Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Szemeddel látsz, szíveddel érzel

Posted on 2019.05.16.2022.07.07. By Teszt Elek

Korábban már idéztünk Zámbó Jimmytől a Suzuki Jimny kapcsán, aztán el is búcsúztattuk a teljesen újászületett gép elődjétől, hogy az elmúlt héten végre élesben is kipróbáltuk a kis vasgyúrót.

Kezdjük az elején!

Amikor megjelentek az első fotók a megújult Suzuki Jimny-ről, mindenki a “G” Merdzsóhoz kezdte hasonlítgatni a kis terepjárót.
Tették ezt az emberek azért, mert formavilága, megjelenése tényleg nagyban hasonlít a csillagos márka (közel tízszer annyiba kerülő) népszerű divatautójához.

Azt azonban kevesen vették figyelembe (kevesen tudják), hogy az első Jimny majd egy évtizeddel megelőzte a “kockásított formájával” a Mercedest.
Mire az első “G” legördült a gyártósorról, a Suzuki kisautója már hatalmas népszerűségnek örvendett a világ több pontján.

“Fájó”, de ha az ember alaposabban utánanéz, utánaolvas, akkor több olyan pontot is felfedezhet az új Jimny-n, ami az elődből származik (Lökhárítóba rejtett hátsó lámpák, “kopoltyú imitáció” a motorháztető oldalán, …) és nem a Merdzsót “majmolja”!

Erről ennyit, jöjjön az első próba!

Fót mellől indultunk a gépekkel Tokaj közelébe, így az első több, mint száz kilométert autópályán tehettük meg a kezdésként választott alapfelszereltségű masinával.
Arra nagyon gorsan rájöttünk, hogy nem a “százharmincas” tempó az igazi terepe a kicsikének. 🙂

Kicsit hangos, az oldalszél, illetve a kamionok, teherautók, vagy a gyorsabban elsuhanó SUV-k menetszele is billegteti az autót.
Meg is álltunk pihenni… 😀

Az autópályát elhagyva, az országúton engedélyezett kilencven/órás sebesség már sokkal inkább tetszett a gépnek – és nekünk is.
Ekkor már nem volt hangos.
Mondhatni, kifejezetten otthonosan érezte magát a játmű.

Az igazi otthonra azonban először akkor talált “Dzsimnike”, amikor az igazi magyar alsóbbrenű utakra tévedtünk.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Pages: 1 2 3
Jármű Tags:Jimny, Suzuki, Suzuki Jimny

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 5G teszthálózatot indított Győrben az egyik szolgáltató
Next Post: Teszt bizonyította, hogy nem lehet a reklámokkal átvágni a fiatalokat

Kapcsolódó anyagok

  • Az ŐeMVé reagálása Jármű
  • Első teszten a 2023-as Kia EV6 GT-Line RWD Jármű
  • Hülye-, és magabiztos élményautó Jármű
  • Michelisz Norbi a Hungaroringen tesztel Jármű
  • A FlixBus és az MCI az USA első 100 százalékban elektromos távolsági buszát teszteli Kaliforniában Jármű
  • A  BMW iX5 Hydrogen a sivatagban tesztelt Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta! Szolgáltatás
  • A tesztek alapján a legolcsóbb a legjobb Szolgáltatás
  • A  világ egyik legmodernebb elektromos buszát tesztelik Budapesten Jármű
  • Több mint kétezer benzinkutat teszteltek a fináncok Jármű
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű
  • A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a díjmentes hétvégi kerékpárszállítás tesztidőszakát Hasznos
  • Éles tesztüzemben működik a megújult ELVIRA Jármű
  • Spanyolország az ukrán gabona vasúti szállításának hatékonyságát teszteli Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.