Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Látványosan tesztelt láthatóság

Posted on 2022.05.01.2022.04.30. By Teszt Elek

Különleges vontatmánnyal tesztelte Székely Attila, a Székely Trans Kft. ügyvezetője az OptiView kamerás tükörhelyettesítő rendszerrel felszerelt MAN TGX 18.510 demóvontatót. Ugyanis a saját építésű driftkamionját szállító trélert akasztotta mögé egy napra. Az OptiView használatáról szerzett tapasztalatairól éppúgy szívesen számolt be, mint a nem mindennapi driftjármű sajátosságairól.

  • MAN tehergépjárművekkel indult útjára Székely Attila vállalkozása
  • Régi álom beteljesülése a driftkamion
  • Egy nap tesztvezetés az OptiView rendszerrel

Székely Attila édesapja 2004-ben indította el egyéni vállalkozását, amely 2006-tól gyermekei bevonásával Székely Trans Kft. néven családi vállalkozásként tevékenykedik. Profiljában ponyvás szerelvényekkel nemzetközi fuvarozás, billencsekkel építőipari fuvarozás, trélerekkel pedig munkagépszállítás is szerepel. Jelenleg a cég hat nyerges vontatója közül két TGX 18.480 képviseli az oroszlános márkát.

„Egy használtan vásárolt F2000-es modellel kezdtük a fuvarozást, amelyet később a kedvező tapasztalatok hatására jó néhány további MAN követett. Egy időben még két V8-as, 680 lóerős TGX vontatót is üzemeltettünk, és a mai napig erősen kötődünk ehhez a márkához” – mondta Székely Attila.

[envira-gallery id=’24547′]

Driftkamion saját kézzel

„Hosszú évekkel ezelőtt az MAN magyarországi importőrének az örkényi Euro-Ringen tartott rendezvényén beülhettem az Allgäuer csapat MAN versenykamionjába élményautóztatásra. Ez akkora hatással volt rám, hogy elkezdtem építeni egy saját versenykamiont. Végül egy driftkamion készült el 2015-ben éppen a kamion-Európa-bajnokság hungaroringi versenyhétvégéjére. Ehhez egy F2000-es adta az alapot, az átépítés során pedig arra törekedtem, hogy minél jobban hasonlítson a versenykamionokhoz. A 13 literes motorja körülbelül 700 lóerő teljesítményt és 3500 newtonméter nyomatékot szolgáltat. Gyorsulási versenyzésre, driftelésre és élményautóztatásra használom, legjobb eredményem 200 méteres gyorsuláson 11,852 másodperc” – mesélte lelkesen Székely Attila.

Jármű, Kütyü Tags:demóvontató, MAN, MAN TGX 18.510, MAN TGX 18.510 demóvontató, OptiView, Székely Trans Kft.

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A gépjárművek és a játékok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
Next Post: Kiss Norbi a Hungaroringen tesztelt

Kapcsolódó anyagok

  • Hány fokos legyen a teavíz? Concept RK3170 teszt Hasznos
  • 2300 új alkatrész, majdnem tökéletes végeredmény Jármű
  • Javában zajlik a tram-train szerelvények nagysebességű tesztelése Jármű
  • Az élet nem törésteszt Jármű
  • Kiemelkedő eredményt ért el az Audi e-tron a biztonsági teszten Jármű
  • Négy önvezető, digitális S-Bahn szerelvényt tesztelhettek az utasok Jármű
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A győriek is tesztelhetik a Credobus Econell 18 Next autóbuszt Jármű
  • A tesztek alapján lángra kaphatnak az elektromos vízforraló kannák Hasznos
  • Black Friday előtt teszteljünk! Kütyü
  • Baktériumfajokkal és a koronavírus-család törzsével szemben is tesztelték a csomagolóanyagokat Hasznos
  • A tesztidőszak végén elérhetőek az online pénztárgépek adatai Szolgáltatás
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket Jármű
  • A sikeres tesztek után a 75-ös, a 76-os, a 77-es, a 80-as és 82A vonalon Jármű
  • S76-os jelzéssel új vonatjáratot tesztel vasárnaptól a MÁV Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.