Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Figyel, figyelmeztet, oktat

Posted on 2018.03.12.2022.07.07. By Teszt Elek

Már többször is írtunk arról, hogy egyre népszerűbbek, fontosabbak, okosabbak az autós menetrögzítő kamerák.

A korábban már kipróbált és bemutatott  TrueCam A7s és   Swann ADS-140DCM GPS Navigator készülékek után a  piacon újnak számító, MiVue sorozat 792-es modellje érkezett szerkesztőségünkbe – pontosabban a tesztautókba.

Nincs megállás – szoktuk sokszor mondani, leírni.

És ez a “szlogen” igaz a MiVue 792-es autós menetrögzítőre is, ugyanis – ha azt a módot választjuk – nincs megállás a figyelésben.
A 700-as sorozat ugyanis képes parkoló módban is rögzíteni a látóterében történteket.
Ennek a módnak köszönhetően akár az is rögzítésre kerülhet, ha egy bevásárlókocsit, tolnak az autónknak, vagy épp egy másik kocsi koccan annak.

Sajnos sokunkkal megesett már olyan, hogy a parkolóban hagyott autóhoz visszaérve nem várt sérülésekkel kellett szembesülnünk, az elkövető azonban semmi elérhetőséget nem hagyott hátra a baj mellé.

A MiVue 792 segítségével azonosíthatóvá válnak a cserbenhagyók!

Nem véletlen, hogy ezzel kezdtük a beszámolónkat is.

A menetrögzítő menüje természetesen magyar nyelvre is beállítható – így a hozzám hasonló nyelvtudatlan őskövületek is viszonylag könnyen beállíthatják.

Viszonylag könnyen beállíthatják?

Tulajdonképpen nagyon könnyen lehet beállítani!
Azt, hogy “viszonylag”, csak azért írtam, mert annyira szerteágazó a menürendszere a kis készüléknek, hogy kell néhány perc, mire megszokja, átlátja az ember az első találkozáskor.

A menürendszer egyébként annyira átláthatóan van felépítve, hogy aklár angol, német, francia, stb. nyelv használata mellett is képesek lehetünk magunkra szabni a menetrögzítőt – még akkor is, ha nem beszéljük a nyelvet.
Az is igaz, hogy azért mondjuk a kínai menüt nem választanám, mert a kisszék, hóember kissé összekavarna a végén…  😀

“Figyel, figyelmeztet, oktat”

A MiVue 792 kamera egy G-érzékelővel működik, amely gyorsan reagál a hirtelen irányváltásokra vagy más váratlan változásra. Az integrált érzékelő három tengelyen rögzíti az utat és a jelentős eltéréseket azonnal tárolja, így lehetséges meghatározni az esetleges ütközések irányát és okát. Emellett a kamera az ADAS rendszert alkalmazza, amely figyelmeztet sávelhagyás, vagy akár közelgő frontális ütközés esetén is. Ezek a rendszerek felbecsülhetetlen biztonsági asszisztensként szolgálnak.

A címben szereplő gondolatok közül a “figyel” újdonságait ezzel “kiveséztük”.

Jöjjön hát a “figyelmeztet”!

A MiVue 792 hangjelzéssel és a kijelzőn megjelenő üzenetekkel is figyelmeztet, ha olyan jelenetet rögzített, amit veszélyesnek, fontosnak vélt.

Be kell vallanom, a hangjelzést az első út során ki kellett iktatnom, mivel az M3-as autópályán való haladáskor az engem megelőző autók gyors, a sávba elém visszatérő autók miatt “kicsit sokat hisztizett” a készülék.
Fontos kiemelni, hogy vezetésbiztonságilag, baleset-megelőzésileg ezek a szituk tényleg érdemlegesek voltak, ám a forgalomban a sebességkülönbség miatt az emberek ezzel már nem törődnek (Nem mindig helyesen!!!).
A gép viszont “csak azt látta”, hogy valaki nagyon közel vágott be elénk…

Az autós menetrögzítő a fontosabb történések GPS koordinációit is menti, így később visszakereshetjük, pontosan hol – és mikor – történt az adott szituáció.

