Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Egy héten át Pápa városában tesztelik az Iveco E-WAY buszt

Posted on 2022.03.24.2022.03.24. By Teszt Elek

IVECO BUS E-WAY SOROZAT: MEGNÖVELT HATÓTÁV ÉS FOKOZOTT RUGALMASSÁG

Új generációs energiatároló egység mutatkozott be az éjszakai töltésű E-WAY modellek kínálatában, amely révén mind a hatótáv, mind pedig utaskapacitás tekintetében megfelel az üzemeltetők legmagasabb igényeinek.

Meghatározó stratégiai döntéseket igényelt az IVECO BUS részéről a mindenfajta városi küldetésre optimálisan kialakított, tisztán elektromos hajtásrendszerű autóbuszok kínálata. Ez az E-WAY termékportfólió már piaci bevezetése óta folyamatos műszaki fejlesztésében is jól érzékelhető. Ennek eredménye a telephelyi lassú töltésre kialakított Forsee Power ZEN akkumulátorok új generációjának alkalmazása is, amelyet cellablokkonként 42 kilowattórára növelt energiatároló képesség jellemez.

Ezek az új, nagy energiájú NMC (lítium-nikkel-mangán-kobalt-oxid) akkumulátorok 20 százalékkal több energiát bocsáthatnak az üzemeltetők rendelkezésére. Ez pedig azt jelenti, hogy a maximális 460 kilowattóra energiamennyiséggel akár 300 kilométeres hatótávot is biztosíthatnak a 12 méteres E-WAY modell számára. Vagy akár öt további utas szállítását is lehetővé tehetik az előző generációs ZEN 35 akkumulátor kínálta hatótávon. További előnyük, hogy korlátozás nélkül cserélhetők egymással. Ez az éjszakai töltésű, új energiatárolási formátum már megrendelhető a 12 méteres E-WAY modellekhez és a midibuszokhoz.

Az E-WAY teljes körű választékában olyan 12 és 18 méteres változatok is szerepelnek, amelyek – felső és/vagy alsó pantográf használatával – a gyorstöltés lehetőségét kínálják. Ezek a nagy teljesítményű LTO (lítium-titanát-oxid) akkumulátorokkal szerelt modellek a sűrű menetrend és a nagy napi futásteljesítmény jellemezte városi vonalak igényeinek is megfelelnek.

A rorthais-i (Franciaország) elektromos mobilitási központban készülő E-WAY modellek az IVECO BUS Európa-szinten is elismert szaktudását és tapasztalatát képviselik. A valamennyi modellváltozatát figyelembe véve eddig összesen csaknem ezer példányban értékesített E-WAY sorozat már hét európai országban közlekedik.

Az E-WAY modell egy példánya csütörtökön bemutatkozott a hazai szaksajtónak, péntektől pedig egy héten át Pápa városában tesztelhetik az utasok és a Volánbusz szakemberei.

Az ECO-tech visiON-ről:

Az Eco-Tech Vision Kft. az IVECO új hivatalos magyarországi viszonteladó partnere. A vállalat a gépjármű-értékesítéstől kezdve a felépítménygyártáson és a gyári alkatrészek forgalmazásán át egészen a szervizelésig és a karbantartásig személyre szabott szolgáltatásokat, valamint finanszírozási lehetőségeket kínál. Az ECO-tech visiON célja az IVECO márka piaci részesedésének növelése, a partnerek márkához méltó kiszolgálása. A cég szigetszentmiklósi telephelyéről indulva a legmodernebb hazai szolgáltatási élményt kívánja nyújtani.

Az IVECO-ról:

Az IVECO az Iveco Group N.V. (MI: IVG) márkája, amely könnyű, közepes és nehéz haszongépjárművek, terepjáró teherautók, valamint például terepjáró küldetésekre szánt járművek széles választékát tervezi, gyártja és forgalmazza.

