Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Mercedes-AMG SL55 – első teszt

Posted on 2023.02.05.2023.02.05. By Teszt Elek

A “ belépő szintű ” SL bizonyítja, hogy rengeteg mojo-val rendelkezik gyakorlatilag bármilyen valós, láb-lefelé forgatókönyvhöz.

A hetedik generációs Mercedes-Benz SL-osztály gyors és sportos, és az AMG teljes mértékben megtervezte azzal a céllal, hogy az SL300 Gullwing óta a háromágú csillagot viselő legteljesítményesebb útvezetők közé tegye. Nem meglepő, hogy a A 2022-es Mercedes-AMG SL55 szintén sok érmét fizet.

Már elég sok időt töltöttünk a Mercedes-AMG SL63 legjobb kutya értékelésével MotorTrend Az év autója és Az év teljesítményjárműve versenyek. Kíváncsi voltunk, hogy mekkora teljesítmény marad az asztalon az SL55 “alapmodell” segítségével, amely alig kezdődik, mint $ 140 000, nagyjából $ 40 000 olcsóbb, mint az SL63.

Fotók a Mercedes-AMG SL55 első tesztjéről >>>

Miért Fontos?

Jogi nyilatkozat: A valódi globális alapkocsi ebben a modellválasztékban az SL43, amely érdekes és csúcstechnológiájú turbómotorot kap. Sajnos az AMG nem kínálja eladásra az Egyesült Államokban, de reméljük, hogy megváltozik, különösen, ha öt számjegyű számra csökkenti az árcédulát.

Most azonban, Az amerikaiaknak meg kell tenniük egy 4,0 literes kettős turbó V-8-at, amelyet megosztanak az SL55 és az SL63 között, de úgy hangoltak, hogy kevesebb energiát biztosítsanak az előbbiekben 469 lóerő és 516 lb-ft nyomaték ( az 577 lóerővel és 590 lb-ft-rel összehasonlítva az SL63 ) -ben. Mint az SL63-ban, egy kilenc sebességű automatikus útvonal, amely az AMG 4Matic négykerék-meghajtású rendszeréhez ( az első egy SL ) számára. A hátsó tengely szokásos kormányzása szintén a először az útvezetőnek.

Az opcionális felszerelésekkel kapcsolatban a tesztautónk legjelentősebb kiegészítése a Performance Line csomag, amely visszaállítja a $ 7300 ( értéket, és standard az SL63 ) készüléken. A csomag legfontosabb finomságai közé tartozik az elektronikus korlátozott csúszású differenciálmű és az AMG trükk adaptív csappantyúi, amelyek kiegészítik a már bonyolult felfüggesztési beállítást.

Előnyök: Amit Szeretünk

Az előző generációs Mercedes SL kissé fejkarcoló volt, amit meg kellett nézni, de a modell stílusa ezúttal nagy előrelépés. Az arányok jobbak, és nincsenek olyan vonalak vagy görbék, amelyekhez hozzá kell szokni. A kabin prémium anyagokkal és támogató ülésekkel van tele, és viszonylag jó felülettel büszkélkedhet, figyelembe véve az SL magas övvonalát. És annak ellenére, hogy az SL átvált a kemény tetejéről a puha tetejére, a belső tér többnyire csendes.

Ez a békeérzet azonban kijön az ablakon, miután elkezdte a nagy V-8 motor dobását. Az SL55 elindítása nem lehetett könnyebb, köszönhetően az AMG egyszerűsített indításvezérlésének, amelyet korábban tapasztaltunk az SL63-ban. A négykerék-meghajtású rendszer fogása szintén segít. Helyezze el a dobást, és 0-60 mph-os időt 3,6 másodperc alatt lát, mielőtt a negyed mérföldet 12,0 másodperc alatt átlépné 114,8 mph-on. A Mercedes-AMG szerint az SL63 körülbelül 0,3 másodperccel gyorsabb lesz, 60 km / h sebességre, mint ez az autó, de eredményeink fél másodperces rést mutatnak, és a negyed mérföldnél 0,7 másodpercre növekednek.

Nyolcadik pályán lenyűgözött a 2022-es Mercedes-AMG SL55 markolata ( 1,04 g oldalsó gyorsulási átlag ). Megfigyeltük a szuper intelligens és gyors sebességváltót, amely mindig a helyzet megfelelő sebességfokozatában volt, ami valamilyen okból éppen ellentétes azzal, amit mi tapasztalt az SL63-ban. Az SL55 szereti, ha keményen vezetik, mint egy AMG-nek, de ez is meglehetősen fürge. És a farok is boldog, — ha a hajtás üzemmódot Race vagy Master-re állítja, akkor az erő nagy része a hátsó kerekekre irányul, nem pedig a homlokzatra.

