Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Gyorsulási versenyen tesztelték…

Posted on 2022.09.06.2022.09.06. By Teszt Elek

…Hogyan teljesít a Toyota 2022-es GR Supra, 1250 WHP 2JZ Supra és Lexus IS 500 a BMW M240i, M340i és M4-hez képest?

Az autók jövője szinte biztosan sokkal kevesebb hengert tartalmaz. Évtizedek óta látjuk ezt a mutató csökkenését, de ez nem jelenti azt, hogy a jelenlegi táj mentes a mérföldkőnek számító motoroktól. Ebben a gyorsulási versenyre összpontosító videóban Jason Cammisa megmutatja, hogy a BMW jelenleg gyártott B58-as és S58-as soros hatos motorja miért lesz a valaha volt legjobbak közül.

Mi is lehetne jobban bemutatni ezeknek a motoroknak a teljesítményét, mint két jól ismert vadállattal szembeállítani őket? Az első említésre méltó a Lexus IS500, egy kompakt szedán, a motorháztető alatt egy nagy termetű V8-as, 472 lóerős (351 kW) csaptelepen. A 382 lóerős (284 kW) új Suprával szembeni felsorakoztatás kissé igazságtalannak tűnhet.

Azonban nem csak a Supra nyer, hanem parancsoló módon is. A platform természetesen különbséget jelent, mivel a Supra körülbelül 600 fonttal nyom kevesebbet, mint az IS. 25 százalékkal rövidebb áttételi arányok is vannak, ami segít a gyorsulásban.

Valójában azonban maga a motor a katalizátor a sebességhez, és ezért örülünk, hogy a BMW M240i xDrive-ban és az M340i-ben is megtalálható. Természetesen ezen autók egyikében sincs az új M4 xDrive Competition S58-a. Tekintsd úgy, mint egy extrémebb ágat a B58-tól, mivel kisebb a kompressziója, nagyobb a nyomása, kovácsolt dugattyúi és 503 lóerős (375 kW) teljesítménye van.

Cammisa rámutat, hogy a tunerek körülbelül a dupláját kapják az S58-tól, ezért úgy érzi, helyénvaló egy másik tunerbarát soros hatossal szemben futtatni. Ez a Toyota Mk IV Suprában található 2JZ, és ebben az esetben egy 3,2 literes egységről van szó, amely 1250 lóerőt (932 kW) fejleszt a kerekekre.

A Supra és a BMW indítási vezérlésének holtpontjából az M4-es ugrást kapott. Valójában csak addig, amíg a régi Supra fellendül, az új BMW körül nem kezd el a sor előtt nyerni.

Tegyél be egy kevésbé ügyes sofőrt a Supra kagylós ülésébe, és a BMW átvehette volna a győzelmet. Ez egészen lenyűgöző, ha figyelembe vesszük, hogy az új M4 xDrive Competition egy gyárilag gyártott autó, amelyet bárki, akinek van pénze, egyszerűen megveheti, mintha nem lenne nagy dolog. Valójában a B58 és az S58 nagyon fog hiányozni, ha eltűnnek.

Jármű Tags:2JZ Supra, BMW, BMW M240i, BMW M340i, BMW M4, GR Supra, IS 500, Lexus, Lexus IS 500, M240i, M340i, M4, Toyota, Toyota 2JZ Supra, Toyota GR Supra

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Fflippereket és régi videójátékokat tesztelt Ganxsta Zolee és Harsányi Levente
Next Post: Solaris Urbino típusú elővárosi kivitelű elektromos autóbuszt tesztel a Volán szeptemberben

Kapcsolódó anyagok

  • Tudtad? Kétéves, globális tesztprogram során alkotják meg a téli abroncsok prototípusát Jármű
  • Kiss Norbi DTM autót tesztelt a Hungaroringen Jármű
  • Elektromos kiszállító furgonokat tesztel Az egyik áruházlánc Jármű
  • Új hatótávolság-rekordot állított fel a Kona Electric a teszt során Jármű
  • A Toyota akkor is segít, ha sík hülye vagy! Assistance teszt Jármű
  • Csillagos ötösökre vizsgáztak a Nissan új modelljei Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Rettenetesen megbuktak a kisgyermekeknek szánt lábbelik, ruhák a teszteken Szolgáltatás
  • Egyénire logózott védekezés Egészség
  • Négy önvezető, digitális S-Bahn szerelvényt tesztelhettek az utasok Jármű
  • A tesztidőszak végén elérhetőek az online pénztárgépek adatai Szolgáltatás
  • Országos teszt az esetleges áramhiányok kezelésére Hasznos
  • Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült Szolgáltatás
  • A Deák térnél tesztelnek Jármű
  • Így tesztelhetünk kockázatmentesen egy üzleti ötletet Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.