Az N DCT mindenre kiterjedő tesztprogramon esett át

Az N DCT sebességváltóval a fejlesztés során csak a tartóssági vizsgálatok céljából mintegy 1350 kört tettek meg a Nordschleifén, a Nürburgring legendás nagy körén. Az olajfürdős DCT sebességváltót maximális tartósságra tervezték, hogy ellenálljon a nagyteljesítményű sportautókra váró, extrém igénybevételnek.

Az ikonikus Nürburgringet a világ egyik legtechnikásabb versenypályájaként tartják számon. A 73 kanyarral tűzdelt, 20,8 kilométeres versenypálya motorsport-létesítményként is működik, és ilyen minőségében otthont ad a Hyundai Motor saját tesztközpontjának. A Hyundai Motor itt végzi gyorsított tartóssági vizsgálatait. A teszteken részt vevő járművek legalább 480 kört (10 ezer kilométert) tesznek meg a Nürburgringen, száraz és nedves aszfalton egyaránt. Ezzel mindössze öt-hat hét leforgása alatt szimulálható akár 180 000 kilométernyi, kíméletlen igénybevétel. A folyamatosan váltakozó intenzív gyorsítás, kemény lassítás és extrém kanyarvétel teljesítőképességük határára juttatja az autókat, míg a különböző útfelületek és a változó kerékdőlés a legkedvezőtlenebb körülmények között is maximális teljesítményt biztosítanak.