Így kell ezt! Továbbra is gyors, rugalmas, figyelmes alapos

Több, mint másfél évvel ezelőtt már írtunk egy rövidke szösszenetet, a Technotrade Rendszerház Kft., Öv utcában található Acer márkaszervizéről.

Akkor egy új bemutatóterem megnyitója kapcsán kerültünk kapcsolatba a szervizzel és egy Acer Holo készülékkel „vizsgáztattuk” a munkafolyamatot.

Nos, azóta az akkori bolt, ügyfélszolgálati pont, márka szerviz kissé átalakult, de a szomszédos épületbe átköltöztetett – ugyanabban az udvarban, található, csak néhány lépéssel beljebb – szolgáltatás továbbra is profi maradt.
Ugyanolyan gyors, rugalmas, figyelmes és alapos maradt, mint korábban.

Történt néhány hónappal ezelőtt, hogy Molli kutyusunk szépen leverte a kanapén elhelyezkedő Acer laptopot.
A gép nagyot esett és csak félve mertem megnézni, milyen károkat szenvedett.
Amikor felemeltem a padlóról, azt tapasztaltam, hogy a kijelző egyben, a billentyűzet gombjai is mind a helyükön maradtak, továbbá semmilyen külsérelmi nyom (karcolás, törés) nem látszott az eszközön.
Annyi tűnt csak fel, hogy a töltőkábel kicsúszott a csatlakozóból és a földön maradt…

Amikor azonban visszadugtam volna a helyére, jött a „feketeleves”.
A töltőkábel folyamatosan kicsúszott.
Az esés eredményeként ugyanis letört a csatlakozóból az a kis középső tüske. 🙁

„Hűha! Mentsünk csak le gyorsan minden folyamatban lévő munkát, fontos videóalapanyagot!” – jött az első gondolat (Az ilyen balesetek utáni, kötelező anyázást követően…), és ennek megfelelően játram el.

Mivel a járványhelyzet első hullámának a közepén jártunk, tudtam, hogy nem akkor lesz az, az időszak, amikor elviszem meggyógyíttatni a laptopot.
Teltek, múltak a hetek, hónapok, mígnem egy hete végre eljutottam az Öv utcába.

Az új ügyfélszolgálatba lépve elmondtam az engem fogadó kollégának, hogy mi történt a „kütyüvel”, hogy milyen elsődleges hibát fedeztem fel rajta a (külső) szemrevételezés során.

Átvette (a hozzá tartozó töltővel együtt), külsőleg Ő is átnézte a masinát, majd rövid papírmunkát követően indulhattam is utamra.
Azt még kiemelte, hogy ha az alaplap is sérült, – mert a töltő esetleg közvetlenül azon van és az ütés komoly belső károkat okozott – akkor hosszabb idő lesz a javítás.
A papírmunka természetesen a munkalap kitöltése volt.
Megadtam a telefonszámomat, e-mail-címemet is, hogy azok valamelyikén tudjanak értesíteni, ha meggyógyult a gép.

Alig telt el egy hét, amikor hívott is Molnár Róbert, a Technotrade Rendszerház Kft. Műszaki Igazgatója (Ő vette át a gépet.) és arról értesített, hogy a javítás elkészült, mehetek a munkaeszközért.
Elmondta, hogy a gépet belül is alaposan kitisztították (Többször használtam kinn az udvarban, biztosan jó poros lehetett odabenn.), kicserélték a töltőcsatlakozót, illetve kijavították az a letört részt is, ami az esés következtében keletkezett – és kívülről nem is látszódott.

Másnap, boldogan indultam hát a gépért.
A szervizbe érve egy másik kolléga fogadott, de ugyanazzal az udvariassággal, figyelemmel, mint amit korábban már tapasztalhattam.

  • Sokaknak fura lehet, hogy ezt kiemelem, és biztosan többen nem is értik miért, de szerintem igenis nagyon fontos, hogy miként fogadják az embert egy-egy boltban, vagy szolgáltatóhelyen!
    Sajnos, mára odáig jutottunk, hogy az üzletek többségében már annak is örülni kell, ha a az ott dolgozók hajlandóak visszaköszönni! (Az egyik nagy mobilszolgáltatónál ezt például nem sikerült elérni!)
    Nos, a Technotrade Rendszerház Kft.-nél mindig azt tapasztalhattam, hogy köszönnek!
    Nemhogy vissza, hanem előre – amikor az ember belép, vagy amikor találkozik egy munkatárssal!

De, térjünk vissza a gépért érkezéshez!
Szóval, eddig nem látott kolléga fogad.
Mondom, hogy ki vagyok és miért érkeztem.
Átmegy a szomszédos irodába és pár másodpercen belül már hozza is a gépet és a töltőt.

Újabb gyors papírmunka, számla rendezése, dedikálás és már mehetek is utamra.

Így kell ezt!

Gyorsan, rugalmasan, figyelmesen, alaposan.

Mindenkinek köszönöm – hisz ezt a cikket már a javított laptopon pötyögöm!