Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A lezárástól a gyártósor melletti antigén tesztelésig

Posted on 2021.04.09.2023.03.19. By Teszt Elek

A frontvonalban. 

A SEAT orvosi szolgálata, a CARS 50 fős tesztcsapata a hét minden napján reggel, délben és este is felkeresi a gyártó csarnokokat, ahol mobil antigén-tesztelő egységek dolgoznak, csupán néhány méterre a dolgozóktól, és így a 8.300 munkásnak a teszt elvégzéséhez nem kell megszakítania munkáját. Minden munkatársat hetente kétszer tesztelnek.  “Ezek a gyorstesztek lehetővé teszik, hogy a gyártás megszakítása nélkül, nagyon korai fázisban állítsunk fel diagnózist, és pozitív teszteredmény esetén rögtön megszakítsuk a vírus terjedési láncát” – mondja Dr. Patricia Such, a   SEAT egészségügyi, biztonsági és vészhelyzeti egységének vezetője.https://www.youtube.com/embed/vwZ2rvWpCgQ?rel=0&iv_load_policy=3&wmode=opaque&showinfo=0&autoplay=0&enablejsapi=1&origin=https%3A%2F%2Fwww.seat.hu&widgetid=1

A SEAT és a zöld zóna.

Epidemiológiai szakértők olyan területeket neveznek zöld zónának, ahol a járvány újabb szakaszának kockázata minimális. Ezt a SEAT-nál sikerült elérni a napi több mint 4.500 antigén teszt segítségével.  Ezt a kezdeményezést hamarosan a Volkswagen-csoport más vállalatai is megvalósítják.  “A rendszeres teszteléssel a fertőzés veszélye a SEAT-on belül gyakorlatilag nem létezik” – mondja Dr. Such. A teszteléssel és a további megelőző intézkedésekkel a SEAT-nál az átlagosnál jóval alacsonyabb pozitivitási mutatót regisztráltak, márciusban ez az arány 0,1% volt.

Újdonságok a megelőzésben.

Nem ez az első eset, hogy a SEAT új kezdeményezést valósít meg, erre már 2020. április 27-én is sor került, amikor a SEAT volt az első vállalat Spanyolországban, ahol tömegesen végeztek  PCR-teszteket a több mint 15.000 alkalmazott körében. Azóta több mint 55.000 tesztet hajtottak végre. “A világon nincs olyan prevenciós szolgálat, amely felkészült volna erre a járványra, de mi a kezdetektől fogva napról napra alkalmazkodtunk a kialakult helyzethez, mert számunkra dolgozóink egészsége volt az első számú prioritás” – teszi hozzá Dr. Such. A   SEAT egészségügyi, biztonsági és vészhelyzeti egységének vezetője szerint kulcsfontosságú volt a tudományos bizottság 2017-ben történt megalapítása, amelynek tagja Dr. Bonaventura Clotet virológus is. Ez a tény ugyanis lehetővé tette, hogy a legjobb információkkal rendelkezzenek a döntések meghozatalához.

Cselekvés a társadalomért.

A SEAT nemcsak a vállalaton belül játszott úttörő szerepet a világjárvány elleni küzdelemben, hanem a spanyol társadalom felé is azonnal lépett. A rendkívüli helyzet kihirdetése után három héttel Spanyolország-szerte lélegeztető készülékeket küldött a kórházak intenzív osztályainak.  Versenyt futva az idővel a SEAT különböző területeiről verbuválódott csapat zseniális ötletekkel állt elő a lélegeztető gépek gyártásánál, ezek egyike az ablaktörlő motorok felhasználása volt.  “A siker kulcsa a csapatmunka, a kitartás és a segítség iránti elkötelezettség. “ – emlékeztet Dr. Such.

Készen állnak az oltásokra. 

Februárban a SEAT S.A. megállapodást kötött Katalónia kormányával, hogy a vállalat saját környezetében segít a közegészségügynek a lakosság beoltásában, amint megfelelő mennyiségű oltóanyag áll rendelkezésre. “Gyorsan kell cselekednünk, hogy minél előbb mindenkit beolthassunk” – mondja Dr. Such. Ugyanis mindent meg kell tenni azért, hogy csökkenteni lehessen az egészségügyi rendszer leterheltségét. “Mindent megteszünk, amit csak lehet. A vírus legyőzése mindenki számára fontos. Meg tudjuk csinálni, és meg is fogjuk csinálni “– mondja Such doktornő.

Egészség, Jármű Tags:antigén tesztelés, lezárás, SEAT, tesztelés

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A harmadik tram-train jármű is elindult Magyarországra – Hamarosan itthon tesztelik
Next Post: “Tehergépkocsi üzemanyag-fogyasztási teszteredményt!”

Kapcsolódó anyagok

  • Raimund Baumschlager és Thomas Zeltner így teszteli az elektromos Fabia raliautót (Videó) Jármű
  • Az átfogó tesztek alapján különösen biztonságos a Plug-in Hybrid RAV4 Jármű
  • Dobozos az igazi Jármű
  • Amerikai tesztek alapján a Parkinson-kór már az ember születése előtt elkezdődhet Egészség
  • 4000 mérés csupán 2 másodperc alatt Egészség
  • Az MG4 hatótávja több nemzetközi szakújságírók által végzett teszten is bizonyított Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • A tesztvásárlások alapján ötven százalékkal csökkent az akciós árak szabálytalan feltüntetése Hasznos
  • A sikeres tesztek után innovatív ötleteket valósít meg a Magyar Közút Hasznos
  • Tesztüzemben elindult a kizárólagos lakossági parkolóhely zóna Jármű
  • Magyar fejlesztésű, kerékpárra építhető nyomkövetőt tesztelt a magyar bajnok Hasznos
  • Autómentes belvárosban tesztelhették a budapestiek a TIER e-rollereit Jármű
  • Folytatja a Kravtex-Kühne új autóbuszainak tesztelését a Volánbusz Jármű
  • Elektronikus adatkiolvasási technológiát tesztel a BKK Jármű
  • Hunbug teszt Kütyü

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.