A Vitara sikerét nem kell magyarázni

Néhány hete már megjelent egy rövidke szösszenet „L” tollábólSuzuki Vitaráról

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az elmúlt évben többször is próbálhattam a szerintem zseniális Vitara különböző motorral szerelt példányait.

Az új Suzuki Swift megjelenésekor jelentettem ki először barátaimnak, hogy „ez már tényleg egy jó kis autó”, majd a Vitara megújulásakor azonnal beleszerettem az SUV-ba.

A méreteit tekintve minden részletben hozza az elvártakat, ráadásul formavilága – szerintem – kifejezetten elegánsra sikerült.
A konkurenciát tekintve csupán a Dacia Duster érhető el olcsóbban, viszont a Suzuki Vitara belső terének anyaghasználata, vagy az alapként kapott számos vezetésbiztonsági „kütyü” jóval magasabbra pozicionálja az Esztergomban készülő, hatalmas népszerűségnek örvendő autót.

És, igen… A Vitara sikerét nem kell magyarázni!

Mert – ahogy fentebb már említettem – elegáns, biztonságos, megbízható!

Számomra az igazán meglepő az volt, ahogyan a kisebb erőforrás mozgatta az autót.
Semmi rángatás, akadozás, vagy esetleg gondolkozás, ha az ember a gázpedálra lép.
Ezt „L” is megjegyezte villámtesztjében…

Nekem megadatott, hogy a nagyobb motorral és manuális váltóval szerelt autót is kergessem és bizony bejött az, amire „L”-lel számítottunk.
A nagyobb teljesítményű motor,  kevesebbet fogyasztott, ráadásul jobban, lendületesebben is mozgatta a Vitarát.

A siker a belsőben (is) rejlik!

Arról is tettem már fentebb említést, hogy számos vezetést segítő elektronikát kapott az autó…

Arról azonban eddig még nem beszéltem, hogy az új Suzuki Vitara vezetőülése milyen  gyorsan és egyszerűen magunkra szabható.
Továbbá arról sem írtam még, hogy az ülésfűtés gyorsasága télen mindennél többet ér… Isteni, hogy beül az ember az autóba, indítja a motort és bekapcsolja az ülésfűtést, majd néhány perc elteltével már vissza is kell venni annak erejéből.
Imádtam, hogy mire kiálltam a kertből és becsuktam a kaput, majd visszaültem a kocsiba már szó szerint forró ülőlap és háttámasz fogadott!
Ja, igen! A háttámaszt is melegíti az ülésfűtés…

Arról sem tettem semmi említést, hogy a hagyományos óra az autó belsejében mennyire elegáns és hasznos…

A hátsó üléssor fejtere bőven elegendő, a  180 pluszos emberek számára is, A lábtérrel sincsenek komoly gondok – bár sokan nagyobbra számítanak az autóra pillantva.

A csomagtartóban azonban simán elfér a csalás nyaralásra szánt bőröndhalmaza is.
Ja, és természetesen a csomagtér „kétszintes”, így az értékeket a kalaptartó behúzása nélkül elrejthetjük a kíváncsi tekintetek elől.

Nem magyarázom tovább!

Még azt sem, hogy a tolatókamera mennyire szép képet ad és mennyire hasznos egy SUV esetében (is)…

A Suzuki Vitara egy nagyszerű,  gazdaságos és ésszerű választás!

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/02/22/kizartuk-az-a35-belteri-kamerat/