Egycsillagos marketinggyakornok teszt
Korábban megjelent egy szösszenet a különböző benzinkutakon tapasztalt „átbaszós élményekről”.
Nos, az OMV-nél felvették a kesztyűt és marketinggyakornokuk „brutális” bosszúhadjáratba kezdett a megjelent anyag kapcsán. 😀 😀 😀
Természetesen, mielőtt lepötyögtük volna tapasztalatainkat, megkerestük a céget az átélt élménnyel kapcsolatban, de nem érkezett válasz.
A megjelent gondolatokra a marketinggyakornokuk – nevezzük mondjuk Annácskának – persze igen hamar reagált és megosztotta a linket.
Ezzel persze növelte a cikk elérését és nekünk csinált ingyen marketinget. 😀 😀 😀
Teltek-múltak a hetek, majd a gyakornok kisasszony újabb „brutális ütést mért” honlapunkra és annak facebook oldalára, ugyanis egy csillagra értékelte az oldalt. 😀 😀 😀
Azt persze nem gondolta végig, hogy ezek a csillagozások szart se’ érnek, ráadásul ezzel is csak egy újabb ingyenreklámot csinált nekünk… 😀 😀 😀
Nos, a marketingteszten Annácska elbukott és az egy csillagot is csak azért kapta, mert a nulla semmit nem ér – és mégiscsak van valahonnan diplomája.
Véleményünk szerint talán hatékonyabb marketing lett volna a cég oldaláról, ha legalább válaszolnak a levelünkre.
Bár az is igaz, ezzel a szösszenettel meg mi csináltunk nekik reklámot. 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Tudod mit, Anna?!
Itt van még egy fél csillag!
Gratulálunk, és egyben kvittek vagyunk!
Pacsi!
http://tesztalelkemindennek.hu/2018/03/05/vissza-a-varosba/