Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A Polestar 2 elég jól teljesít a jávorszarvas teszten

Posted on 2022.08.07.2022.08.07. By Teszt Elek

Mint minden elektromos járműnek, a Polestar 2-nek is alacsony a súlypontja a padlóra szerelt akkumulátorcsomagnak köszönhetően, így ideális jelölt a jávorszarvas teszthez. De hogyan teljesít a tesztben a hasonló járművekkel szemben? Erre a kérdésre válaszolt a km77.com legújabb videójában, amelyben végigpörgetik az autót.

Az első nekifutás beindulási sebessége 81 km/h (50 mérföld/óra) volt, és beforduláskor az autó a külső kúpoknak ütközött, és olyan szélesre futott, hogy nem tudta teljesíteni a pályát. A következő teszten 74 km/h-ra (46 mph) csökkentve a belépési sebességet, a Polestar azonban nagyot tudott fejlődni, és minimális alulkormányzottsággal teljesen a pályán maradt.

Az autó tapadási határait tesztelve a km77 megpróbálta 76 km/h-ra (47 mph) emelni a belépési sebességet, de az autó ugyanúgy teljesített, mint az eredeti menet, és a külső kúpokat ütközött, bár nem olyan drámaian. Ugyanez mondható el, amikor a belépési sebességet ismét a jávorszarvas teszt 77 km/h (48 mph) referenciaértékére emelték, de ezúttal legalább elkerülték a pálya kijáratát.

Érdemes megjegyezni, hogy az, hogy a Polestar 2 nem tudta teljesíteni a 77 km/h-s sebességet, még nem jelenti azt, hogy rosszul teljesített. Referenciaként a 74 km/h-s maximális sikeres sebesség megegyezett a Mini Countryman SE-vel és a BMW iX-szel, és elég jó volt ahhoz, hogy legyőzze a Tesla Model X-et, a Jaguar I-Pace-et és a VW ID.4-et. Ráadásul az autó csak 1 km/h-val maradt el a sportos Audi E-Tron GT mögött, valamint 4 km/h-val a Porsche Taycan Turbo S mögött.

Az autó a szlalomteszten is jól teljesített, ahol 22,8 másodperces időt ért el. Ezzel tulajdonképpen az első helyre került a km77 által tesztelt hasonló elektromos autók listáján, többek között a Mini Countryman SE, a Cupra Born és a BMW i4 előtt végzett.

Jármű Tags:jávorszarvas teszt, km77.com, Polestar 2

Bejegyzés navigáció

Previous Post: MEGCSINÁLTA! A vak rekorder Karvai Sándor hosszú perceken át tesztelte a nyergest
Next Post: Tesztelj a Hungarian Police Rallye Team csapatával, hogy tesztelhesd a Ford Fiesta Rally3 versenyautót!

Kapcsolódó anyagok

  • Tesztelj a Hungarian Police Rallye Team csapatával, hogy tesztelhesd a Ford Fiesta Rally3 versenyautót! Jármű
  • A Rimac Nevera a végső téli tesztjeit futotta Jármű
  • Ülésteszten a vadonatúj Hyundai Tucsonban Jármű
  • John Haugland raliiskolájában teszteli tudását Hangodi Bendegúz Jármű
  • Új generációs villamosenergia-rendszert tesztel a Toyota Jármű
  • Az elektromos autózásé a jövő (1.) Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Hamis autódiagnosztikai eszközöket és szoftvereket foglalt le a NAV
  • Megérkezett Magyarországra az új DS 3 (Exkluzív podcastokkal!)
  • Vérbeli terepjárókat villantott a Lexus a Tokio Outdoor Show-n
  • Közel 65 ezer használtautó cserélt gazdát februárban
  • A Geely kínai járműgyártó rekordbevétellel zárta 2022-t
  • Négy Fülesbagoly Tehetségkutató lesz idén, tíz fesztiválon is zenélhetnek a díjazottak
  • Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard
  • Csütörtöktől mozikban A VÁD 
  • A tükörképüket támadó madarak védelmére hívják fel a figyelmet a természetvédők
  • Ismét a Process Solutions az első a könyvelő cégek rangsorában
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Van képünk hozzá (23.03.20.) – Can-Am Outlander
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Speciális célú élelmiszer- és tápszerösszetevőket fejleszt támogatással a Sole-Mizo vezette konzorcium
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • Röviden a Nissan Townstarról
  • Gyűrődésmentes útburkolat tesztelnek a győri Jókai utcában Hasznos
  • Környezetbarát bankkártyát tesztel az OTP Bank Zöld
  • Egy héten át Pápa városában tesztelik az Iveco E-WAY buszt Jármű
  • A pápaiak április 1-ig tesztelhetik az elektromos Iveco E-way midi buszt Jármű
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű
  • Szkeptikusak voltunk, de nagyon jól működik – Online ártérkép teszt Szolgáltatás
  • Tesztüzemben elindult a kizárólagos lakossági parkolóhely zóna Szolgáltatás
  • E-bike Test & Show az Utazás kiállításon Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.