Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Breeze a lelke mindennek

Posted on 2017.07.16.2017.07.16. By Teszt Elek

Néhány hónapja a Yuneec Magyarországtól érkezett hozzánk tesztre egy drón.

A Breeze saját 4K-s kamerával rendelkezik és méretét, súlyát, repülési idejét tekintve a “közepes plusz” kategóriába sorolhatjuk.
Tudása azonban jóval több, mint a közepes kategória gépeié – de erről egy kicsit később

A drónt a gyári csomagolásból előszedve, az akkut feltöltve, a repülő eszköz lábait kihajtva és a rotorvédőket felpattintva megpróbáltam csatlakoztatni az eszközt a CAT S60 telefonomhoz, de az istennek se’ jött létre a kontakt.

Aztán megpróbáltam  egy HTC okostelóval is párosítani,de az sem sikerült…

Ekkor fordultam a hazai forgalmazóhoz és azt az infót kaptam, hogy ha túl sok Wi-Fi van a körzetben, akkor inkább nem engedi a Breeze a csatlakozást, nehogy a repülés során okozzon a sok hálózat problémát.

Nem volt mit tenni, ki is sétáltam a géppel és Mirkó kutyával a közeli szántóföld végébe és ott próbáltam meg újra kapcsolatot teremteni a gép és a mobil között.
És ‘láss csodát”, a jóval kevesebb (mindössze néhány Wi-Fi jel között pillanatok alatt egymásra talált a két eszköz és már kezdődhetett is a repülés.

A mobilon a kezelőszervek nagyon jól felismerhetőek és a különböző menük között is igen átláthatóan tudunk váltani.

A kapcsolódás, és a menüvel való gyors ismerkedés után kezdődhetett tehát az első repülés, ‘melynek során először, óvatosan a fel, s leszállást próbáltam ki, majd jöhetett a magasba emelkedés,  a körbetekintés jobbra és balra, végül a vízszintes repülés (egyelőre még kb. 3-4 méter magasban) irányváltásokkal, fordulásokkal…

Tudásban tényleg többet tud a Breeze, mint a hasonlóméretű “vetélytársai”, ugyanis az applikáció segítségével olyan repülési paramétereket is be tudunk állítani,amelyek  inkább a nagyobb,profi gépeknél jellemzőek.
Megadhatjuk a “hazarepülés” magasságát, a minimális és a maximális repülési magasságot, de a a maximális sebességet és repülési távolságot is.

A szelfi üzemmódot választva a Breeze előttünk lebeg (a megadott magasságban és kameraszögben), így könnyedén tehetünk  közzé fotókat, élő  videókat anélkül,hogy kezünkkel kellene magunk előtt tartanunk a telefonunkat. (Kipróbáltam. Baromi jó, de az arcom nem teheti publikussá az eredményt  😀 …)
A “folllow me” módban a drón (szintén a megadott magasságban és távolságban) követi a felhasználót – pontosabban a kontroller kapcsolatként szolgáló telefont. Ebben az esetben (is) lehet a mobilunk akár a zsebünkben is, a Breeze  hű társként követ bennünket és ha megkapta a parancsot, rögzíti is mozgásunkat.

A további repülési módok:
Pilot mód
Szeretnéd Te irányítani a drónt? Nem gond! Töltsd le a Breeze Cam alkalmazást és máris kezedbe veheted az irányítást!
Orbit mód
A Breeze körberepüli a kijelölt pontot.
Journey mód
A drón elrepül tőled, majd visszarepül hozzád, miközben te mindig a kamerakép közepén maradsz.

A folytatásban néhány napon át még számtalanszor repültem a kicsikével, majd odaadtam Lessi Zoli kollégának,elvégre a csapatbanmégiscsak Ő a profi pilóta…

Néhány nappal később Zolival egy nagyszerű horgászversenyen futottunk össze, ahonnan a Sztráda Rádióval élőben tudósítottunk és több drónnal is forgattunk.

Zoliazalábbi gondolatokat vetette klaviatúrára a Breeze drónról:

“Teszteltem egy breeze-t. 2 tengelyes 4K kamera, repülési idő 10-12 perc volt, beltérben is stabilan repült, nem volt vele gond. Ami nálam volt nem rendelkezett külön kontrollerrel, telefonról irányítottam, wifi-n kellett összelőni a telefonnal, így a hatótáv kimerül a telefonod tudásában, valamint engem kicsit zavart, hogy az előre-hátra mozgás fordítva van mint a DJI drónokon ( bár sanszos, hogy egy a szoftverben megfordítható ) . Ha összeállt a wifi kapcsolat nem volt vele gond, de nem mindig látta a két eszköz egymást, a gépemmel egyáltalán nem akart kommunikálni USB-n keresztül, így csak a telefonra tudtam lementeni a képeket, majd onnan gépre. A képminőség nem volt rossz de nem egy DJI vagy GoPro. Beltérben is stabil, de lelkesen keresi a GPS-t , ha gond van hazajön (RTH) Kicsi, könnyű, utazáshoz ideális, a saját doboza kellő védelmet biztosít, nem volt vele bajom.

Ami lemaradt…ami nálam volt példány zuhant már ez látszott is rajta, repedések elől a kamera mindkét oldalán, a felsorolt apró de idegesítő hibák lehettek az esés miatt is, ezt sajnos nem tudom pontosan.”

Sajnos, a felsorolt apró hibák minden bizonnyal a korábbi eséseknek voltak köszönhetőek.
Itt jegyezném meg, hogy pici, játék drónokkal kellene mindenkinek kezdeni a repülést, mert az apró eszközök sokkal instabilabbak, sokkal érzékenyebbek  minden apró légmozgásra, de ennek köszönhetően jobban el lehet sajátítani a pontos repüléshez elengedhetetlen finom mozgásokat! 