Valójában kezdetben meglepte az SL55 nyolcadik, 23,3 másodperces ideje, amely az SL63-at 0,3 másodperccel meghaladja annak ellenére, hogy ez utóbbi nagyobb erővel büszkélkedhet, szélesebb gumiabroncsokkal, és 41 kevesebb font. Mindkét autót Michelin Pilot 4S gumival szerelték fel, az SL55 265/40 20 hüvelyk elülső és 295/35 20 hüvelyk hátulján, míg az SL63 sport 21 hüvelykes 275/35 front és 305/30 rears.

Hátrányok: Amit Mi Nem Szeretünk

Mélyebben belemerülünk mindkét autó nyolc számjegyű adataiba, amelyek felfedték a valószínű bűnösöt, és mindkét SL-vel egy gyengeséget fedtek fel: a fékeket. Az SL55 szabványos acéltárcsákkal rendelkezett, és az SL63 továbbfejlesztett szénfékekkel futott, de ez nem változtatott a nyolcadik ábrán. Mindkettő erős és képes a tényleges megállási képesség szempontjából, de a szuper rövid pedálos utazásuk megnehezíti a modulálást. Túl könnyű volt bejutni az ABS-be, a nyolc köridő kárára. De sikerült könnyebben kitalálni az SL55 fékezési pontjait, mint az SL63-ban, ami valószínűleg magyarázza annak gyorsabb köridejét.

Az SL63 durva utazási minősége a durva járdán és az éles dudorokon egy másik panasz volt, amelyet tesztelésünk során benyújtottunk. Reméljük, hogy a 2022-es Mercedes-AMG SL55 kisebb kerékmérete és magasabb gumiabroncs-oldalfal segít ebben az osztályban, de sajnos nem ez volt a helyzet. Nem igazán szoktuk meg a puha felső működtetését, ami megköveteli a digitális “gomb” csúsztatását és tartását az infotainment képernyőn. Az autó apró hátsó ülései senkinek nem praktikusak, csak a kisgyermekek számára, bármi meghaladja az országklub egyik végétől a másikig tartó utat, és enyhe szélzajt észleltünk az A-oszlop tetejéről, amelyről azt feltételezzük, hogy a tesztkocsihoz elszigetelten van, és nem minden SL-re endemikus.

[envira-gallery id=’30351′]

Az SL63 Valódi Alternatívája

Még a fent említett néhány hiányosság figyelembevételével is, a Mercedes-AMG SL55 gyors és képes útjelző, kevés hibával, és nem áldoz fel nagy teljesítményt a lényegesen drágább SL63-hoz képest. Ennek az alapmodellnek a vásárlói gyorsan rájönnek, hogy egy csomó autó kormánya mögött vannak, nem pedig annak az autónak a költségvetési változata, amelyet szeretnének. Csak ne várja el, hogy egy olcsó motorvezérlő-reflash biztonságosan feloldja az SL63 teljesítményét; sokkal több, mint a programozás, amely megkülönbözteti ezeket az M177 motorokat.

motortrend & google fordító

Jármű Tags:AMG, AMG SL55, Mercedes-AMG, Mercedes-AMG SL55, SL55

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A 2023-as Hyundai Ioniq 6 legyőzte a Tesla 3 modellt a teszten
Next Post: Hideg Ádám: “Igazi tesztverseny volt”

Kapcsolódó anyagok

  • A Kálvin téren és a Corvin-negyed megállónál tesztelik március végéig a hő- és füstelvezető rendszert  Jármű
  • A díjmentes hétvégi kerékpárszállítást teszteli a BKK Jármű
  • Az új, 2023-as Mercedes-AMG GT téli teszteken járt Jármű
  • Az elektromos autózásé a jövő (1.) Jármű
  • Szigorodott haszongépjárművek Euro NCAP osztályzása Jármű
  • Ismét elvégezték hazánk legátfogóbb és legnagyobb téligumi-tesztjét Hasznos
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Másodjára se’ ment simán Egészség
  • A tesztüzemben végzett egyeztetés alapján (is) tervezik a menetrendet Szolgáltatás
  • Újgenerációs csomagátvilágító berendezéseket tesztelnek Szolgáltatás
  • Tesztüzemben érkeznek a Google Térképre a Volánbusz helyi menetrendjei, a közlekedési vállalat várja az észrevételeket Jármű
  • Csupán tizenkét mulasztás “piszkít bele” a zöld teszt egyébként makulátlan eredményébe Szolgáltatás
  • Újabb füsttesztek a 3-as metró állomásain Jármű
  • Vírusölő üléshuzatot tesztelnek a párizsi és a lyoni tömegközlekedési járműveken Egészség
  • A Volánbusz Győrben teszteli a legújabb magyar gyártmányú autóbuszt Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.