Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

“Kergettem” egy álmot (Ford Mustang 5.0 GT)

Posted on 2017.07.21.2020.07.04. By teszt-L
Az egész úgy kezdődött, hogy felhívtam “Firkász” Pista barátomat!
-Szevasz Pista, csütörtökön le kell ugranom Velencére az EFOTT-ra mert lesz egy megjelenésünk, sátor aktivitás stb., ha van időd gyere már le velem. Írhatnál az egészről és fotózhatnál is mert mindkettőhöz jobban értesz. belépő intézve este bulizás intézve.
 -Szevasz, pont ráérek, tudok menni és egy Ford Mustang lesz nálam azzal megyünk, ki is próbálhatod.
(Mustáááááng, meghaaajtooom és 3 másodperc öröm káromkodás persze fejben 🙂  – aztán a kérdés még mindig fejben, mekkora motor van benne)
-Te Pista az a vadlóba melyik motor van?
-“ötezervényócgéétéé”
(Ismét öröm káromkodás ismét fejben)
-Naaa, akkor gyere már csütörtökön reggel, kapsz kávét bepakolunk és utána elindulunk.
Csütörtök reggel korábban érkeztem hátha Pista is hamarabb jön!! Csak az én izgalmam volt erősebb  Pista időben jött. Fejben addig csak elképzeltem, milyen lehet a legenda amit 64-től fejlesztenek reszelnek tökéletesítenek. Belőlem 69-ben csináltak a szüleim prototípust és vagy elégedettek lettek vagy elvetették a projektet. A Ford szerencsére nem engedte el és végre van rendes hátsó futómű 🙂

Pista időben érkezett a nagyon feltűnő kék legendával.

-Szevasz, kérsz kávét.
-Igen.
(B+ húzza az időt)
-Jó rendben, de idd gyorsan mert alig várom, hogy kipróbáljam.
-Nyugi Velence felé te viszed.
(Nyugi, mi? Ezbolond)
Kávé benne végre, a kíváncsiság meg bennem. Végre ott állunk mellette. Hú ez nem kicsi. Hú ez nagyon kék. Hú mekkora a kereke. Kulcs a kézben, kinyit, beül végre.
Baromi kényelmes egy perc alatt testre szabom (191cm 108kg). “Kulcs fordul” – azaz, start gomb benyom –  és csöndes, meglepően csöndes bár alapjáraton van valami a régi Zilek benzines “vényolcasából” selymes a hangja és érezni, hogy van ott pár vad ló és  newtonméter. Elindulunk. Nem bénázok elsőre a kuplunggal az elindulásnál és váltásnál sem ránt mint kezdő sofőrnél. Kuplung combos de elviselhető, kormány viszonylag direkt viszont kényelmes. Ezt így elsőre a nagynénémnek is oda adnám nyugodtan. Pár normál tempós kanyar, még magázódunk de barátságosan beszélgetünk. Első kanyar ami derékszög két sáv és egyirányú 🙂 (Most mondjam? Tudod)… A régi mondás szerint, “visszakettőpadlógáz”!!!
Bitangul megy keresztbe, motor ordít mint a szomszéd lány amikor ott van a barátja este. Ez úgy megy keresztbe, mintha drift versenyző lennék!! Nyugi nem vagyok az és nem tudok annyira vezetni de ez engedi és azt érzem, hogy kontrollálom. Szám fülig ér amíg Pista nem közli, hogy a menetstabilizáló elektronika nincs kikapcsolva csak sokat enged!!
El is dobtam fejben a drift bajnoki kupát egyből aztán beugrott!! Ezek a Fordnál meddig finomították azt a k**va elektronikát, hogy így lehet vele menni??

