Tesztvezetést érhet a “kémfotó”

A PEUGEOT EURÓPÁBAN A „CAMO CATCH” KAMPÁNNYAL NÉPSZERŰSÍT AZ ÚJ E-3008-AST

A Peugeot az új E-3008 szeptemberi debütálására készül, és elindította a „Camo Catch” marketingkampányt. Ez a közösségi média kihívás arra kéri a résztvevőket, hogy keressék meg az elektromos SUV álcázott prototípusait, és osszák meg saját kémfelvételeiket, azzal az ígérettel, hogy korai tesztvezetést biztosítanak a nyerteseknek.

A francia autógyártó új kedvcsináló videókat és fotókat tett közzé több Peugeot E-3008 prototípusról, amelyek különböző típusú terepszínű borításokat viselnek. Ezeket a közösségi médiában történő nyilvános szavazás alapján választották ki, és minden bizonnyal jobban néznek ki, mint az eredeti zebra stílusú álcafólia. Szándékosan tették leleplezőbbé őket is, felismerhetőbbé téve az elektromos SUV külső dizájnját. Érdemes megjegyezni, hogy a Peugeot már a korábbi előzetesekben bemutatta az E-3008 belsejét, bemutatva az i-Cockpit technológiájának legújabb iterációját.

A 2024-es Peugeot E-3008 kupé-terepjáró formát öltött, ami megkülönbözteti a többi kompakt crossover versenytárstól. Az eleje kitűnik vékony LED-es fényszóróival, amelyek három agyar alakú elemekkel büszkélkedhetnek, amelyek a teljesen zárt hűtőrács két oldalán helyezkednek el.

A jármű oldalain tisztább felületek, finom műanyag burkolatok és futurisztikus könnyűfém keréktárcsák láthatók, amelyeket eredetileg a 408 fastback-nél mutattak be. Ezek a tervezési hatások a hátsó részre is kiterjednek, éles szögben dőlt szélvédővel, tetőspoilerrel és még feltűnőbb LED-es hátsó lámpákkal, amelyek összességében agresszív megjelenést eredményeznek.

Fogd meg és tedd közzé

Ha valaki észreveszi a Peugeot E-3008-at az európai utakon, július 15. és augusztus 15. között végzett utolsó fejlesztési tesztjein, akkor a #CamoCatch hashtag és a @Peugeot megjelölésével részt vehet a versenyben. A hat nyertest sorsolással választják ki, és lehetőségük lesz az elsők között tesztelni az E-3008-at a 2024-es sajtópróbák során.

A 2024-es Peugeot E-3008 lesz az első olyan sorozatgyártású modell, amely a Stellantis csoport STLA Medium architektúráján fut, és a jelenlegi felállásban használt, elöregedő EMP2 platformot váltja fel. A crossover három teljesen elektromos hajtáslánccal lesz elérhető, akár 700 km-es emissziómentes hatótávolsággal.