Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Új szervezeti egységet hozott létre a következő generációs akkumulátoros elektromos járművek tesztelésére a Toyota

Posted on 2023.05.21.2023.05.15. By Teszt Elek

A Toyota múlt hónapban bejelentette: a korábbi elnök, Akio Toyoda által bejelentett akkumulátoros elektromos invázió (2030-ig 30 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus) tovább folytatódik, csak 2026-ig 10 új akkumulátoros elektromos Toyota és Lexus érkezik, és három évben belül megkezdődik az új generációs (feltehetően szilárd test akkumulátoros) plug-in hibrid elektromos és akkumulátoros elektromos autók gyártása. A világ elsőszámú autógyártójának termékfejlesztésért felelős új alelnöke, a vállalaton belül csak ’Buldózer’ becenéven emlegetett Hiroki Nakajima már akkor elárulta, hogy a az új generációs akkumulátoros elektromos autók fejlesztésére és gyártására egy új szervezeti egységet hoz létre a vállalat, múlt héten pedig érkezett a hír: az új egység neve nemes egyszerűséggel BEV Factory (elektromos autó gyár) lesz.

„2026-ig tíz új modellel bővítjük jelenlegi kínálatunkat, ami éves szinten 1,5 millió járművet jelent. Terveink között szerepel a többi gyártó által megalkotott járművektől teljesen eltérő, új generációs akkumulátoros elektromos (BEV) modellek bemutatása is. Ezek az új generációs akkumulátoros elektromos autók megduplázzák a hatótávolságot, köszönhetően a sokkal nagyobb hatékonysággal bíró akkumulátorok használatának, miközben dizájn és menetteljesítmények szempontjából is megdobogtatják majd a szíveket. A gyártást is átalakítjuk. Toyota termelési rendszerünk erősségei alapján megváltoztatjuk a munkamódszerünket, hogy felére csökkentsük a folyamatok számát. Ez a hatékonyabb gyártósorokra való átállást vonja maga után, beleértve az autonóm ellenőrzéseket és a csatlakoztatott technológiával működő, irányító nélküli szállítást. Teljesen átalakítjuk termelőüzemeink látképét. Arra is törekszünk, hogy 2035-re elérjük a karbonsemlegességet minden globális üzemünkben. Emellett a beszállítókkal együttműködve felülvizsgáljuk a meglévő ellátási láncokat, hogy kiváló minőségű alkatrészeket szerezzünk be alacsonyabb áron. Ezen átalakítások megvalósítására egy új, erre szakosodott egységet hozunk létre. Egyetlen vezető irányítása alatt, teljes jogkörrel dolgozva ez az all-in-one csapat minden funkciót ellát, a fejlesztéstől a gyártásig és az üzleti működésig.” – ismertette egy hónappal ezelőtt az eddig világszinten közel 23 millió elektrifikált (öntöltő hibrid elektromos, plug-in hibrid elektromos, akkumulátoros elektromos és hidrogén üzemanyagcellás elektromos) autót értékesítő Toyota új termékfejlesztési alenöke, Hiroki Nakajima, aki azt is elmondta, 2026-ra a Toyota és Lexus plug-in hibridek akár 200 kilométeres tisztán elektromos hatótávot is kínálhatnak majd, praktikusan akkumulátoros elektromos járművekként funkcionálva a mindennapokban. Közismert, hogy a Toyota egyike azon kevés autógyártónak, amely tekintélyes saját akkumulátorgyártási kapacitással és akkumulátor fejlesztési tevékenységgel is rendelkezik, és az akkumulátoros elektromos meghajtást néhány éven belül forradalmasító szilárdtest akkumulátorok vezető fejlesztőjének számít.

A Toyota kétségkívül nem >>>

Jármű, Zöld Tags:e-fuel, elektromos, hibrid, hidrogén belsőégésű, hidrogén belsőégésű meghajtás, hidrogén üzemanyagcellás, hidrogén üzemanyagcellás elektromos meghajtás, karbonsemleges, karbonsemleges üzemanyag, karbonsemleges üzemanyagok (, következő generációs akkumulátoros elektromos járművek, Lexus, öntöltő hibrid, öntöltő hibrid elektromos meghajtás, plug-in hibrid, plug-in hibrid elektromos meghajtás, szervezet, szervezeti egység, Toyota

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A tesztelés után a félvezetőgyártásba is bekapcsolódik a Sensirion debreceni gyára
Next Post: Tesztüzemben az egészségügyi leletek egy része is megtekinthető az Egészségablakban

Kapcsolódó anyagok

  • Hidrogénhajtású versenymotor fejlesztésébe és tesztelésébe fogott a Toyota Jármű
  • Talmácsi Gábor is tesztelte a Bridgestone legújabb Hypersport abroncsát Jármű
  • A tesztelési folyamat lezárása után több ország is érdeklődik a magyar fejlesztésű autós segélyhívó eszköz iránt Hasznos
  • Megkezdődött Tasson az új, többfunkciójú vízleeresztő éles tesztelése Szolgáltatás
  • Húsz autóval segíti a Toyota a tesztelők közlekedését Egészség
  • Az új Honda Civic is megihlette házi költőnket Jármű
2023. május
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EX30 a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo
  • A WAE Technologies új szerkezeti akkumulátor bevezetése
  • A tej segít az Indi 500 diadalhoz?
  • Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak
  • Fotókon a MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás
  • Horváth Tamás és Kowa közös dallal jelentkezett
  • Péter Szabó Szilvia: „Kaptam az arcomba szívlapáttal egy maflást”
  • A Philips Ambilight TV nézői úgy fogják érezni, mintha maguk is ott lennének a stadionban, az első sorból élvezve a világhírű csapat játékát
  • A Nikon bemutatta az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Így kell ezt! Továbbra is gyors, rugalmas, figyelmes alapos Kütyü
  • November 29-én kezdődik a tram-train vonatok “utasokkal élesített” tesztüzeme Jármű
  • Alaposan vizsgálták a “natúr”, “bio” vagy “vegán” megjelöléssel kínált termékeket Szolgáltatás
  • Tesztüzemben elindult a kizárólagos lakossági parkolóhely zóna Jármű
  • Kreatív, gyors, saját – Kreativator Szolgáltatás
  • A tesztek alapján lángra kaphatnak az elektromos vízforraló kannák Hasznos
  • Autómentes belvárosban tesztelhették a budapestiek a TIER e-rollereit Jármű
  • Magyar fejlesztésű, kerékpárra építhető nyomkövetőt tesztelt a magyar bajnok Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.