Oktat?

Igen!
A 792-es figyelmeztet, ha túllépi az ember a megengedett sebességet.
De figyelmeztet, ha telepített traffipaxhoz közelítünk.
Sőt, előre jelzi, ha az autópálya vége – és azzal az alacsonyabb sebességhatár – közeledik.

A MiVue 792 a radarok aktuális listájával és a beépített GPS-szenzorral dolgozik, így képes reprodukálni a megtett útvonalat az interaktív Google térképeken is. Ezen kívül fel van szerelve WiFi-vel is, és képes kommunikálni a MiVue Manager számítógépes programmal – olvasható a készülék leírásában.

A kijelzőn megjelenő üzenetekkel, vagy épp az utólagos útvonal elemzéssel oktat a helyes sebesség –  és ezzel a kevesebb fogyasztás – kiválasztására is.

Valamit kéne még írni…

Ja, megvan!
A tapadókorongos tartó segítségével könnyen rögzíthetjük a készüléket a szélvédő belső felére.
A a készülék – a méreteinek, súlyának köszönhetően – kényelmesen elfér a zsebben is.
Az, hogy a MiVie 792 alja úgy lett kialakítva, hogy biztosan megállítható az asztalon több, mint zseniális! Ezzel a megoldással kényelmesen másolhatjuk át a rögzített filmeket a számítógépünkre.

Ja, és a “legfontosabb”!
Nagyon klassz, hogy a vezető neve mellett (amit mi állítunk be), a sebességet, GPS koordinátákat is vízjelezi a felvételekre a készülék – ha mi is úgy akarjuk.

De, mire jó a Wi-Fi?

Nos, a Wi-Fi-s kapcsolat segítségével nem kell külön kiemelnünk a készüléket a kocsiból ahhoz, hogy a rögzített felvételeket visszanézzük, mivel azokat a a MiVue alkalmazáson keresztül könnyedén lejátszhatjuk.

Tulajdonságok

  • Kiváló minőségű STARVIS™ CMOS érzékelő: Amely még gyenge látási viszonyok között is nagy kontrasztú, tiszta és színekben gazdag képet biztosít.
  • 1080p Full HD videofelvétel 60 fps mellett: A legújabb H.264 tömörítési technológiával a kiváló minőségért és a kisebb fájlméretért.
  • Beépített WI-FI: Könnyen küldhető a rögzített video az okostelefonra vagy megosztható a MiVue aplikációval a Facebook-on.
  • 140°-os nagylátószögű optika, nagy dinamikatartomány: Hogy a kritikus pillanatban minden részlet rákerüljön a felvételre.
  • Sebességmérő-kamera figyelmeztetések: A készülék élettartama alatt havonta frissülő ingyenes sebességmérő-kamera adatok.
  • GPS nyomonkövetés: mely automatikusan rögzíti vezetési információit úgymint a sebesség, a tengerszint feletti magasság, hosszúsági- és szélességi fokok, valamint a haladási irány.
  • Fejlett gépjárművezetés-támogató rendszerek: ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszer (FCWS), sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDWS) és fáradtság figyelmeztetés (FA).

Legfontosabb jellemzők

  • Nagyfelbontású felvétel
  • Nagy, átlátható, 2,7″ méretű érintőképernyő
  • Széles látószögű lencse – szög: 140°
  • Nagy fényesség f/1.8
  • Beépített GPS és WiFi
  • Minőségi Sony chip
  • G-szenzor

Paraméterek

  • Optikai zoom: 0 db
  • Látószög: 140°
  • Kijelző mérete: 2,7″
  • Beépített mikrofon:  Van
  • Mozgásérzékelő: Van
  • Szín: Fekete
  • Maximum videó felbontás: FullHD (1920×1080) Mpx
  • Adattárolás: Memóriakártya (micro SD, micro SDHC)
  • Belső memória: 0 MB (0 GB)
  • Akkumulátor típusa: Akkumulátor
  • Akkumulátor-kapacitás: 240 mAh
  • Jellemzők: Vezeték nélküli, GPS
  • Csatlakozók: WiFi
  • Súly (bruttó): 0.13 kg

További fotók és videók a  Teszt a lelke mindennek és az  Egyszer már láttam autót facebook és instagram oldalain!

