Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Egy héten át Pápa városában tesztelik az Iveco E-WAY buszt

Posted on 2022.03.24.2022.03.24. By Teszt Elek

IVECO BUS E-WAY SOROZAT: MEGNÖVELT HATÓTÁV ÉS FOKOZOTT RUGALMASSÁG

Új generációs energiatároló egység mutatkozott be az éjszakai töltésű E-WAY modellek kínálatában, amely révén mind a hatótáv, mind pedig utaskapacitás tekintetében megfelel az üzemeltetők legmagasabb igényeinek.

Meghatározó stratégiai döntéseket igényelt az IVECO BUS részéről a mindenfajta városi küldetésre optimálisan kialakított, tisztán elektromos hajtásrendszerű autóbuszok kínálata. Ez az E-WAY termékportfólió már piaci bevezetése óta folyamatos műszaki fejlesztésében is jól érzékelhető. Ennek eredménye a telephelyi lassú töltésre kialakított Forsee Power ZEN akkumulátorok új generációjának alkalmazása is, amelyet cellablokkonként 42 kilowattórára növelt energiatároló képesség jellemez.

Ezek az új, nagy energiájú NMC (lítium-nikkel-mangán-kobalt-oxid) akkumulátorok 20 százalékkal több energiát bocsáthatnak az üzemeltetők rendelkezésére. Ez pedig azt jelenti, hogy a maximális 460 kilowattóra energiamennyiséggel akár 300 kilométeres hatótávot is biztosíthatnak a 12 méteres E-WAY modell számára. Vagy akár öt további utas szállítását is lehetővé tehetik az előző generációs ZEN 35 akkumulátor kínálta hatótávon. További előnyük, hogy korlátozás nélkül cserélhetők egymással. Ez az éjszakai töltésű, új energiatárolási formátum már megrendelhető a 12 méteres E-WAY modellekhez és a midibuszokhoz.

Az E-WAY teljes körű választékában olyan 12 és 18 méteres változatok is szerepelnek, amelyek – felső és/vagy alsó pantográf használatával – a gyorstöltés lehetőségét kínálják. Ezek a nagy teljesítményű LTO (lítium-titanát-oxid) akkumulátorokkal szerelt modellek a sűrű menetrend és a nagy napi futásteljesítmény jellemezte városi vonalak igényeinek is megfelelnek.

A rorthais-i (Franciaország) elektromos mobilitási központban készülő E-WAY modellek az IVECO BUS Európa-szinten is elismert szaktudását és tapasztalatát képviselik. A valamennyi modellváltozatát figyelembe véve eddig összesen csaknem ezer példányban értékesített E-WAY sorozat már hét európai országban közlekedik.

Az E-WAY modell egy példánya csütörtökön bemutatkozott a hazai szaksajtónak, péntektől pedig egy héten át Pápa városában tesztelhetik az utasok és a Volánbusz szakemberei.

Az ECO-tech visiON-ről:

Az Eco-Tech Vision Kft. az IVECO új hivatalos magyarországi viszonteladó partnere. A vállalat a gépjármű-értékesítéstől kezdve a felépítménygyártáson és a gyári alkatrészek forgalmazásán át egészen a szervizelésig és a karbantartásig személyre szabott szolgáltatásokat, valamint finanszírozási lehetőségeket kínál. Az ECO-tech visiON célja az IVECO márka piaci részesedésének növelése, a partnerek márkához méltó kiszolgálása. A cég szigetszentmiklósi telephelyéről indulva a legmodernebb hazai szolgáltatási élményt kívánja nyújtani.

Az IVECO-ról:

Az IVECO az Iveco Group N.V. (MI: IVG) márkája, amely könnyű, közepes és nehéz haszongépjárművek, terepjáró teherautók, valamint például terepjáró küldetésekre szánt járművek széles választékát tervezi, gyártja és forgalmazza.

A márka termékpalettájához tartozik a Daily, amely a 3,3-7,2 tonnás járműtömegszegmenst fedi le az Eurocargo 6-19 tonnás kategóriában és a 16 tonna feletti nehézszegmensben; az IVECO WAY termékcsalád a közúti IVECO S-WAY-modellel; az IVECO T-WAY terepjáró, és a könnyű terepfeladatokra szánt IVECO X-WAY. Ezenkívül az IVECO Astra márkát terepjáró teherautók, merev és csuklós dömperek, valamint speciális járművek alkotják.

Az IVECO világszerte közel 21 000 embert foglalkoztat, továbbá 7 országban és 4 kontinensen (köztük Európában, Ázsiában, Afrikában, Óceániában), valamint Latin-Amerikában működtet gyártóüzemet, melyekben a legmodernebb fejlett technológiákat alkalmazó járműveket gyárt. Több mint 160 országban 4200 értékesítési és szervizpont garantálja a termékek műszaki támogatását.

https://www.begurulva.hu/2022/03/nem-megy-a-busz/
Jármű, Szolgáltatás Tags:autóbusz, busz, e-bus, e-busz, E-WAY, Eco-Tech Vision Kft., elektromos autóbusz, elektromos busz, Iveco, IVECO BUS

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Kálvin téri állomáson folytatódik a tesztelés
Next Post: Az új háromajtós MINI is a hó és jég birodalmában tesztel

Kapcsolódó anyagok

  • Kiválóan teljesítettek a VW konszern elektromos autói a norvég téli teszten Jármű
  • Alappapírgyártó-gépet teszteltek, majd állítottak üzembe Szolgáltatás
  • A Porsche sikeresen befejezte a 963 LMDh prototípus tesztelését a Daytona Speedway-en Jármű
  • Dobogókő, akárki-akármit mond, nem játék – Ezzel búcsúzunk a nem hibrid Swift Sporttól Jármű
  • A Toyota és a Hino kiskereskedelmi láncok részvételével teszteli hidrogén üzemanyagcellás kisáruszállítóit Japánban Jármű
  • Az új Opel Corsa tesztelése a Sarkkörön, Dudenhofenben és Rüsselsheimben Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Közel 65 ezer használtautó cserélt gazdát februárban
  • A Geely kínai járműgyártó rekordbevétellel zárta 2022-t
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Környezetbarát bankkártyát tesztel az OTP Bank Zöld
  • A jótállási szabályok betartását tesztelte a fogyasztóvédelem Szolgáltatás
  • Csütörtöktől újabb autóbuszt tesztel a BKV/BKK a fővárosban Jármű
  • A Halo.Car’s a távirányítású autózás tesztelésének a végén jár Jármű
  • Och så kan det vara Szolgáltatás
  • Elkészült a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontja Jármű
  • Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült Szolgáltatás
  • Jövő vasárnapig két vonalon tesztel egy Isuzu Citibus-t a BKV Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.