Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A Magyar Telekomnál folytatódik a négy napos munkahét tesztelése

Posted on 2022.11.23.2022.11.23. By Teszt Elek

    A Magyar Telekomnál a dolgozók elégedettsége, egyéni hatékonyságuk növekedése miatt úgy döntöttek, folytatják a négy napos munkahét tesztelését – mondta Friedl Zsuzsanna a Magyar Telekom Chief People Officere szerdán Budapesten.

    A szakember a távközlési vállalat Lehet 4? című konferenciáján emlékeztett, hogy a Magyar Telekomnál idén július és október között zajlott az első pilot projekt, amelyben 150, a társaságon belül négy különböző területen dolgozó ember négy napos munkarendben dolgozott.


    Folyamatosan mérték a tesztidőszakban résztvevő kollégák teljesítményét és megállapították, hogy miközben a 4 nap 8 órás foglalkoztatás mellett 20 százalékkal kevesebb időt töltöttek munkával, átlagosan 10 százalékkal javult az egyéni hatékonyságuk.


    A mérések arra is rámutattak, hogy a pilot projektben 4 napos munkarendben dolgozóknál a munkavállalói elégedettség elérte a 94 százalékot, miközben ugyanez az arány a teljes vállalaton belül 78 százalék. A 4 napos munkarendben dolgozók 92 százaléka azt is jelezte, hogy náluk megvalósult a munka-magánélet egyensúlya.


    Ezért úgy döntöttek, hogy a résztvevők létszámának megduplázása mellett, új területek bevonásával 2023. február 1-től hat hónapos időtartamra elindítják a négy napos munkarend második tesztidőszakát. Ebben már heti 36 órában dolgoznak majd a kollégák és azt is szeretnék megtudni, hogy egy tisztán IT fejlesztőkből álló csapat “mit kezd egy ilyen munkarenddel” – mondta Friedl Zsuzsanna.


    Kiemelte, a négy napos munkarend bevezetésének első pilot projektjében is a korábbiakhoz képest változatlan bért biztosítottak a kollégáknak és ez kiemelt cél a jövőben is.


    Úgy vélte, a két tesztidőszak együtt már elég sok információt fog adni, nem csak a Magyar Telekom, hanem a magyar munkaerőpiac többi szereplője számára is a 4 napos munkahét teszteléséhez.


    A helyszínen kiadott közlemény szerint a Magyar Telekom a PwC Magyarországgal közös országos reprezentatív kutatást is indított, hogy feltárja a munkaerőpiac szereplőinek véleményét a 4 napos munkahétről.


    A 12 ezer ember részvételével zajlott kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 84 százaléka szívesebben dolgozna heti négy napot a jelenlegi 5 napos munkahéttel szemben. Ezen belül a 4 nap, 8 óra, változatlan bér és a 4 nap, 9 óra, változatlan bér modell bizonyult a legszimpatikusabbnak.


    A kutatás rámutatott, a munkavállalók preferenciáit eltérő élethelyzetek alakítják: a fiatalabbak (a 30 év alattiak 41 százaléka) akár a 4 nap 10 órás foglalkoztatást is valamilyen mértékben elfogadhatónak tartja. Ezt a lehetőséget azonban a nyugdíjhoz közel állók többsége inkább elutasítja.

Hasznos, Kütyü, Szolgáltatás Tags:Magyar Telekom, négy napos munkahét

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A tesztelésnek vége – Januártól újabb két állomáson állnak meg az M3-as szerelvények
Next Post: Ismét Bridgestone Blizzak LM005 sikerek a 2022-es téli gumiabroncs teszteken

Kapcsolódó anyagok

  • A Passziánszon messze túl is van élet – Dell G5 5587 teszt Kütyü
  • Füstpróbákkal tesztelik a metróállomásokat Hasznos
  • A Waberer’s biztosította a WIRE tervezőalgoritmus teszteléséhez a környezetet Jármű
  • Drónos szállítást tesztel Budapesten a Rossmann és a DODO Drón
  • A tesztek alapján a  nyári táborok többsége a jogszabályoknak megfelelően működik Élmény
  • Kerékpárszállítási lehetőséget tesztelnek az egyik CAF-villamoson Jármű
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A Toyota akkor is segít, ha sík hülye vagy! Assistance teszt Jármű
  • Jól vizsgáztak a kormányhivatal által tesztelt budapesti és Pest megyei benzinkutak Szolgáltatás
  • Nagyon jól jártunk a gyömrői MOL kút tesztjén Szolgáltatás
  • Elektromos buszokat tesztelnek a fővárosban Jármű
  • Kerékpárszállítási lehetőséget tesztelnek az egyik CAF-villamoson Jármű
  • Újra teszteltük a Volánt és a BKK-t – Csúnya bukta van! Egészség
  • Elindult a Budapest Pay&GO tesztidőszaka Hasznos
  • Valamilyen “kamutesztek” alapján a FOS Vodafone mobilhálózata a legmegbízhatóbb Kütyü

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.