Na ez volt az első köröm ami után kezem lábam remegett (ezt mondjuk Pistának nem mondtam,” nehogymá” kinevessen). 🙂

Becuccoltunk a csomagtartóba ami két embernek egy nagyon hosszú csavargáshoz is bőséges aztán elindultunk Velencére.
Telephelyünk az autópálya mellett van így egy perc alatt már az M7-esen voltunk. Kényelmes, baromi kényelmes! Ezzel simán vállalható lenne egy európai csavargás. Autópályán tisztelik, nem is kicsit. Olyan ezzel a nagy tepsivel közlekedni, mintha egy ismert alvilági család legkisebb gyereke lennél aki tisztességes munkából fizeti a számláit. Utolérsz valakit (mintha bemutatkoznál mint hírhedt gengszter család sarja) és menekül előled pedig nem akadsz a lökhárítójára nem villogsz csak meglátott. Ülsz a kényelmes ülésben haladsz a forgalommal. Az M7-esen nem lehet száguldani ezért nézelődsz belül. Ekkor azért már észre veszel egy-két olcsó kapcsolót vagy egyszerű megoldást de pont nem érdekel amikor olyan motorház tetőt látsz magad előtt amiről sokan csak álmodnak (amúgy remeg nagyon de nem számít). Autópályán normál tempóban olyan mint egy igazi grand turismo kényelmes tágas nem stresszel és a nagy “vényóc” mindegy melyik fokozatban van, ha odalépsz tol baromira.
Velencén 30-as tábla szinte mindenhol így lassan gurulsz így akad idő az emberek reakcióját nézni a nagy kék vadló láttán. Lányok; pici gázfröccs és egy mosolyt rajzoltál orcájukra (igazi férfi lettem). Pasik; intenek a hüvelykujjuk az ég felé (magabiztos mosoly) egyik körforgalomnál ahol zebra is van két húszas éveinek a közepén fesztiválozó másnapos srác lájkol vigyorog integet én meg padlón keresztben távozok a körforgalomból.A két srác földhöz vágta a csomagját és ordítva ugrál.

Ez a kép ami vissza adja a ‘vényóc” érzést. Mindegy, hogy benne ülsz vagy csak meghallod a hangját.

Aki fogyasztásra, árra egyéb adatokra kíváncsi a Ford honlapján megtalálja. Engem azon a csütörtökön nem érdekelt!!
Gyermekkorom óta fejben íródott bakancslistámról egy tételt kihúztam.
Kösz Pista!
(száguldó riporter)

KORÁBBAN:

http://tesztalelkemindennek.hu/2017/06/11/lovasnemzet-akarunk-lenni/

Jármű Tags:5.0, autó, car, élménybeszámoló, Ford, Ford Mustang, Ford Mustang GT, GT, jármű, kocsi, Mustang, Mustang GT, próba, V8

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Breeze a lelke mindennek
Next Post: Kaukázusi kefireket teszteltek

Kapcsolódó anyagok

  • A Kangoo és a Mokka 4 csillagos eredményt produkáltak az Euro NCAP biztonsági tesztjén Jármű
  • Már közúton teszteli a Toyota a szilárdtest-akkumulátoros autóját Jármű
  • Folyamatosan zajlik az új CAF Urbos villamosok tesztelése, menetpróbája Jármű
  • Háromfordulós KRESZ-teszt indult fiatalok számára Jármű
  • Urbenista BertaPista – Windgoo B3 teszt Hasznos
  • Toyota Proace podcast Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Több mint kétezer benzinkutat teszteltek a fináncok Jármű
  • A tesztek, vizsgálatok alapján egyre több veszélyes hamisítványt értékesítenek online Szolgáltatás
  • A posta tesztelte a partneri üzemeltetési formát és kiderült, hazudtak a korábban bezárt fiókok újranyitásáról Szolgáltatás
  • Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán Jármű
  • 5G-re épülő autóipari megoldások tesztelésére állított fel projektcsapatot a Bosch és a Vodafone Jármű
  • Új digitális jegyvásárlási és -érvényesítési rendszert tesztel a BKK a 100E repülőtéri buszjáraton Jármű
  • Elektromos meghajtású csuklós busz közlekedik a fővárosban a Zöld Busz Programban Jármű
  • Dovhjort suger på kuben Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.