Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Ha bajban vagy az R-Rent (a sportbírók és a Rallye Rádió stábja) meg ment (2.)

Posted on 2021.05.25.2022.07.22. By Teszt Elek

Mint arról korábban már beszámoltunk, nem kis bajba kerültünk…

Ott hagytuk abba, hogy másnap…

“Másnap, olyan hatalmas lett a világ” – énekli Révész Sándor a Piramis nótábn.

Számomra másnap igen korán volt az ébredés, ugyanis abban maradtunk Ádámmal, hogy reggel 7 körül a Toyota Budában kezdek, hogy elhozzam a Corolla pótkulcsát.

4:50-kor indultam is otthonról, hogy kisétáljak a Turai kastély melletti buszmegállóhoz és beutazzak a Stadionok állomásig.
Onnan egy megálló a 2-es metróval, majd a 4-essel Kelenföldig, hogy még egy buszra – 88-as – szállva végre ott is legyek az autószalonnál.
Ádám már ott volt, amikor ¾ 7-re én is megérkeztem.
Gyorsan elkezdte keresgélni a fióknyi pótkulcs között a Corollához tartozót.
A kulcsok egy kivételével fel voltak címkézve, hogy melyik autóhoz tartoznak.
Miután nem talált olyan rendszámmal ellátott címkét, mint a bezért autó, azzal a kulccsal indultam vissza Gyöngyösre, amelyiken nem volt semmi jelzés.

Nosza, újra buszozás és metrózások!
A Stadionokig tartó visszaút alatt “kigugliztam”, mikor is indul járat Gyöngyösre.
Mázlim volt, hisz’ több vonal is érinti a várost, így húsz percenként indutak a buszok.
Ennél sokkal nagyobb mázli volt, hogy egyik átszállásnál sem kellett várnom egy percnél többet a BKK járataira, így 7:40-re vissza is értem a Stadionok állomásra és elértem a 7:45-kor Gyöngyösre induló távolsági buszt.

Gyöngyösön a buszállomástól sétáltam majdnem húsz percet az R-Rent Kft. Telephelyéig.
Mondanom sem kell, hogy félúton tarthattam, amikor megérkezett a felhőszakadás, így – ekkor már nem volt mázlim és – nem maradtam szárazon…

“Tök mindegy, csak legyek már ott és induljak vissza, mert még ki kell pakolni majd a sok cuccot otthon, meg kell állni az M3-as bevezetőnél, majd egy sajtóeseménynél a Felix Budapestnél és még vissza is kell vinni a kocsit!” – gondoltam végig az előttem álló feladatokat.

Odaértem az R-Renthez, beköszöntem az irodába, mondtam, miért érkeztem és már indultam is az udvar végében álló Corollához.
Ahogy közeledtem a kocsihoz, egyre intenzívebben nyomogattam a kapott kulcson a nyitógombot, de semmit nem reagált erre az autó.
Próbáltam a kulcsszárral is nyitni az ajtót, de semmi. 🙁

Telefon Ádámnak, hogy a kulcs nem passzol az autóhoz…
Ekkor lépett oda Milán – aki az előző nap elszállította a kocsit -, és mivel látta a tanácstalanságomat, kérdezte, mi a baj.
Mondtam a tényállást és, hogy ezekszerint mégis vissza kell vinni Egerig a kocsit…

Milán mondta, hogy Gyöngyösön is van Toyota márkakereskedés és szerviz – ráadásul nincs is messze.

Újabb telefon Ádámnak, hogy mi lenne, ha Gyöngyösön próbálnánk kinyittatni.
Ő persze rábólintott és mondta, rákérdez, hogy tudják-e azonnal vállani a Corolla kinyitását.

Milánnal eközben abban maradtunk, hogy újra felteszi a segédkerekekre az autót és gyorsan átvizi az a Toyotához.
Miközben dolgozott a kocsi szállíthatóvá tételén, begurult Richárd, a főnöke is.
Teljesen jogosan jelezte, hogy erről gyorsan kellene az asistance-t is értesíteni, hogy legyen nyoma ott is az Ő újabb szállításuknak.

Mivel tövábbra is ömlött az eső, Milán mondta, hogy üljek be az autómentőbe, amíg Ő pótkerekekre teszi a Corollát.

Gyorsan behuppantam és már tefonáltam is az Assistance-nak.
Újabb udvarias és gyors ügyintézés.
Persze, rábólintottak, hogy az eredeti tervtől eltérően ne Egerbe, hanem Gyongyösön belül legyen csak szállítva a vas.

A szakadó esőben nagyon gyorsan “felpakolta” Milán a Corollát, így indulhattunk is.
Már majdnem a gyöngyösi Toyota kereskedésnél jártunk, amikor hívott Ádám, hogy ott nem vállalják az autó nyitását.

“:-o :-/ 🙁 grr, bszdmg, f*ck, …” – gondoltam.

“Most, mi a f*sz legyen?!” – tettem fel magamban a kérdést, miközben épp meg is érkeztünk a márkakereskedés udvarára.
Milán pedig azonnal hívta a főnökét, hogy mi a helyzet.

Ahogy azt már a címben is jeleztem, az R-Rent megment.
Ezúttal is volt mentőötlet!
Mégpedig az, hogy a saját műhelyükhöz viszi Milán a kocsit és majd ott kinyitják Ők.
Igen, jól sejti a kedves olvasó, hogy a gyöngyösi Toyota kereskedéstől kapott elutasító válasz után nem volt kedvünk Egerrel is próbálkozni…

Szóval, fordultunk is visza és meg sem álltunk Abasárig, az R-Rent Kft. Műhelyéig.

