Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Az OMV nyerte a “mennyivel próbáljuk átbaszni a vevőt” versenyt!

Posted on 2018.01.02.2018.01.28. By Teszt Elek

A rendszeresen autóval/teherautóval/busszal/motorral közlekedők rendszeresen tankolnak is a különböző benzinkutakon.

Ahhoz lassan hozzá kell szoknunk, hogy a kutasok a fizetéskor nem is akarják visszaadni az 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50 forintnyi aprókat…

Hogy miért gondolják azt, hogy az nekik automatikusan jár, senki (Talán még maguk sem.) nem tudja.

2017-ben indítottunk a szerkesztőségen belül egy versenyt, amiben arra figyeltünk, kit, hol, mikor, mennyivel akar átbaszni egy-egy kutas Gizike, vagy Jakab.

Az aprók mellett volt olyan, többször is hogy 500 forinttal nézte el a kedves személyzet a visszajárót.

Ebben a Lukoil kutak nyerték a versenyt…

A MOL alkalmazottjai átlag kéthavonta próbáltak bennünket egy-egy ezressel megrövidíteni.

A versenyt azonban a Bagon található OMV-kút alkalmazottja nyerte, aki nem aprózta el… Nem szarakodott holmi 500, vagy 1000, esetleg 2- vagy 5000 forinttal.
Nem kevesebb, mint tízezerrel akart kevesebbet visszaadni egy hajnali tankolást követően.
Ráadásul még neki állt némileg feljebb, amikor figyelmeztettük a hibájára.  :-/

Ha figyelembe vesszük,hogy mindössze alig 3200 forintnyi  üzemanyag csorgott bele az épp aktuális tesztmotor tankjába, akkor elég szép százalékkal próbált jattot szerezni magának a “kutas Jakab”…

Szerkesztőségünk ezúton is gratulál az OMV kétes dicsőségéhez!

Olvasóinknak pedig azt javasoljuk, hogy alaposan nézzék  meg, mikor mennyiért tankolnak és mikor mennyit kapnak vissza!
A bagi OMV kutat és a XVII. Pesti úti Lukoil kutakat kerüljék messzire!
Akinek pedig van hasonló vagy akár durvább története, írja meg nekünk facebook oldalunkon üzenetben.

Segítsetek!

 

Jármű Tags:átbaszás, átverés, Bag, benzinkút, jatt, Lukoil, mol, OMV, tankolás

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Szemezés a világ legnagyobb állatával, rajzolás 3D-ben, játék, játék, játék a valóságon túl
Next Post: Elsők között találkoztunk az új Nissan Micrával

Kapcsolódó anyagok

  • Extrém körülmények között tesztelik az új BMW X7-et Jármű
  • Gyors makogás a zseniális Honda CB500F motorkerékpárról Jármű
  • Külföldi tesztüzemben a GreenGo Jármű
  • Megjelentek a Triumph TE-1 prototípus végső tesztelési eredményei Jármű
  • Az elektromos Kona és a Renault Zoe a Green NCAP teszt élén Jármű
  • Aszfaltutas terepteszten a plug-ih hybrid Renault Captur Jármű
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A tesztelést követően már élesben is ellenőrizhetik online a választók, melyik jelölt ívén szerepel az ajánlásuk Hasznos
  • Az 5G hatósági mérése még csak tesztüzemben folyik Kütyü
  • A tesztek alapján túl sok volt a penészgomba többféle hennafestékben is Egészség
  • A Szegedi Közlekedési Társaság is teszteli a SolveAir UNI fotokatalitikus légtisztítót Jármű
  • Vírusölő üléshuzatot tesztelnek a párizsi és a lyoni tömegközlekedési járműveken Egészség
  • Indulhat a Solaris–Skoda Trollino 18 troli budapesti tesztelése Jármű
  • Húzd át! Egyedileg díszített pulóver teszt Hasznos
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.