Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A sikeres tesztek után a 75-ös, a 76-os, a 77-es, a 80-as és 82A vonalon

Posted on 2023.01.09.2023.01.09. By Teszt Elek

 Tovább bővül a fővárosi járműpark, miután januárban 10 vadonatúj Solaris–Škoda Trollino 18 típusú csuklós trolibusz érkezik Budapestre. A korszerű, alacsony padlós trolibuszok annak a 48 járműből álló flottának a darabjai, amelyek szinte még 2014-es áron kerülnek a fővárosba.

Az év elején ismét bővül a budapesti trolibuszflotta 10 új, modern Solaris–Škoda Trollino 18 típusú csuklós járművel. A járművek a csehországi Plzenből érkeznek Budapestre, az átvételük folyamatosan és ütemezetten zajlik. A korszerű és alacsony padlós új járművekkel a sikeres tesztek után a 75-ös, 76-os, 77-es, 80-as és 82A vonalakon találkozhatnak majd az budapestiek.

2022. szeptember 22-én érkezett az első új troli Budapestre, amelyet novemberben továbbiak követtek. A 2022-ben érkezett 6 trolibusz mindegyike utasforgalomban közlekedik. Jelenleg összesen 66 Solaris–Škoda Trollino típusú trolibusz szállítja az utasokat a fővárosban, közülük 36 csuklós Trollino 18-as.

A lengyel–cseh gyártó járművei akadálymentesek, légkondicionáltak, és legalább négy kilométert önjáró üzemmódban is képesek megtenni. Az új járművek műszaki kialakítása megegyezik a már forgalomban lévő, negyedik generációs Trollino 18-asok kialakításával, csak a homlokfaluk változott meg a legutóbbi modellfrissítéskor – a különbségek már a 2021-ben érkezett két csuklós járművön is láthatók.

A BKK a legkedvezőbb feltételek mellett bővíti a trolibuszállományt


A fővárosi trolibuszpark annak köszönhetően gazdagodik, hogy a BKK élt az opciós lehívási lehetőségével, és a Solaris–Škoda gyártójával kötött szerződése alapján megrendelte a fennmaradó 48 járművet.


A főváros számára rendkívül kedvező konstrukcióban érkeznek Budapestre a trolibuszok, amelyek szinte még 2014-es áron kerülnek a fővárosba. A járművek összesen mintegy 26,7 millió euróba kerülnek, a fedezetet a Fővárosi Önkormányzat biztosítja.

Ez annak is köszönhető, hogy a BKK 2014. november 14-én előnyös megállapodást kötött a Solaris–Škoda gyártójával. Egy új közbeszerzési eljárásban hozzávetőlegesen csak másfél-kétszer magasabb áron lehetett volna beszerezni a járműveket, és azok jóval később állhattak volna forgalomba. A fizetendő ár csupán a forint-euró árfolyamromlás miatt emelkedett, ami teljesen független a Fővárosi Önkormányzattól.

Budapesti Közlekedési Központ

Jármű, Szolgáltatás Tags:75-ös, 75-ös troli, 75-ös trolibusz, 76-os, 76-os troli, 76-os trolibusz, 77-es, 77-es troli, 77-es trolibusz, 80-as, 80-as troli, 80-as trolibusz, 82A, 82A troli, 82A trolibusz, BKK, BKK Zrt, BKK Zrt., Budapesti Közlekedési Központ, Budapesti Közlekedési Központ Zrt, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., csuklós troli, csuklós trolibusz, Solaris-Skoda Trollino 18, troli, trolibusz, Trollino 18

Bejegyzés navigáció

Previous Post: MTG-B3000BD-1A2 – Szépség minden részletben
Next Post: LEGO Speed Champions 76917 – gyors, dühös Nissan Skyline GT-R

Kapcsolódó anyagok

  • Csoda a buszmegállóban – Sikeres “maszkteszt” Egészség
  • Csupán tizenkét mulasztás “piszkít bele” a zöld teszt egyébként makulátlan eredményébe Szolgáltatás
  • Ötcsillagos Euro NCAP minősítést szerzett a Civic e:HEV Jármű
  • Innovációs napot tartottak a zalaegerszegi tesztközpontban Jármű
  • A sarkkörön tesztelték az Audi a Q6 e-tron prototípusát Jármű
  • Szemeddel látsz, szíveddel érzel Jármű
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Újabb elektromos buszt tesztelnek Budapesten Jármű
  • A tesztidőszak végén elérhetőek az online pénztárgépek adatai Szolgáltatás
  • Idén is a mezőny első felében teljesített az európai banki stresszteszt magyar résztvevője Szolgáltatás
  • Rettenetesen megbuktak a kisgyermekeknek szánt lábbelik, ruhák a teszteken Szolgáltatás
  • Baktériumfajokkal és a koronavírus-család törzsével szemben is tesztelték a csomagolóanyagokat Hasznos
  • Elindult a Rail Cargo Group tesztvonata Bécs és Kijev között Jármű
  • Black Friday előtt teszteljünk! Kütyü
  • Tesztüzemben, pénteken és szombaton egész éjjel közlekedik a 934-es autóbusz Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.