Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team bioüzemanyaggal hajtott kamiont tesztelt

Posted on 2022.09.25.2022.09.24. By Teszt Elek
  • A csapat a szezon utolsó három európai versenyén kipróbálta a bioüzemanyag használatát.
  • A HVO100 bioüzemanyagot 16 Mercedes versenykamionban használták a Spa-Zandvoort-Monza utazás során.
  • Összesen 44 091 kg CO2-t sikerült megtakarítani, ezzel 89%-kal csökkentve az út teherszállítási kibocsátását.
  • A próba betekintést és kihívásokat adott a bioüzemanyagok 2023-as szezonra történő teljes körű bevezetéséhez.
[envira-gallery id=’27097′]

A Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team a közelmúltban befejezte a bioüzemanyag-használati próbát 16 Mercedes Actros Gigaspace versenykamionban az európai szezon utolsó három futamára. A CO2-kibocsátásunk további csökkentésére és a 2030-ra igazolt nettó nulla elérésére irányuló törekvésünk részeként a kísérlet célja a bioüzemanyagok használatával elérhető szén-dioxid-megtakarítás és pozitív hatások, valamint a beszerzési kihívások megértése Európa-szerte. segítjük stratégiánk kidolgozását, hogy maximalizáljuk a fenntartható üzemanyagok felhasználását a 2023-as európai versenyeken.

A verseny a Spa-i Belga Nagydíj, a zandvoorti Holland Nagydíj és a monzai Olasz Nagydíj között zajlott, körülbelül 1400 km-es távon. A kísérletet követően végzett elemzés kimutatta, hogy a HVO 100 bioüzemanyag használatával 44 091 kg CO2-t takarítottak meg, és 89%-kal csökkentették a teherszállítási kibocsátást.

A csapat egyik teherautóját először tesztelték és sikeresen hajtották HVO100-as bioüzemanyaggal a Magyar Nagydíjról vissza a brit Brackley-i központunkba. Ezt az utat követően 13 versenykamion, amelyek a nyári leállást Belgiumban töltötték, és három teherautó az Egyesült Királyságból, helyi bioüzemanyagot használva 300 km-t utazott Spa-ból Zandvoortba, majd 1100 km-t Zandvoortból Monzába, és csak az utolsó 20 km-en volt szükség dízel használatára. üzemanyag ellátási nehézségek miatt.

A hidrogénnel kezelt növényi olaj (HVO 100) üzemanyag egy 100%-ban megújuló fosszilis tüzelőanyag-mentes termék, amely növényi olajokból, fáradt olajokból és zsírokból származik. A HVO100 használata jelentősen csökkentheti a CO2-kibocsátást, és csökkentheti a teherszállítás helyi levegőminőségre gyakorolt ​​hatását azáltal, hogy csökkenti a NOx- és részecskekibocsátást.

A bioenergia jelenleg a világ teljes primerenergia-ellátásának nagyjából egytizedét teszi ki, a bioüzemanyagok iránti kereslet az előrejelzések szerint 2026-ra 28%-kal fog növekedni[1]. A bioüzemanyagokat már használják a motorsportokban, a Forma-1 idén pedig bevezeti az E10-es bioüzemanyagok használatát annak a törekvésnek a részeként, hogy 2026-tól áttérjenek az F1-es autók 100%-ban fenntartható üzemanyagára.

Az elmúlt néhány évben fáradhatatlanul dolgoztunk azon, hogy változtassunk, és jobban megértsük tevékenységeink hatását, küldetésünk pedig úgy fejlődött, hogy a fenntarthatóság elérésére törekszünk mind a pályán, mind az üzleti életben. Ez a bejelentés egy sor olyan kötelezettségvállalást követ, amely a fenntarthatóbb működésre irányul, beleértve azt, hogy az első olyan globális sportcsapat lesz, amely befektet a Fenntartható Repülési Üzemanyagba, és tovább erősíti a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket és a változást a Forma-1-en belül.

Toto Wolff, a Mercedes-AMG PETRONAS F1-es csapatának csapatfőnöke és vezérigazgatója elmondta: „Működésünk középpontjában a fenntarthatóság áll. A bioüzemanyagok szárazföldi árufuvarozási célú felhasználásának kipróbálása egy újabb példája annak, hogy elkötelezettségünk a fenntarthatóság minden döntésünkben és intézkedésünkben beágyazódik. Célunk, hogy a változás élvonalában legyünk, és reméljük, hogy lehetővé tudjuk tenni a fenntartható technológia elfogadását, mivel mindannyian versenyben vagyunk a fenntartható holnap felé.”

Alice Ashpitel, a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team Fenntarthatósági és Környezetvédelmi Menedzsere így nyilatkozott: „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy globális motorsport-platformunkat használjuk, hogy vezető szerepet töltsünk be a nem csak a fenntartható versenyzés, hanem a fenntarthatóbb jövő felé vezető úton. A 89%-os károsanyag-kibocsátás-csökkentést elérő kísérlet eredménye egy újabb példája annak a törekvésünknek, hogy a legfenntarthatóbb sportcsapattá váljunk, és a csapat egy időszakot követően elkötelezte magát, hogy az iparágban vezető fenntarthatósági stratégiákba fektessenek be.”

Jármű Tags:16 Mercedes Actros Gigaspace, bioüzemanyag, HVO100, HVO100 bioüzemanyag, Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Oris AquisPro Date Caliber 400 tesztelése
Next Post: A Volvo Trucks 2025-ben kezdi meg az üzemanyagcellás tehergépjárműveinek fogyasztói tesztelését

Kapcsolódó anyagok

  • Hyundai i30 tartós barátság – Ötödik felvonás Jármű
  • A sikeres teszteket követően kapott komoly befektetőt az utazási platform Jármű
  • Nagy hangsúlyt fektetnek a tesztelésekre is Jármű
  • Nemzetközi automatizált vezetési tesztüzemet indítanak Jármű
  • Telefonokon, drónokon és elektromos rollereken tesztelték az öt perc alatt feltölthető akkumulátort Jármű
  • A Seat Leon is elbukott a jávorszarvas-teszten Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Amikor úgy gondolod, szarabb már nem lehet, jön a vodafon Szolgáltatás
  • A sikeres tesztek után innovatív ötleteket valósít meg a Magyar Közút Hasznos
  • Elektronikus adatkiolvasási technológiát tesztel a BKK Jármű
  • Elkészült a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontja Jármű
  • Környezetbarát bankkártyát tesztel az OTP Bank Szolgáltatás
  • A győriek is tesztelhetik a Credobus Econell 18 Next autóbuszt Jármű
  • Hidrogén-üzemanyagcellás Toyota autóbuszt tesztelnek Pakson Jármű
  • A tesztelést követően már élesben is ellenőrizhetik online a választók, melyik jelölt ívén szerepel az ajánlásuk Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.