Nincs megállás! Az új BMW 4-es Coupé már a sorozatgyártás előtti utolsó tesztköröket futja

A legkeményebb versenypályák és a legváltozatosabb tesztlétesítmények után a tervezőmérnökök most a München-környéki országutakon és autópályákon finomhangolják a kétajtós prémium modell előszériás példányait. Az innovatív hajtáslánc-koncepció és a típus-specifikus futómű-technológia párosával felvértezett új 4-es BMW minden eddiginél intenzívebb vezetési élményt ígér.

Hamarosan érkezik az új BMW 4-es Coupé, amely újradefiniálja a prémium középkategóriában a sportos vezetési élmény fogalmát. A tömegtermelést megelőző átfogó teszteket követően a kétajtós kupé előszériás példányai a menetdinamikai felkészítés utolsó fázisához érkeztek. A svédországi Arjeplog dermesztő időjárása, a franciaországi Miramas tesztpályájának technikás feladatai és a Nürburgring-Nordschleife padlógázas szakaszai után az új BMW 4-es Coupé prototípusai visszatértek a gyökereikhez: a hajtáslánc- és futómű-technológia finomhangolását végző mérnökök már a BMW Group kutatás-fejlesztési és innovációs központjától (FIZ) nem messze, a München-környéki országutakon és autópályákon végzik az utolsó simításokat.

Ahogyan hajtáslánc-koncepciója és formanyelve, úgy az új BMW 4-es Coupé futómű-technológiája is minden eddiginél egyedibb konstrukció. A karosszéria arányai és aerodinamikai tulajdonságai, illetve az új 4-es BMW tengelyek közötti terhelés-elosztása ideális műszaki alapot teremt a hamisítatlanul sportos menetdinamikát ígérő futómű-technológia innovációinak. A nóvum még az új BMW 3-as limuzinnal összemérve is látványos eredményeket produkál: légellenállási együtthatója például további 0,015-tel csökkent, miközben magassága 57 milliméterrel, súlypontja pedig 21 milliméterrel lentebb került.

Mindehhez az első tengely végein nagyobb dőlésszögek, a hátsó tengelyen pedig 23 milliméterrel szélesebb nyomtáv társul, amelyek még tovább erősítik az új BMW 4-es Coupé sportosságát. A prémium középkategória etalonjaként ismert sportlimuzin rendkívüli menettulajdonságokkal büszkélkedhet, az új 4-es BMW azonban mind agilitás, mint oldalirányú gyorsulás szempontjából fölé helyezi a mércét.

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!