Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Hyundai H350 – Ahol az”igazi” szakma összeugrik

Posted on 2018.01.01.2020.07.04. By Csehszlovák Vendégmunkás

Elmúltak az ünnepek.
Visszapillantunk néhány korábban tesztelt autóra, hogy ezzel ihletet kapjunk a ránk váró feladatokra…

És, hogy ki a “szakma?” Nem a konstruktőrökre, nem is a tervezőkre és nem a sajtó munkatársaira gondolunk.

Történt, hogy a székesfehérvári Ivanics Kft és a Hyundai Hungary jóvoltából élesben tesztelhettünk egy Hyundai H350-es kisteherautót.

Mivel teherautó, ezért a teszt valós teher alatt zajlott, hisz a puding próbája az evés szokták mondani.

Az adott áruhoz (10 db kórházi ágy) többnyire kettő darab 3,5 tonnásra szokott szükségünk lenni, és nem a súly, hanem a méret miatt.

Az áru egy csepeli vámáru raktárba érkezett, ahol 2 órát várakoztunk, ami épp elég volt arra, hogy az “IGAZI SZAKMA” megcsodálhassa a vadonatúj gépet.

Nem volt sofőr, aki ne jött volna oda megnézni, megkérdezni, kicsit beülni, körbenézni.

Az öreg rókákról, akik 25-30 éve a szakmában vannak tudható, hogy márkahűek és kicsit kötözködve tették fel kérdéseiket az autóval kapcsolatban.

Az óriási raktérbe, ami 12,9 M3 senki nem tudott belekötni, sőt a picit magasabb rakodás szempontjából tökéletesebbre sikeredett, mint sok konkurens típus.

Az elhúzható oldalajtó végre akkora, hogy nem kell centizni a raklapot, főleg, ha az áru nem szabványos méreten érkezik.

Aki beszállt a kocsiba az ülés kényelmessége után rögtön az szúrt szemet, hogy mennyi pakolási lehetőség van a műszerfalon, hisz kismillió fakkba lehet rakni a papírokat és egyéb doksikat ami egy „autójában lakó” embernek, ha hiszik, ha nem nagyon fontos dolog. Nem is beszélve a hűthető kesztyűtartóról, ami nyáron életet menthet.

Amikor meglátták az áru mennyiségét a sofőrök nevetve mondták: „na ez nem fog beférni”  és kis híján fogadóirodává alakult a placc a tétek megrakása után.

Ez csak nekünk jött jól, hisz a pakolásnál ott maradt emberek segítettek nekünk, így mindenki jól járt, főleg mi és a sofőrök láthatták, ahogy csont nélkül befért minden.

Végül az egyik hitetlenkedő sofőr kínjába megjegyezte: „de azért erre sem raktak hátra fellépőt”

Másnap elindultunk a 600 km-es útra, az autó megrakva 10,5 l-t fogyasztott, ami egy ekkora autónál a 2,5 literes CRDi 170 lovas motor esetében korrekt szám, főleg rakottan.

A vezetési élmény, semmivel sem volt rosszabb, mint egy új középkategóriás személykocsinál, sőt.

Óriási oldalszél ellenére a magas autót jól lehetett az úton tartani, ami eleinte furcsa volt, de ugy-e a jóhoz hamar hozzá szokik az ember.

Ahogy mondtam a jóhoz hamar hozzászokik az ember, így szomorúan adtuk vissza pár nap után a tesztautónkat.

További információk:

A Hyundai Hungary oldalán.

Jármű Tags:H350, Hyundai, Hyundai H350, teherautó

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Tesztekben gazdag boldog új esztendőt mindenkinek!
Next Post: Kertész leszek, fát nevelek – Parrot FLower Power teszt

Kapcsolódó anyagok

  • Javában tesztelik a hibrid i20 N WRC-t Jármű
  • Sokat kellett várni az XCeed-re, de nagyon megérte Jármű
  • Hülye-, és magabiztos élményautó Jármű
  • A Toyota Tundra Top Safety Pick+ elismerést nyert az IIHS teszteken Jármű
  • Zalaegerszegen indították el az első magyarországi 5G tesztállomást Jármű
  • Öt csillagot szerzett az új SEAT Ibiza és az új SEAT Arona az Euro NCAP szigorított biztonsági értékelésén Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • S76-os jelzéssel új vonatjáratot tesztel vasárnaptól a MÁV Jármű
  • Egy héten át Pápa városában tesztelik az Iveco E-WAY buszt Jármű
  • A termelési tesztek alapján nyáron vagy ősszel kezdhet dolgozni a második kút Nyékpusztán Szolgáltatás
  • Szkeptikusak voltunk, de nagyon jól működik – Online ártérkép teszt Hasznos
  • Elkészült a zalaegerszegi járműipari tesztpálya irányítóközpontja Jármű
  • November 29-én kezdődik a tram-train vonatok “utasokkal élesített” tesztüzeme Jármű
  • A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a díjmentes hétvégi kerékpárszállítás tesztidőszakát Hasznos
  • Tesztüzem indul 11 áruháznál a használt étolaj visszagyűjtésére Hasznos

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.