Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Hangvezérlésű segédprogramot tesztelnek a csomagok gyors eljuttatása érdekében

Posted on 2021.03.18.2023.03.11. By Teszt Elek

Nagy-Britanniában kísérleti projekt indult

A csomagok kézbesítésének optimalizálása és a kézbesítő személyzet munkájának segítése a célja a Volkswagen Haszongépjárművek márka és a Hermes logisztikai cég együttműködésének. A projekten olyan fejlesztési szakemberek dolgoznak, mint a németországi Karlsruhéban lévő Neohelden nevű start-up munkatársai. A rekord évnek minősülő esztendőben a németországi futárszolgálat és csomagküldő ágazat forgalmának becsült nagysága országosan meghaladta a négymilliárd csomagot (forrás: ‘Parcel Shipping Index 2021’, Pitney Bowes). Az ágazat olyan újításokat vizsgál, mint például a Neo alkalmazás, amelyet jelenleg egy kísérleti program keretében Kelet-Londonban tesztelnek. Ezt a segédprogramot hangvezérléssel és az érintőképernyővel is lehet működtetni, és a következő kézbesítésről fontos információkat nyújt hang- és vizuális módon is.

A Neohelden ‘Neo’ nevű alkalmazására alapozva a képernyőn a következő kézbesítésre vonatkozó fontos részletek láthatók és hallhatók   a Volkswagen Transporter infotainment rendszerén.

A   karlsruhei Neohelden start-up a Volkswagen Haszongépjárművek márkával és a Hermessel közös projekt részeként aktualizálta a “Neo” nevű hangalapú segédprogramot, hogy megfeleljen a csomagküldő üzletág elvárásainak, és segítse a járművezetőket mindennapi munkájuk során. A csomagoknak a gépkocsiba rakodásáról, az első kézbesítésről, vagy a már kiszállított csomagok áttekintéséről a hangvezérlésű felület a jövőben már több tucat nyelven is tud információt adni. A segédprogramnak megvan az az előnye, hogy a meglévő informatikai rendszereket, például adatbázisokat, CRM rendszereket és infotainment képernyőket is egyszerűen összekapcsolhat egymással.

A futárcégek gépkocsivezetői számára előnyt jelent, hogy útjuk során látják és hallják, hogy mi következik, minden kézbesítési feladat listaként jelenik meg előttük a képernyőn, és érintéssel vagy hang utasítással kiválaszthatják a következő kézbesítést. Amennyiben  akarják, kérhetik a rendszert, hogy olvassa fel a következő kézbesítés leglényegesebb részleteit,   például a címzett nevét, címét, a kézbesítés típusát, vagy minden olyan helyet, ahová csomagot kell kézbesíteni, illetve bármelyik szomszédot, akinél  a csomagot ott lehet hagyni. A hangvezérlésnek köszönhetően a kézbesítők könnyedén kérhetnek további részleteket a kézbesítési lista egyes tételeiről. A cél az, hogy sok időt takarítsanak meg, és csökkentsék a munka alatti terhelést, különösen a nagyszámú kézbesítést hozó időszakokban, csúcsforgalom vagy ismeretlen célállomások esetében.

Ez a digitális segédprogram hozzájárulhat az ágazat növekedési gondjainak megoldásához.  Lynsey Aston, a “Hermes UK” termék és innovációsi vezetője elmondta: “A több mint 27 000 futárból álló hálózatunk keményen dolgozik azon, hogy az e-kereskedelem természetes növekedése következtében egyre   növekvő mennyiségeket kiszállítsa.  Ráadásul a járvány miatt az elmúlt évben a csomagok mennyisége több, mint 630 millióra nőtt. Növeltük munkatársaink létszámát és a futárok hálózatát, ami sok kezdő kolléga gyors beállítását jelentette. Minden, ami segít nekünk ennek gyorsabb végrehajtásában, és támogatja futárjainkat a biztonságosabb és hatékonyabb kiszállításban, valóban nagyon fontos, ezért örömmel tölt el minket, hogy az innovációs laboratóriumi csapatunkkal együttműködve részt vehetünk ebben a projektben.”

A Parcel Shipping Index 2021, azaz a csomagkézbesítési mutató szerint ez a tendencia várhatóan folytatódik Németországban is, mert a tanulmány legalább hat százalékos éves növekedési ütemet vetít előre a 2026-ig tartó időszakra. Egyedül a 2020-as karácsonyi időszakban rekord mennyiségű, 126 millió csomagot szállított ki a németországi Hermes – ez mintegy 25 százalékos növekedést jelentett a megelőző év azonos időszakához képest.

A Hermes és a Volkswagen Haszongépjárművek márka “Jövő logisztikai kihívásai” programjában az Európa-szerte jelentkezett 180 résztvevő között a Neohelden egy másik start-up-pal, a Viscopic projektjével együtt végzett az élen.

“A kihívást az ilyen hasznos alkalmazások kifejlesztése jelenti a mindennapi szállítási rutin, illetve a gépkocsiban meglévő elektronikai infrastruktúra és a kézi eszközök számára” – magyarázza Artur Hasselbach, a Volkswagen Haszongépjárművrk projekt vezetője. Marco Schlüter, a Hermes Germany GmbH üzemeltetési vezérigazgatója és a Future Logistics Challenge program zsűritagja hozzáteszi: “a nagyvárosok sűrűn beépített területein a hangvezérlésű segédprogram valódi előnyt jelenthet. Nagy izgalommal várjuk ennek a kísérleti projektnek az eredményeit.”

A rendszert márciusban Nagy-London körzetében több járművezető teszteli valós kézbesítési útvonalakon, illetve próba helyszíneken.

Jármű, Kütyü, Szolgáltatás, Turistateszt Tags:hangvezérlés, hangvezérlésű segédprogram, Hermes, Hermes logisztika, logisztika, segédprogram, Volkswagen Haszongépjárművek

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Újabb eszközökkel folytatódik a testkamerák tesztidőszaka a BKK-nál
Next Post: Virtuális tesztek alapján az ultrahang képes lehet károsítani a koronavírusokat

Kapcsolódó anyagok

  • Astra St – ízelítő Jármű
  • Az eddigi teszteredmények alapján a PET palackokból készült abroncs ugyanolyan jól teljesít, mint az eddig használt nyersanyagok Jármű
  • Világszínvonalú fejlesztéseket jelent a harcjárműgyár és a tesztpálya Zalaegerszegen Jármű
  • A “fapadtól” a luxusig teszteltünk Jármű
  • Az új Hyundai Tucson intenzív tesztprogramja befejeződött Jármű
  • Elkészült a világító tesztút Esztergomnál Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Maszkviselésből továbbra is egyes! Egészség
  • Alappapírgyártó-gépet teszteltek, majd állítottak üzembe Szolgáltatás
  • Az arckrémek után a hajápolók összetevőit tesztelik Egészség
  • Harminc innovációs javaslat érkezett a szabályozási tesztkörnyezet kialakításához Szolgáltatás
  • A hétvégén tesztelik a biztonsági rendszereket Jármű
  • Autómentes belvárosban tesztelhették a budapestiek a TIER e-rollereit Jármű
  • Virtuális fogadást tesztelt a Szerencsejáték Zrt. Szolgáltatás
  • Több mint kétezer benzinkutat teszteltek a fináncok Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.