Már a Vodafone is unja a felhasználók folyamatos panaszait
Korábban már jeleztük, hogy “Vodafone a székletem” – ahogyan azt a reklámjukban is megéneklik.
Abba már beletörődtek az egykori UPC-s ügyfelek, hogy nem számíthatnak normális szolgáltatásra, amióta a “vesszős cég” átvette a “hatalmat” felettük.
Az, hogy havonta legalább egyszer lehal a médiabox, nem újdonság.
Mint ahogyan az em, hogy háromhavonta ki is kell cserélni a beltéri eszközt, miután alkalmatlan a dolga elvégzésére.
A rengeteg ügyfélpanaszt, telefonálást, üzenetet maga a cég is nagyon megunhatta és egy rövidke üzenetben kéri a felhasználókat, hogy az ügyfélszolgálat terhelése/keresése helyett inkább maguk próbálják orvosolni a hibát.
“Kedves Ügyfelünk! Ha a Vodafone TV médiaboxod müködésében hibàt tapasztalsz, àllìtsd alaphelyzetbe a boxot: 1) kapcsold be a boxot, 2) nyomd meg a MENÜ/Hàzikò gombot a tàvirànyìtòn; 3) vàlaszd ki a “Beàllìtàsok” menüt (fogaskerék jel); 4) vàlaszd ki a “Vodafone Mediabox Beàllìtàsok” menüpontot; 5) vàlaszd ki az “Alaphelyzetbe àllìtàs” menüpontot, ìrd be a PIN kòdod (alapértelmezetten 0000), 6) vàrd meg, amìg a box csatornakeresése lefut. Felvételeid vàltozatlanul megmaradnak! Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk!”
“Veled a lelkem féktelen,
Vodafone a székletem!’