Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Teszek rátok magasról

Posted on 2018.06.22.2018.06.25. By teszt-L

Lexus NX 300h teszt

Tempomat 132-re, klíma 22,5 fokra állítva (soha nem használom így), halad a belső sávban a jómódban élő 40-es az autópályán. Pénzét az eszével a tudásával a kitartásával szerezte tisztességesen az autója Lexus NX 300h.
Vehetne bármit de  Ő a veleszületett józan eszére hallgatva vett Lexus-t.

Sokat beszélt a haverokkal az autókról munka után borozás közben, nem szólt bele inkább figyelte a többieket, infókat gyűjtött az új autó vásárláshoz hiszen le kellett már cserélni a régi limuzint valami újra.
Azt tudta, hogy SUV kell, mert az divatos azt is, hogy a nagy német presztizs márkák autói über jó teljesítményűek de a haverok elkotyogták, hogy sokat költenek szervizre.
Vett tehát egy Lexus NX300h-t F-sport felszereltségben.

Szóval nézi a többi autóst akik “földönfutó” autóban haladnak, sokuknak az ablak leeresztve mert nincs klímájuk, Ő meg azt sem tudja honnan jön a friss hűvös fuvallat az automata klímából, de huzatot nem érez.
Elnéz felettük élvezi a tájat mivel nem zavarja semmi, sem szélzaj, sem gördülési zaj, hihetetlen csend van az autóban.

Villogva feltűnik mögötte egy “NSZK” presztizs SUV nagy tempóval, higgadtan lehúzódik mosolyog magában.Te szerencsétlen ülsz a drágább autódban mert meg kell a szomszédnak mutatni, hogy telik rá, de dízelt vettél alapő felszereltségben, mert sóher vagy! 🙂  Kormol szépen nagy gázra , mert már pár ezer után kezd kifeküdni a sz*r, Ő meg sztoikus nyugalommal halad meglepően alacsony fogyasztással a fedélzeti számítógép adatai szerint.

Most akkor pár szót arról kinek is ajánlanám a Lexus NX 300h modellt.

Annak aki szereti a luxus kiszolgálást egy autóban úgy, hogy nem nézik drogdilernek, sem személyi edzőnek (tudjátok akik lányokat futtatnak) sem etnikumnak sem stb… 🙂
Arra használod amire egy SUV-t használni kell! Utazol vele, nem akarsz Colin Mcrea lenni mert ez a kategória nem az az autó. Bízhatsz az alacsony fogyasztásban, az alacsony szerviz költségben, a maximális luxusban.

Mit tudnak a németek jobban?

Csupán a “presztizst” amit most a dízel motorokkal éppen nagyon csúnyán elbuknak 🙂

Forma?

Szubjektív dolog nekem tetszik akinek nem vesz  majd mást.

Technika?

Nincs most a piacon ettől kifinomultabb.

Belső?

A konkurencia sem nem jobb, sem nem rosszabb.

Menetdinamika?

A német dízelek lehet, hogy gyorsabbak – amit 100 000 szituációból ‘eccer” használsz ki -, de a katalógus adatok egy sör mellett menőzve nagyon jó alap a páváskodra.

Szervizköltség?

Na itt kihúzhatod magad a sör/bor/pálinka mellett a haverok előtt mert nem hiszik el, hogy szinte nincs.

Írhatnék az autóról órákon keresztül de csak ömlengenék és nem lenne hiteles. Próbáld ki és érteni fogsz!
Ja, hogy te is olvastad egy “el”ismert autós portálon, hogy a CVT váltó bőgeti a motort? Mondtam már, próbáld ki mert ha már automata váltó akkor tök mindegy, és a CVT nem ránt!
Sem picit, sem nagyot, nem úgy mint bármilyen más váltó.

Lassan kezdek hybrid-fun lenni pedig…
Na, erről majd egyszer írok 🙂
Senkire ne hallgass, próbáld ki!
Tegyél mindenkire magasról, mert magasan ülsz és mert nem ítél meg senki az autód alapján és…
Jármű Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #Base – Academic Search Engine, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, facebook, Lexus NX 300h, NX 300h

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Volkswagen kvantumszámítógépeket tesztel akkumulátortechnológiai kutatásainál
Next Post: Intelligens hálózatba kapcsolt Jaguarok és Land Roverek tesztje

Kapcsolódó anyagok

  • Idén is megmérkőztek a hungaroringi teszten a nyári abroncsok Jármű
  • Már tesztelik/fejlesztik a napelemes tetőt az ID Buzz-hoz Jármű
  • Michelisz Norbi a Hungaroringen tesztel Jármű
  • Az eddigi teszteredmények alapján a PET palackokból készült abroncs ugyanolyan jól teljesít, mint az eddig használt nyersanyagok Jármű
  • Troll aki István újabb makogása… Ezúttal a Ssangyong Musso Grandról Jármű
  • A “fapadtól” a luxusig teszteltünk Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • A Vodafone és a Bosch 5G-alapú autóipari projektet kezd Budapesten
  • A The National meglepetésalbummal jelentkezik
  • Álomvilágból a valóságba tart Saya Noé új lemeze
  • Polestar autókból lesz Hot Wheels és Matchbox
  • Árnyékot adó fák alatt kezdték a tanévet a gyerekek
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Jól vizsgáztak a kormányhivatal által tesztelt budapesti és Pest megyei benzinkutak Szolgáltatás
  • A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a díjmentes hétvégi kerékpárszállítás tesztidőszakát Hasznos
  • A Volánbusz Solaris Urbino típusú elővárosi elektromos autóbuszt tesztel Jármű
  • Teljesítette első tesztrepülését az Airbus A321XLR Jármű
  • Hatvan környékén tesztelik az utasok az eCitaro-t Jármű
  • Az arckrémek után a hajápolók összetevőit tesztelik Egészség
  • Amikor úgy gondolod, szarabb már nem lehet, jön a vodafon Szolgáltatás
  • Tesztüzemben, pénteken és szombaton egész éjjel közlekedik a 934-es autóbusz Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.