Integrált platformot tesztelt/fejlesztett a magyar mobilszerviz cég

    A mobilkészülékek teljes életciklusában felmerülő problémák megoldásának támogatásra integrált platformot fejlesztett a TMX Mobile Solution Szerviz Szolgáltató Kft., mintegy 440 millió forint felhasználásával.

    A projekt összköltségéhez a cég 214 millió forint vissza nem térítendő támogatásban részesült a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal pályázatán – tájékoztatta a nyertes cég közleményben az MTI-t.


    A fejlesztés eredményeképpen egy komplex adatbázis és adatkapcsolat jött létre a piac szereplői között, ami az egyéni ügyfelek, vállalatok, mobilszolgáltatók és az államigazgatás számára egyaránt idő- és pénz megtakarítását eredményezi – hangsúlyozzák a közleményben.


    A kifejlesztett rendszer támogatja a készülékekkel  (mobilokkal, notebookokkal és egyéb háztartási eszközökkel) kapcsolatos logisztikai tevékenységeket, illetve a készülékjavítási és -felújítási munkálatok adminisztrálását.


    A rendszer használata a készülékjavítási, -felújítási szolgáltatások esetében hatékonyabb belső munkavégzést teszt lehetővé, ezáltal lerövidül a javítást megelőző adminisztráció a beépített automatizmusoknak köszönhetően. Alkalmazásával biztosított a javítási folyamat során keletkező adatok teljeskörű digitalizációja, az összes adat-információ visszakereshető és felhasználható a logisztikai és javítási folyamat optimalizálásához.


    A TMX Mobile Solution Szerviz Kft., illetve jogelődje a Telemax 25 éve szolgáltat. Ügyfélkörük 80-85 százaléka céges partner, a magánügyfelek száma évről-évre emelkedik. A cég 2021. évi árbevétele 10 milliárd 891 millió forint volt, eredményük 680 millió forint. A pályáztató elvárása, hogy a fejlesztés eredményeképpen legalább 100 milliós többletbevételt produkáljanak.