Egycsillagos marketinggyakornok teszt

Korábban megjelent egy szösszenet a különböző benzinkutakon tapasztalt “átbaszós élményekről”.

Nos, az OMV-nél felvették a kesztyűt és marketinggyakornokuk “brutális” bosszúhadjáratba kezdett a megjelent anyag kapcsán.   😀  😀  😀

Természetesen, mielőtt lepötyögtük volna tapasztalatainkat, megkerestük a céget az átélt élménnyel kapcsolatban, de nem érkezett válasz.
A megjelent gondolatokra a marketinggyakornokuk – nevezzük mondjuk Annácskának – persze igen hamar reagált és megosztotta a linket.
Ezzel persze növelte a cikk elérését és nekünk csinált ingyen marketinget.  😀  😀  😀

Teltek-múltak a hetek, majd a gyakornok kisasszony újabb “brutális ütést mért” honlapunkra és annak facebook oldalára, ugyanis egy csillagra  értékelte az oldalt.  😀  😀  😀
Azt persze nem gondolta végig, hogy ezek a csillagozások szart se’ érnek, ráadásul ezzel is csak egy újabb ingyenreklámot csinált nekünk… 😀 😀 😀

Nos, a marketingteszten Annácska elbukott és az egy csillagot is csak azért kapta, mert a nulla semmit nem ér – és mégiscsak van valahonnan diplomája.

Véleményünk szerint talán hatékonyabb marketing lett volna a cég oldaláról, ha legalább válaszolnak a levelünkre.
Bár az is igaz, ezzel a szösszenettel meg mi csináltunk nekik reklámot. 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Tudod mit, Anna?!

Itt van még egy fél csillag!

Gratulálunk, és egyben kvittek vagyunk!
Pacsi!

 

Vissza a városba – Ötajtós Lada 4×4 Urban teszt

READ  A Kálvin téren és a Corvin-negyed megállónál tesztelik március végéig a hő- és füstelvezető rendszert