A márka termékpalettájához tartozik a Daily, amely a 3,3-7,2 tonnás járműtömegszegmenst fedi le az Eurocargo 6-19 tonnás kategóriában és a 16 tonna feletti nehézszegmensben; az IVECO WAY termékcsalád a közúti IVECO S-WAY-modellel; az IVECO T-WAY terepjáró, és a könnyű terepfeladatokra szánt IVECO X-WAY. Ezenkívül az IVECO Astra márkát terepjáró teherautók, merev és csuklós dömperek, valamint speciális járművek alkotják.

Az IVECO világszerte közel 21 000 embert foglalkoztat, továbbá 7 országban és 4 kontinensen (köztük Európában, Ázsiában, Afrikában, Óceániában), valamint Latin-Amerikában működtet gyártóüzemet, melyekben a legmodernebb fejlett technológiákat alkalmazó járműveket gyárt. Több mint 160 országban 4200 értékesítési és szervizpont garantálja a termékek műszaki támogatását.

https://www.begurulva.hu/2022/03/nem-megy-a-busz/
Jármű, Szolgáltatás Tags:autóbusz, busz, e-bus, e-busz, E-WAY, Eco-Tech Vision Kft., elektromos autóbusz, elektromos busz, Iveco, IVECO BUS

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Kálvin téri állomáson folytatódik a tesztelés
Next Post: Az új háromajtós MINI is a hó és jég birodalmában tesztel

Kapcsolódó anyagok

  • Extrém teszt a sarkköröN túl Jármű
  • Hamarosan indul az áfabevallási tervezetek kiajánlásának a tesztüzeme Szolgáltatás
  • A Mercedes-Benz CLA sem teljesítette jól a tesztet Jármű
  • Tesztüzemben már a 4-es és 6-os villamosok utasterében is érvényesíthetők a digitális jegyek Jármű
  • Már tesztelik a KISS emeletes motorvonatokat Jármű
  • Húsz autóval segíti a Toyota a tesztelők közlekedését Egészség
A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
2023. október
h K s c p s v
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • ABT Urus Scatenato – Az elegancia az erővel találkozik
  • 2023-ban is a Toyota lett a gyártók világbajnoka a WRC-ben
  • A 2024-es Honda NT1100 műszaki adatai
  • Suzuki influencerképző?!
  • Több kilométeres a torlódás az M5-ösön Röszke felé baleset miatt
  • Októberben újabb spanyol film a Pannónia felhozatalában
  • Csütörtökön kezdődik a 12. Szemrevaló Filmfesztivál
  • A Nike a legértékesebb ruházati márka a Brand Finance szerint
  • Koltay András: “Komoly etikai kérdéseket vet fel a mesterséges intelligencia használata”
  • Így kerülhetők el a nőgyógyászati ​​rémtörténetek
  • Van képünk hozzá (23.10.03.) –   Nissan Concept 20-23
  • A McLaren Speedtail által inspirált gitár a tökéletes múzsa
  • Van képünk hozzá (23.10.02.) –   Toyota APM Shuttle Cat Bus
  • Jobb, mint a Lego? A MEGA Barbie Corvette klasszikusan menő, és előrendelhető
  • Van képünk hozzá (23.10.01.) –  Toyota GR86 40th Anniversary Limited Edition Japan
  • Nem vicc! a gasztroenterológus figyelmeztet
  • Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
  • Nagy István: ‘Az idén jó almatermés várható”
  • A Pick Szeged Zrt. kedvezőtlen gazdasági környezetben is növelte nyereségét az első hat fél évben
  • Magyar háztartások egyre kevesebb élelmiszert pazarolnak
  • Sanyiék a Casio G-Shock DWE-5600HG-1ER “óracsaládra” is rácsodálkoztak
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Ismét elektromos buszokat tesztelnek Budapesten Jármű
  • Elkészült a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontja Jármű
  • S76-os jelzéssel új vonatjáratot tesztel vasárnaptól a MÁV Jármű
  • Hajdú-Bihar megyében másfél évig tesztelték az új 1830-as központi számot Egészség
  • Tesztüzemben, pénteken és szombaton egész éjjel közlekedik a 934-es autóbusz Hasznos
  • Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán Jármű
  • Csoda a buszmegállóban – Sikeres “maszkteszt” Egészség
  • Idén is a mezőny első felében teljesített az európai banki stresszteszt magyar résztvevője Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.