Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Megkezdték a hidrogén üzemanyagcellás elektromos tömegközlekedés tesztüzemét Fukuoka tartományban

Posted on 2023.02.14.2023.02.14. By Teszt Elek

A japán Fukuoka prefektrúában megkezdődött a hidrogén üzemanyagcellás elektromos tömegközlekedés tesztüzeme a BRT Hikoboshi vonalán. A régióban ez az első konkrét kezdeményezés a kereskedelmi üzemanyagcellás mobilitási lehetőségek bővítésére a helyi közlekedésben. A járműveket és műszaki hátteret a Toyota által vezetett Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) biztosítja.

Fukuoka prefektúra, a Commercial Japan Partnership Technologies Corporation (CJPT) és a Kyushu Railway Company (JR Kyushu) megállapodást kötött a kisméretű hidrogén üzemanyagcellás elektromos buszok teszteléséről a helyi tömegközlekedésben. Ez a környezetbarát, következő generációs energiaforrással üzemelő jármű a BRT Hikoboshi vonalon (hivatalos nevén „Hitahikosan Line BRT”) közlekedik majd, amely egy buszos gyorstranzitrendszer, amit 2023 nyarán terveznek elindítani. Az első tesztfázis 2025 őszén zárul majd.

Ez a kezdeményezés lesz az első gyakorlati megvalósulása a Fukuoka prefektúra és a CJPT partnerségi megállapodásnak, amelynek célja a kereskedelmi üzemanyagcellás mobilitás kiterjesztése és egy fenntartható hidrogéntársadalom létrehozása a karbonsemlegesség elérése érdekében. Fukuoka prefektúra és a CJPT annak fényében működik majd együtt a JR Kyushuval a tesztek lebonyolításában, hogy az üzemanyagcellás mobilitást a helyi közlekedésben is megvalósíthassák majd.

A JR Kyushu a vonal mentén lévő közösségekkel együttműködve dolgozik a BRT Hikoboshi vonal elindításán, amely jelenleg még fejlesztés alatt áll a „kedves az emberekhez, a közösségekhez és a jövőhöz” koncepció részeként. A várakozások szerint a következő generációs kisméretű üzemanyagcellás busz kipróbálása, mint környezetbarát közlekedési lehetőség tovább mozdítja majd a regionális fejlesztést.

A tesztek célja, hogy elmélyítsék a hidrogén, mint jövőbeli energiaforrást ismeretét azáltal, hogy a lakosság számára is ismert helyi közlekedési rendszert működtetnek vele, miközben az egész régióra kiterjedő fenntartható növekedést érnek el. A hidrogén üzemanyagcellás elektromos mobilitás bevezetésének és megvalósíthatóságának ellenőrzésével a tesztek növelik a helyi közlekedés lehetőségeit, és hozzájárulnak egy zöld közlekedési rendszer létrehozásához. Miközben a hidrogén felhasználását bevezetik a helyi közlekedésbe, a kísérletek a Hitahikosan Line BRT menti területek fejlesztéséhez vezetnek. A tesztüzem során Fukuoka prefektúra az általános koordinációt és támogatást biztosítja a próbaüzemek körülményeinek fejlesztéséhez, míg a Toyota és a CJPT a következő generációs hidrogénbuszt biztosítja, amelyet a JR Kyushu üzemeltet majd a BRT Hikoboshi vonalon

A tesztjárművek

A kisméretű, 20 férőheles hidrogén üzemanyagcellás elektromos busz a Toyota Coaster alapjaira épül, méretei: 6990 mm x 2100 mm x 2630 mm (hossz x szélesség x magasság). A busz a Toyota Mirai második generációs hidrogén üzemanyagcellás elektromos rendszerét használja.

A hidrogén, mint környezetbarát energia képére támaszkodva a próbajárműveket úgy alkották meg, hogy tükrözze a BRT Hikoboshi vonal útvonala mentén sokat látható kék eget. Az Orihime lebegő köntösét ábrázoló minta használata – ez a neve Vega csillag és Hikoboshi (az Altair csillag) szerelmének a japán legendából – egységes és eredeti megjelenést biztosít a BRT Hikoboshi vonalon közlekedő összes jármű számára.

Jármű, Szolgáltatás Tags:elektromos tömegközlekedés, hidrogén, hidrogén üzemanyagcellás, hidrogén üzemanyagcellás elektromos, hidrogén üzemanyagcellás elektromos tömegközlekedés, hidrogén üzemű, hidrogén-meghajtású, hidrogén-meghajtású autóbusz, hidrogénbusz, hidrogénhajtás, hidrogénhajtású, hidrogénstratégia, hidrogéntechnológia

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 2022 legjobb autója a Dacia Spring, a Green NCAP tesztjei alapján
Next Post: E-bike Test & Show az Utazás kiállításon

Kapcsolódó anyagok

  • Tesztek is bizonyítják, hogy minden idők legbiztonságosabbja az új Corolla Jármű
  • Mentettek a vezetéstámogató rendszerek az S-Crossban Jármű
  • A Hyundai IONIQ 5 német összehasonlító teszteken bizonyít Jármű
  • vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta! Szolgáltatás
  • Hidrogénüzemű FLIRT vonatot tesztel a Stadler
    Jármű
  • Hamarosan tesztelik az új marsjárót Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • A faanyagok piacát is teszteli a versenyhatóság Szolgáltatás
  • Vírusölő üléshuzatot tesztelnek a párizsi és a lyoni tömegközlekedési járműveken Egészség
  • Nyílt tesztidőszakkal indult otthoni tévészolgáltatás Kütyü
  • A Halo.Car’s a távirányítású autózás tesztelésének a végén jár Jármű
  • A bankkártyás fizetést teszteli a Volánbusz a Budapest–Baja vonalon közlekedő autóbuszokon Jármű
  • A posta tesztelte a partneri üzemeltetési formát és kiderült, hazudtak a korábban bezárt fiókok újranyitásáról Szolgáltatás
  • Kísérletezési, tesztelési és demonstrációs környezetet biztosítanának Szolgáltatás
  • Dolgozókat szállító elektromos autóbuszt állítanak tesztüzembe a Mátrai Erőmű térségében Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.