 

 

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/03/11/teszteles-helyett-gigantikus-direkt-marketing/

Hasznos, Jármű, Kütyü Tags:fedélzeti kamera, menetrögzítő, Mio MiVue, MiVue 792

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Tesztelés helyett gigantikus direkt marketing
Next Post: BPM+

Kapcsolódó anyagok

  • Az első tesztek a Hyundai Santa Cruz-ról Jármű
  • “Órát vissza nem adunk…” – FOXWEAR FOX10 teszt Fotó-videó
  • Központi rendszer az automatizált járművek tesztelésének és működésének támogatásához Jármű
  • Hajósparadicsomban folyt a víz – és a teszt Jármű
  • A 160 éves Opel kapcsán jutottak eszünkbe ezek a valamik Jármű
  • Teljesen önvezető Lexus LS tesztautót vitt a CES-re a Toyota (Fotókkal, videóval) Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EQE szedán és az EQE SUV már különleges kiadású modellként is elérhető, kiterjedt felszereltséggel és vonzó árelőnnyel
  • Több utcát aszfaltoznak uniós támogatásból Mezőhegyesen
  • Forgalomkorlátozás lesz október közepéig az M0-s autóút és az M5-ös autópálya csomópontjában
  • A mesterséges intelligencia a jövőben tehermentesíti a mindennapi folyamatokat
  • Javíthat 2024-es várakozásain az AutoWallis
  • Elképesztő, de mindössze öt év 6 hónap fogházra ítélték a Viking Sygin tömeggyilkos kaptányát
  • Novák Katalin: “Elon Musk személyében egy új szövetségesünk lett a családok szabadságharcában és a békemisszióban”
  • A játékidő veszélyben
  • Okos ötletek konyhai ráncfelvarráshoz
  • Jobban járhatunk, ha közvetlenül foglalunk
  • Hamarosan a Tesla is Magyarországon gyártja/újrahasznosítja az akkumulátorait? Elon Muskkal találkozott Novák Katalin Texasban
  • Van képünk hozzá (23.09.25.) –  Nikola Tre
  • Verstappen nyerte a Japán Nagydíjat, világbajnok a Red Bull
  • Van képünk hozzá (23.09.24.) –  Abarth 500e
  • Kalandozz Csontváry világában a Budapest Airport támogatásával
  • Mi kerüljön az iskolai kulcsba?
  • Harminc különböző ízű és formájú kürtőskalácsot lehet megkóstolni az Állatkertben
  • Ezért lehet fontos segítség a konyhában egy okosmérleg
  • Varázslat a tányérokon
  • Levesdiéta
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Csupán tizenkét mulasztás “piszkít bele” a zöld teszt egyébként makulátlan eredményébe Szolgáltatás
  • Tesztüzemben érkeznek a Google Térképre a Volánbusz helyi menetrendjei, a közlekedési vállalat várja az észrevételeket Jármű
  • Húzd át! Egyedileg díszített pulóver teszt Hasznos
  • Alaposan vizsgálták a “natúr”, “bio” vagy “vegán” megjelöléssel kínált termékeket Szolgáltatás
  • S76-os jelzéssel új vonatjáratot tesztel vasárnaptól a MÁV Jármű
  • Tesztüzemben erős fényjelzés figyelmezteti Csömörnél az M0-s autóútra szemből felhajtókat Jármű
  • Hatvan környékén tesztelik az utasok az eCitaro-t Jármű
  • Füsttel járó tesztelést végeznek a 3-as metró két állomásán Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.