Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Karbon ára, vagy karbon lábnyom?

Posted on 2019.10.30.2022.07.07. By Teszt Elek

Az van, hogy sokkal, de sokkal korábbra terveztük ennek a zseniális szépségnek a bemutatását, de nem jött az ihlet...

A varázslat, az élmény, a csodálat jelen volt az első pillanattól, ám a múzsa is csak rácsodálkozott a Casio G-shock GG-B100-1AER modellre – ahelyett, hogy osztotta volna a csókot a homlokra…

Az első pillanat egyébként hamarabb jött el, mint a néhány het bemutatott G-Shock GBA800EL-4A példánynál – pedig ugyanakkor hoztuk el az One On One Kommunikációtól a két órát.
Hamarabb jött el, mivel az ügynökségnél, Peti a kezembe adta a csodát – az állam meg azonnal padlót fogott.

Hihetetlen, mennyire könnyű lett a GG-B100-1AER karóra!

Igen, értjük/értem, hogy karbon, de az óra súlya (92 gramm) mindent alulmúl.
A méretei alapján (55,4 × 53,1 × 19.3 mm.) jóval nehezebb eszközt várunk.

A tesztelés során több embernek is megmutattuk/megmutattam és mindenki rácsodálkozott a pihekönnyű karórára, amikor kézbe vehette.

A Casio G-Shock GG-B100-1AER viselése azonban nem csupán ezért kényelmes!
Ez az óra is megkapta azt a bizonyos – zseniális – csuklótámasztó kiegészítőt, amit a “Dzsí” újabb modelljei sajátjuknak tudhatnak.

Itt kell kiemelni, hogy az óraszíj is kapott egy hasznos kiegészítést, ‘minek eredményeként a bújtatóból nem csusszan ki könnyedén a “felesleges rész” .

A tesztelés során nem sokat hagytam pihenni a karórát.
Viseltem száraz időben, esőben, melegben, hidegben, szélben, motorozás, bringázás, autóvezetés, sőt LED-fal építés/bontás, (többszáz méternyi) optikai kábel le/feltekerése, onboard kamerák autóba szerelése, üzemeltetése közben és soha nem volt útban.
Egyetlen pillanaig sem éreztem, hogy zavarna!

Természetesen volt olyan, hogy az óra odaverődött ennek-annak, de soha nem figyeltem erre, soha nem kezdtem aggódva lesni, lett-e valami baja, mivel a karbon tokozás csak könnyített az eszközön, a masszivitásán, starpabírásán nem változtatott negatív irányban.

Sokan, sokaszor kérdezik; “mit lehet tesztelni egy órán?”

Hát, pont ezt!
Hogy milyen a viselése.
Hogy van-e olyan szitu, amikor kényelmetlen, vagy zavaró.

Jelentem, NINCS!

Aki óraÁtállít, az állítson “Bét” is! 🙂

Az óraátállítás nagy meló, ha az embernek több időmérője is van…
De egyáltalán nem meló, ha a Casio G-Shock GG-B100-1AER-t birtokolja, ugyanis ez a modell automatikusan beállítja magát az adott időzónához.
“Az óra képes Bluetooth kapcsolatot létesíteni okostelefonkkal ( IOS vagy Android rendszerű, ver 4.0 SMART Bluetooth képes modellekkel ). A pontos időt automatikusan a GSM rendszer pontos idejéhez szinkronizálja. Az óra beállításait a telefon keresztül is végrehajthatja.”
(Látjátok?! Pl., ezt is lehet tesztelni, mert nem minden G-Shock tudja…)

A tesztírásnál ekkorra szoktam teljesen belekavarodni saját gondolataimba…

Hol is vagyok?!

Az iránytű funkciónak köszönhetően azt gyorsan megtudjuk, merre van észak.
A magasságmérővel a tengerszinthez viszonyított magasságot (vagy mélységet) határozhatjuk meg. (Nem centiméter pontossággal, mert méterenként mutatja az adatot!)

Amennyiben fontos számunkra a légnyomás, vagy pontosan akarjuk tudni, hány lépést is tettünk meg éppen a nap folyamán, akkor a beépített barométer és a gyorsulásmérő adatai sietnek segítségünkre.
(Majdnem fontos 😀 megjegyezni, hogy utóbbi “csak” 😀 0-999999 lépésszám tartományban mér!)

Ha már mérünk, akkor természetesen az aktuális hőmérsékletet is leolvashatjuk a MudMaster kijelzőjéről.

Szóval, van mit tesztelni… 🙂

Nem emeltem ki az automatikus LED-LIGHT világítást, mert szerencsére ezt a funkciót is egyre több új G-Shock kapja meg a gyártótól.
(Részletek a tulajdonságoknál – később.)

És nem emeltem ki még több más funkciót sem, hisz’ mindent tudást megtaláltok majd a következő oldalon.

De, addig is!

Hogy is volt a címben?

Karbon ára?
Jöhetne itt – némi áthallással – egy gasztronómiai élmény is, de nézzük inkább, mennyibe kerül a Casio G-shock GG-B100-1AER modell?

Karbon lábnyom?
ÉN KÉREK ELNÉZÉST!!! 😀
(Egyben, ezúton is köszönöm Aranyi Péternek az ötletet!)

A CIKKNEK MÉG NINCS VÉGE!
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!

Pages: 1 2
Óra Tags:Casio, Casio G-Shock GG-B100-1AER, G-Shock, G-Shock GG-B100-1AER, GG-B100-1AER, időmérő, karóra, One On One, óra, Setcomp, teszt

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Közel 1000 tesztvezetés egy hétvége alatt a Budapest Auto Show-n
Next Post: A megújult Opel Astra nyerte a német Auto Motor und Sport összehasonlító tesztjét

Kapcsolódó anyagok

  • Már ennyi az idő!? Ébredjünk rádióra és vetítsük ki az időt Hasznos
  • Casio G-Shock GA100A podcast Óra
  • Kék a szeme… Óra
  • Csak a metál… Csak azt szereti – Exkluzív fémteszt Óra
  • Ti akartátok! Limitált sármester feketén Óra
  • Vissza a jövőbe – Casio A168WECM-5EF teszt Óra
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Tesztjelleggel hétköznap is járnak CAF-villamosok a 14-es és a 42-es vonalán februártól Jármű
  • A GVH a Covid-19 antitest gyorstesztek hazai piacát is vizsgálja Egészség
  • Csütörtöktől újabb autóbuszt tesztel a BKV/BKK a fővárosban Jármű
  • A tesztek, vizsgálatok alapján egyre több veszélyes hamisítványt értékesítenek online Szolgáltatás
  • Újra teszteltük a Volánt és a BKK-t – Csúnya bukta van! Egészség
  • Harminc innovációs javaslat érkezett a szabályozási tesztkörnyezet kialakításához Szolgáltatás
  • Idén első alkalommal, tesztüzemben véleményezhető az éves vasúti menetrend Szolgáltatás
  • A posta tesztelte a partneri üzemeltetési formát és kiderült, hazudtak a korábban bezárt fiókok újranyitásáról Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.