Han Solo, Chewbacca és az ezer éves sólyom
Toyota C-HR teszt
Megérkeztem az intergalaktikus Bagra, Pistához – ami most tényleg fényéveket jelent amióta terelések vannak az M3-as autópályán a fekete lyukra emlékeztető (nem fogom kifejteni, miért…) Bag közelében. Az udvaron ott áll az űrhajó (Toyota C-HR Hybrid)) mellete Pista aki olyan szőrős mint a filmbéli Vuki ráadásul mióta eltörte a lábujját olyan kajlán is jár, amikor fáj neki a hangja is félemetesen hasonlít Chewbacca hangjára. 😀
Körbejárom az autót tényleg egy űrhajó a mai sablon kocsik között.
Nekem bejön, de ízlésen nem vitázunk, mindenesetre több ember kedveli a formáját, mint akinek hányigere támad a látványtól.
https://www.facebook.com/tesztalelkemindennek/photos/a.870247416460610/1159585344193481/?type=3&theater
https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/photos/a.1689722214656415/1901822606779707/?type=3&theater
https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/photos/a.1689722214656415/1901586180136683/?type=3&theater
Beülök amíg Pista bicegve kergeti a kutyáját, hogy ki tudjak állni. Általában nincs nagyon szétnézni időm belül az autókban egy ilyen villámteszt alkalmával de a sántának több idő kell most… 🙂
https://www.facebook.com/tesztalelkemindennek/photos/a.870247416460610/1159816177503731/?type=3&theater
A világ legtrmészetesebb dolga ahogy nyomogatok mindent, állítom magamra az autót az elektronikai kisegítők pofon egyszerűek az ülés kényelmes elsőre bár az ülőlap lehetne hosszabb is. A kormány az ami nekem nagyon alacsonyan van és nem is tudom eléggé magamra húzni de igazán szokás kérdése.
Végre Chewbacca is beül és elindulunk.
Vicces ahogy villannyal haladunk métereken keresztül de valahogy megnyugtató, hogy nem fogy a benzin. Vezetése olyan egyszerű mint este lefeküdni aludni.
Sok „híres” újságíró szidja a CVT váltó működését ami engem kicsit sem zavar!
Nem nekem kell váltani és innentől kezdve tök mindegy, hogy érzem a fokozatokat vagy lineáris a gyorsulás pici motorbőgéssel. Legyen az hidrodinamikus vagy DSG és társai váltó az sem olyan fordulaton vált ahogy én a fülem alapján tenném. Szóval nincs ezzel a CVT váltóval semmi baj, nagyjából két nap és nem is veszed észre.
Az űrhajónk, a súlya és hybridsége miatt nem nagyon képes a fénysebességre a hétköznapok forgalmi ritmusához viszont elegendő.
Pici gondolkodás után megindul, hétköznapi használatban nincs többre szükség.
Kormányt fordítod és elfordul. Hogy mire nem képes ma az autóipar?
Nem ezzel fogsz driftelve kanyarodni de nem is erre találták ki.
Amire kitalálták az, hogy feltűnő kasztniban stresszmentesen közlekdj vele extrém alacsony fogyasztás mellett hoszú-hosszú évekig.
Várhatóan alacsony szervizköltsége és alacsony fogyasztása miatt negy STAR lehet a „WARSOK” között.
Részemről tudnám élni vele a hétköznapokat, de mint mindig leírom, menj el és próbáld ki te is mert nem vagyunk egyformák.
Hátul nem ültem csak benéztem és azt gondolom csak lelkileg stabil emberek üljenek oda mert lesz nyomasztó bezártság érzés az tuti.
Csomagrató elég tágas bár csak defektjavító van benne amit részemről sosem használtam kereket viszont elég sokat cseréltem már.
https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/photos/a.1689722214656415/1902006290094672/?type=3&theater
https://www.facebook.com/tesztalelkemindennek/photos/a.870247416460610/1161241180694564/?type=3&theater
https://www.facebook.com/egyszermarlattamautot/photos/a.1689722214656415/1902364820058819/?type=3&theater
A teszt rövidsége miatt ezek amik eszembe jutnak az autóról.
Elől tágas űrhajó belsejű mosolgyogást keltő autó amit vidám érzés birtokolni. A prius legultolsó generácijójának tecnikájára épül tehát a tartósság adott.
Ha azt kérdeznéd, hogy magamnak venném vagy sem akkor azt mondom, hogy egyértelműen igen.
https://www.facebook.com/tesztalelkemindennek/photos/a.870247416460610/1161744400644242/?type=3&theater