Tesztelés helyett gigantikus direkt marketing
A Hungexpo adott otthont a „Brand Tester Park Budapest” rendezvénynek, ami minden volt, csak „teszter” nem.
Értjük mi, hogy egy rakat dolgot ki lehetett próbálni, meg lehetett nézni, illetve – némi készpénzért cserébe’ – meg lehetett kóstolni, de ez nem tesztnap volt, hanem egy hatalmas direkt marketing reklámbomba a látogatók arcába.
A tényekhez hozzátartozik, hogy a gyermekeknek legalább tényleg ingyenes volt a tesztelési lehetőség – hacsak nem akartak fagyit enni, üdítőt inni a standoknál. Az is igaz, hogy tényleg ki lehetett próbálni ezt, azt, amazt és eléggé széleskörű volt a szolgáltatás/termékpaletta, de szerintünk nem ez a teszt.
Ez tényleg „csak” egy jól összerakott reklámrendezvény.
Jól összerakott?
Hát… Ha igazán szívünkre tesszük a kezünket, még az sem, mert a G pavilon 3/4-ébe lett minden bezsúfolva, így a „tesztelni vágyó” nagyérdemű egymást taposhatta a sokszor szűknek bizonyuló közlekedőkben – vagy épp a „standok” előtt.
Jó, jó, igaz! Így legalább nem kellett elmenni több céghez, hogy megismerkedjünk az adott szolgáltatással, termékkel.
De, miéLt? – kérdezte debil Ábel, ha ellátogatott vasárnap a Hungexpóra…
De, miéLt volt jelen a Magyar Honvédség toborzó sátra?
– Lehet tesztelni néhány órán át, hogy milyen is katonának lenni?
De miéLt állítottak ki két Mini-t is, ha azokat csak bezárt állapotban lehetett megtekinteni?
– Fostak a „béemwések”, hogy piszkos lesz a kocsik belseje?
Ja, és miéLt kellett egy nagyon rossz grafikai megoldású, „mű-virtuális hölgyre bízni” a látogatók üdvözlését?
– A hatodikos gyermek otthon ezt rakta össze a C64-esen?
Mondjuk ez is igaz, hogy abban a néhány perces „köszöntőben” az is elhangzik, hogy a „rendezvény, ahol a reklámok életre kelnek…
Tehát, megerősítették azt, hogy nem teszt, hanem marketing…
De, miéLt?!
De, miéLt – és főleg, mi került elővételben 2500-ba a helyszínen pedig 3500-ba a belépéskor?
Nem jött össze elég bevétel a kiállítóktól beszedett zsetonból?
Jövőre, veletek, ugyanitt – SE’!
http://tesztalelkemindennek.hu/2018/03/10/tobb-mint-merleg/