Egészségügy? Így is lehet! – Az Affideánál jártunk

A Mi az a blogger oldalunkon már többször közöltünk anyagokat az Affidea Magyarország különböző egészségügyi szolgáltatásaival kapcsolatban.

Mivel nagynehezen sikerült elérni, hogy beoltsanak kétszer is a – hős vezír által preferált – kínai vakcinával (A sztori első része IDE KATTINTVA! A másodikat a napokban közöljük.), gondoltam, eljött az ideje, hogy megnézzük, termelt-e a szervezetem abból a bizonyos tüskefehérjéből.

Igen, természetesen az Affideához fordultam.

Telefonon egyeztettünk időpontot.
Nagyon udvariasan foglalkoztak már a “távbeszélőn” kersztül is velem. Mondam egy napot, amikor jónak véltem és pillanatok alatt belőttük a pontos időpontot is.
Annyi volt csak a “kérés”, hogy vegyem figyelembe azt, hogy a vérmintákat dél körül viszik a laborba.

Eljött hát a vérvétel napja.
Picivel korábban érkeztem a XIII. Kerületi egészségügyi központba.
A recepciónál két munkatárs fogadta a páciienseket – de, ha kellett. Még két ember beállt a “betegfelvételre”.

Mivel én korábban nem jártam még az Affideánál, egy gyors regisztrációval kezdtünk.

Mindenképpen ki kell emelni, hogy ezúttal is rendkívüli udvariasságot – akárcsak korábban a telefonos időpontegyeztetéskor – tapasztaltam!
Mindemellett a kérdéseimre is gyors és kielégítő választ kaptam.

Miután megadtam a kért adatokat, az antigén teszttel kapcsolatban töltöttem ki még egy nyilatkozatot éés már várhattam is a soromra.

Várhattam a soromra?

Igen!
Elvégre egyrészt korábban érkeztem, másrlészt egy rövidebb áramszünet volt épp’ nem sokkal a regisztrációmat/bejelentkezésemet követően.

Ennek ellenére csupán néhány perc csúszás keletkezet, így hamar mehettem is a rendelőbe.

Dr. Kovács Gabriella fogadott és úgy szúrta meg a karom, hogy szinte észre sem vettem.
Pillanatok alatt meg is volt a vérvétel, gyors tapasz a szúrás helyére és már mehettem is utamra.

Tudjuk, mennyire leterhelt az egészségügyi rendszer…
Mindemellett azonban azt is tudjuk, hogy a magánrendelők, szolgátatók is egyre nagyobb terhelést kapnak…

Ennek ellenére az Affideánál tényleg azt éreztem, hogy az ügyfél az első minden körülmények között.

Merem ezt bátran kijelenteni, elvégre a rövid várakozás alatt láttam, hogy a többi ügyfelet is miként fogadták, vagy hogyan szólították a rendelőkbe.

És, most eljött az ideje, hogy eldöntsem, hogy a szemészet, vagy a fogászat lesz a következő, amit igénybe veszek az Affideánál!

Ja!

A tüskefehérje-szűrés eredménye a kezemben…
De arról masd a “vakcinázódságosság” második részében – hamarosan