményjáték főszereplője, a 30 centis, kamerás SkyLine drón is.

Ezúttal nem bíztam semmit a véletlenre és annak ellenére, hogy vasárnap esett, illetve fújt a szél, csak kimentem a kicsikével Tökölre a komphoz.

Az első repülésekről gyorsan fel is töltöttem két videót…

 

Az első és legfontosabb tapasztalat; a DRON 30C könnyebb a nagy testvérnél, és ennek köszönhetően sokkal érzékenyebb a légmozgásra.
Már az igen kis szellő is könnyedén “magával ragadja” a kicsikét.

Az irányíthatóságát ez némileg befolyásolja, ám a kellő rutin megszerzését követően nem okozhat gondot a korrigálás.
Nem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy a folyamatos ellenkormányzással a repülési idő csökken!
Azt azonban mindenképpen meg kell jegyezni, hogy ott, ahol a DRON 40C-vel még repülünk, a 30C-vel már nem szabad próbálkozni, mert messzire viheti a szél!

A repülési időről pedig annyit, hogy a 30C közel 20 percet repült a szeles, esős teszt során.
Ez valamivel több, mint a 40C üzemideje. Mindez a könnyebb súlynak köszönhető leginkább.

A drón kialakítása nagyban hasonlít a nagyobb fivérhez/nővérhez.
Itt is kis rácsok védik a propellereket a sérüléstől és itt is igen rugalmas lábakról indul a repülés, illetve azokra történik a landolás. Nem mellesleg ezek a lábak egyben a kamera védelmét is szolgálják.

A kamera felbontása, minősége is nagyban hasonlít a korábbi tesztünkben kivesézett nagyobb SkyLine drónéhoz.
Azt azonban ki kell emelni, hogy maga a kameraház is kisebb, mint amit azon találunk. Ráadásul ennél a kis kütyünél a kamerát is nekünk kell “felszerelnünk” a gépre. (Egy pattintás a kialakított helyre, majd a kábelt a csatlakozóba dugva már indulhat is a filmezés – a feltöltés és a távirányító beüzemelését követően.)

A távirányító teljesen atonos a nagyobb modellével.
Olyannyira, hogy nem is üzemeltem be a DRON 30C dobozában található távirányítót, hanem megpróbáltam irányítani a DRON 40C kontrollerével, és sikerrel jártam. 🙂

Csak azt sajnálom, hogy későn jutott eszembe, hogy talán egyszerre is lehetne irányítani a két kütyüt, és nem vittem magammal a nagyobbik modellt.
Na majd holnap… … …

A SkyLine DRON 30C-t is 4 gigás MicroSD memóriakártyával és egy kártyaolvasó USB-s stickkel szállítja a Buddy Toys.

Erre a játékra is igaz, hogy kiváló eszköz lehet a tanulásra, a gyakorlásra, a magabiztos repülés elsajátítására!
Ráadásul a DRON 30C létezik kamera nélküli kivitelben is.
Annál a modellnél a repülési idő valamennyivel több lehet, hiszen a kamera nem fogyasztja a drón akkuját.

Fotó-videó Tags:SkyLine dron 30-C

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Drónok háborúja a Szigeten
Next Post: Amint engedi az idő, “összeDRONbitálom” a haverokat egy klassz kis repülésre

Kapcsolódó anyagok

  • Verhetetlen, elnyűhetetlen Kingston memóriakártyákkal a Szigeten – és utána (3.) Fotó-videó
  • Panasonic és Leica, két jó barát Fotó-videó
  • Verhetetlen, elnyűhetetlen Kingston memóriakártyákkal a Szigeten – és utána (2.) Fotó-videó
  • A Filmteszt eddig mindent vitt Fotó-videó
  • Amint engedi az idő, “összeDRONbitálom” a haverokat egy klassz kis repülésre Fotó-videó
  • A tesztpálya igazolta, hogy öt Lexus LFA szebben szól, mint egy Fotó-videó
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • A Vodafone és a Bosch 5G-alapú autóipari projektet kezd Budapesten
  • A The National meglepetésalbummal jelentkezik
  • Álomvilágból a valóságba tart Saya Noé új lemeze
  • Polestar autókból lesz Hot Wheels és Matchbox
  • Árnyékot adó fák alatt kezdték a tanévet a gyerekek
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A győriek is tesztelhetik a Credobus Econell 18 Next autóbuszt Jármű
  • Így kell ezt! Továbbra is gyors, rugalmas, figyelmes alapos Kütyü
  • Fél évnyi tesztelés után országszerte minden SPAR-ban és INTERSPAR-ban elérhető a Munch-ételmentés Hasznos
  • Még tíz napig teszteli a bankkártyás fizetést a Volánbusz Jármű
  • Megkezdték a hidrogén üzemanyagcellás elektromos tömegközlekedés tesztüzemét Fukuoka tartományban Jármű
  • QR-kóddal ellátott megállónévtáblákat tesztel a BKK Jármű
  • Ütközéselkerülő rendszer segít megelőzni a villamosbaleseteket Budapesten – egyelőre még csak tesztüzemben Hasznos
  • A Szegedi Közlekedési Társaság is teszteli a SolveAir UNI fotokatalitikus légtisztítót Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.