A Breeze – nem mellesleg – az alján található “radarral” pontosan látja és méri, hogy milyen magasan van éppen a talajtól, így az automata leszállási módban például képtelenség földhöz vágni…

SPECIFIKÁCIÓK

Általános
Gyártó: Yuneec
Garancia: 1 éves
Típus: Yuneec Breeze
Kompatibilitás: iOS, Android
Áramforrás: Akkumulátor
Szín: Fehér
Egyéb funkció: beépített GPS, WiFi, 4K videó, Okostelefon és tablet támogatás
Tartozékok: akkumulátor, töltő, propeller, propellervédő

Méretek, súly
Súly: 385 g

BREEZE Szelfi drón

  • Méretek 196 x 196 x 65 mm
  • Méretek propeller védővel 327x327x65 mm
  • Teljes tömeg 385g
  • Akkumulátor (cserélhető) 1150 mAh LiPo
  • Repülési idő max. 12 perc
  • Repülési magasság max. 80 m
  • Emelkedési sebesség max. 1 m/mp
  • Sebesség max. (szoftv. szabályozva) 5 m/mp
  • Kültéri helyzetmehatározó (GPS) beépített
  • Beltéri érzékelő (IPS) beépített
  • Landoló talpak fix, felhajtható
  • Rotorok száma 4

KAMERA

  • Gyártó Panasonic
  • Működési hőmérséklet 0- 40°C
  • Szenzor típusa 1/3.06 CMOS
  • Élőkép továbbítás 720P HD minőség
  • Látószög 117°
  • Zársebesség 1/30 – 1/8000mp
  • Válaszható fehéregyensúly auto, napos, napfelkelte/naplemente, felhős

Fotó felbontás

  • 13 MP

Videó felbontás

  • 4K – 4160x3120pix 30 fps
  • FullHD 1080P 30 fps digitális stab.
  • HD 720P 60 fps digitális stab.

TÁVIRÁNYíTÓ

  • Mobiltelefonos applikáción keresztül Breeze cam
  • WiFi hálózaton keresztül (5Ghz)
  • Android 4.2.2 vagy újabb
  • IOS 8.0 vagy újabb
  • Repülési távolság kb.100m (telefontól vagy tablettől függően)
  • Repülési üzemmód: automatikus vagy kézi irányítás

Repülési üzemmódok

  • Automatikus Szelfi mód
  • Orbit (körbe körülöttem)
  • Journey (távoli és közeli)
  • Follow Me (kövess engem)
  • Kézi irányítás Pilot mód

Támogatott közösségi oldalak

  • Facebook, Twitter, Instagram, Flickr, WhatsApp, Google+, WeChat, stb.

Csomag tartalma

  • Breeze “my flying camera” selfie drón
  • LiPo akkumulátor (1150mAh) 1db
  • Balanszeres akku töltő (220V)
  • Propeller 2 szett
  • Propeller védő 1 szett
Fotó-videó, Hobbi Tags:Android, Breeze, DJI, drón, iOS, kamera, Lessi Zoli, mobil, okostelefon, próba, repülés, teszt, wi-fi, Yuneec Breeze, Yuneec Magyarország

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ezúttal Sopronig teszteltük a TrueCam A7s autós menetrögzítő kamerát (Videó)
Next Post: “Kergettem” egy álmot (Ford Mustang 5.0 GT)

Kapcsolódó anyagok

  • Az “éles tesztek” nagyon nem sikerültek! – Akkus fűnyíró és sövényvágó ollót hív vissza az Aldi Hobbi
  • Petőfi Sándor előtt is tiszteleg a Nagy Magyar Filmteszt Diákoknak Fotó-videó
  • A villámteszt alapján WOW, kilencszer is Fotó-videó
  • DJI Osmo Bike Mount – Nemcsak mountenbike-osoknak! Fotó-videó
  • Synco-nizált makogás – Synco Wair-G1(A1) teszt Fotó-videó
  • Pattog, mint a nikkelbolha Fotó-videó
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EQE szedán és az EQE SUV már különleges kiadású modellként is elérhető, kiterjedt felszereltséggel és vonzó árelőnnyel
  • Több utcát aszfaltoznak uniós támogatásból Mezőhegyesen
  • Forgalomkorlátozás lesz október közepéig az M0-s autóút és az M5-ös autópálya csomópontjában
  • A mesterséges intelligencia a jövőben tehermentesíti a mindennapi folyamatokat
  • Javíthat 2024-es várakozásain az AutoWallis
  • Elképesztő, de mindössze öt év 6 hónap fogházra ítélték a Viking Sygin tömeggyilkos kaptányát
  • Novák Katalin: “Elon Musk személyében egy új szövetségesünk lett a családok szabadságharcában és a békemisszióban”
  • A játékidő veszélyben
  • Okos ötletek konyhai ráncfelvarráshoz
  • Jobban járhatunk, ha közvetlenül foglalunk
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Kalandozz Csontváry világában a Budapest Airport támogatásával
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Rettenetesen megbuktak a kisgyermekeknek szánt lábbelik, ruhák a teszteken Szolgáltatás
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű
  • Pulzuscsökkentő oxigénterápiás lazulás Egészség
  • A tesztelést követően már élesben is ellenőrizhetik online a választók, melyik jelölt ívén szerepel az ajánlásuk Hasznos
  • Szuper ötletek, szuper kaja, szuper kiszolgálás – szuper rendezvénytársaság! Kaja
  • Hamarosan indul az áfabevallási tervezetek kiajánlásának a tesztüzeme Szolgáltatás
  • Semmi majomkodás! Webáruház villámteszt Szolgáltatás
  • Újabb elektromos buszt tesztelhetnek a budapestiek Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.