Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Hyundai i30 tartós barátság – Negyedik felvonás

Posted on 2018.01.25.2018.01.25. By teszt-L

Szia Mindenki aki olvassa a tartós tesztemet

Beleszaladt a 40 000. kilométer is a fehér i30-ba és előjött az első “óriási” konstrukciós hiba!

“EBBŰ VILÁGMÉRETŰ VISSZAHÍVÁS LESZ, MORE”  🙂  😉

Pár hete kanyarokban bekoppan valami. Nem autópályán elnyújtott kanyarokban, inkább mellékutakon, vagy hegyi szakaszokon forszírozott kanyarokban.
Gondoltam is nesze neked koreai kocsi 40 000, és már esik is szét nem i30-nak kellene ezt nevezni, hanem “esikszétnek”…
Fülelek folyamatosan, szerintem a futómű lesz a ludas tuti ki fog esni alóla. Ugyanakkor kezdet valami zörögni is szerintem a belső burkolatot is csak úgy összedobálták. Az agyam eldobtam (mondjuk nem lett nagy rendetlenség) hogy ennyit bírt csak. Persze gondoltam a kilométer korlátozás nélküli garancia az egy átlag családnál pont 40 000 öt évre.

Azon kezdtem gondolkodni, hogy ez a jelenség azóta van, hogy beraktam a kocsiba egy olvasó szemüveget. Naná, hogy a belső tükör előtti szemüvegtartóba 🙂

Gondolom páran már értitek mi a probléma a többieknek leírom.

Szépen ki van bélelve vékony fekete szivaccsal de az oldala az nincs!
BOTRÁNY! 🙂
Mire rájöttem, hogy tempós kanyarban a szemüveg koppan benne az összes koreai anyukája tuti csuklott.
A zörgés is innen eredt amikor a szemüvegem megtámaszkodik a tartó oldalán és esik a fordulat és elfelejtettem még visszaváltani, picit ugye minden autó berezonál de eddig a kárpit nem akart leesni . Rejtély megoldva.

Páran dörzsöltétek a tenyereteket, hogy ugye-ugye a Hyundai csak ugatja az autóépítést.

Nektek rossz hírem van!
Az autó egyben van és hidegben is beindul és nem zörög csörög csak végzi a dolgát.
Mostanra már annyira összenőttünk, hogy oda is be tudok vele parkolni ahová be sem fér. 🙂
Fogyasztás a “kámpjúcsör” szerint 4,9 (a fotón is láthatod) valóságban pár decivel kevesebb. (excel táblában számolom a havi átlagomat nyáron 4,2 volt, most olyan 4,7 a hidegben)

50 000-nél újra írok vagy ha valami újabb “konstrukciós” hiba elő jönne.

Üdv
L

 

http://tesztalelkemindennek.hu/2018/01/24/levelet-kaptam-lajf-videokkal/

Jármű Tags:cégautó, Hyundai, Hyundai I30, i30, tartósteszt, teszt

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Levelet kaptam, lájf (Videókkal)
Next Post: Budapesti párizsiteszt (Videókkal)

Kapcsolódó anyagok

  • A Magyar Közút az osztrák és a szlovén autópálya kezelő társaságokkal közösen tesztel Jármű
  • Hyundai i30 tartós barátság – első felvonás Jármű
  • Hibrid hajtásmodell, naperőmű tesztelés, nanoszálas gyógyszertechnológia Egészség
  • Borászkodó és motorrenováló gimnazista nyert az országos Nagy Diák Tesztek döntőjén Hasznos
  • Az átfogó tesztek alapján a Toyota Prius Európa legtakarékosabb új autója Jármű
  • A tesztelésnek vége – Januártól újabb két állomáson állnak meg az M3-as szerelvények Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • Határforgalom-ellenőrzést segítő rendszert tesztelt az NKE Kütyü
  • Ütközéselkerülő rendszer segít megelőzni a villamosbaleseteket Budapesten – egyelőre még csak tesztüzemben Hasznos
  • A Halo.Car’s a távirányítású autózás tesztelésének a végén jár Jármű
  • Tesztüzemben, pénteken és szombaton egész éjjel közlekedik a 934-es autóbusz Hasznos
  • Jövő vasárnapig két vonalon tesztel egy Isuzu Citibus-t a BKV Jármű
  • Újabb füsttesztek a 3-as metró állomásain Jármű
  • Javában rója a budapesti tesztköröket az Isuzu Citibus Jármű
  • Megkezdődött Tasson az új, többfunkciójú vízleeresztő éles tesztelése Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.