Megérkeztünk a szerviz udvarára, az eső továbbra sem hagyott alább.
Milán szólt Rolandnak, hogy lenne egy gyors meló, illetve elmondta, mi a tényállás (Kulcs a csomagtartóban, autó zárva.).
Roland alaposan körbejárta az autót, majd abban maradtak Milánnal, hogy kellenek a “párnák”, illetve valamilyen keményebb drót.

Miközben a fiúk a Corolla nyitását készítették elő, én csak rákérdeztem az udvaron látható több raklapnyi HECHT termék hovatartozására, elvégre ismerős számunkra a kertieszközöket is gyártó cég neve.
Mondták, hogy a cég az egyik webáruháznak is végez kiszállításokat az autómentés, autószerelés mellett.
“No, de, melyiknek?” – tettem fel a kérdést.
“Az eMakinak”- jött a válasz.

Hihetetlen, hogy milyen kicsi a világ! – gondoltam.
Mennyi az esély arra, hogy az ember valahol bajba kerül és épp’ egy olyan cég seíti ki a szorult helyzetéből, akik beszállítói az ember egyik kedves munkakapcsolatának?
Gondolhatnánk, hogy nulla, de nagyon nem! 🙂

Gyorsan üzentem messengeren Balázsnak, az eMaki vezetőjének, hogy kicsi a világ, mert Ricsiék a megmentőim. 😀

Eközben Milán és Roland igen óvatosan, ám mégis határozottan dolgozott a Corolla nyitásán…
A részleteket nem fogom leírni és fotókat sem mutatok a munkafolyamatról, mert nem ajánlanám senkinek, hogy hasonlóképp próbáljon meg autót nyitni.
A lényeg annyi, hogy egy dróttal sikerült az ajtó belső könyöklőjénél lévó nyitógombott, illetve a nyitófület elérni és a fiúk kinyitották a Corollát!

Csak egy adalék, hogy mennyire óvatosan dolgoztak.
A kemény/merev drótot, aminek köszönhetően végül sikerrel jártak betekerték a csomagolásokhoz használt buborékfóliával, hogy az még véletlenül se ejtsen sérülést az autó fényezésén, vagy a belső borításán.
A drótnak továbbá úgy csináltak helyet, hogy az érintett ajtó ne feszüljön túlságosan!
Nem kapkodtak feleslegesen még annak ellenére sem, hogy mindvégig az ömlő esőben áztak!

Milántól kérdeztem, mennyivel tartozom az assistance-n felüli munkáért, mentésért, nyitásért.
Ő hívta az R-Rent Kft. tulajdonosát és megtudtam, sokkal kevesebbe került az egész, mint arra gondoltam volna!

A Corolla lekerült az autómentőről és a segédkerekekről, én pedig indulhattam végre haza.
Ja! És ekkor még csak alig 10 óra volt!
Azaz egy óra alatt szabadítottak ki – mindennek együtt – szorult helyzetemből!

Ezúton szeretném megköszönni az R-Rent Kft.-nek, azon belül is Bakondi Richárd ügyvezetőnek, Dávid Milán autómentőnek és Pikács Roland autószerelőnek a munkájukat!

A “szolgáltatás teszten” csillagos ötösre végeztek!

Olvasóinknak pedig annyit, ha esetleg bajba kerülnek Gyöngyös/Eger vonzáskörzetében, vagy az M3-ason, azonnal hívják az R-Rent Kft.-t, mert – bátran kijelenthetjük – gyorsabbat, korrektebbet, udvariasabbat, szakszerűbbet nem találnak a környéken!

Zárásképp csak annyit, hogy ha némi csúszással is, de még a Yaris Cross sajtóbemutatójára is odaértem – köszönhetően az R-Rent gyors munkájának!
Ja, és Ádám azóta is keresi a pótkulcsot… Annyi bizonyos, hogy hetekig külső helyszínen volt az érintett autó…

Jármű, Szolgáltatás Tags:autómentő, Bakondi Richárd, Corolla, Dávid Milán, emaki, kocsikulcs, kulcs, mentés, Pikács Roland, R-Rent, R-Rent Kft, R-Rent Kft., rali, rally, rallye, Rallye Rádió, raly, ralye, szerelő, Toyota, Toyota Corolla

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Első benyomások a Honda PCX 125-ről
Next Post: Karbantartás és oktatás céljaira tesztel VR szemüveget a Skoda

Kapcsolódó anyagok

  • A jótállási szabályok betartását tesztelte a fogyasztóvédelem Szolgáltatás
  • A Scania Super győzött a német 1000 pontos összehasonlító teszten Jármű
  • Győzelem a versenyeken és a magazinteszteken Jármű
  • Elkészült a ZalaZONE tesztpálya irodaház szerkezete Jármű
  • Az új 4. generációs Master kisteherautó prototípusát először tesztelték Jármű
  • Kadjar hangulatban Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • A győriek is tesztelhetik a Credobus Econell 18 Next autóbuszt Jármű
  • Hajdú-Bihar megyében másfél évig tesztelték az új 1830-as központi számot Egészség
  • Egyénire logózott védekezés Egészség
  • Még tíz napig teszteli a bankkártyás fizetést a Volánbusz Jármű
  • Elektromos Ikarus buszt tesztelnek Budapesten Jármű
  • Féléves tesztidőszak alatt akarja bebizonyítani #KariGeri, hogy f***a dolog, ha kitiltja az autókat a Lánchídról Jármű
  • A három sikeres tesztszerelvény után a Rail Cargo Operator és a Rail Cargo Hungaria magyar exportvonatokat indít Kínába Szolgáltatás
  • A faanyagok piacát is teszteli a versenyhatóság Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.