A következő generációs elektromos járműveket új virtuális környezetben tesztelik

  • Az rFpro mérnöki szintű digitális ikerpárt hoz létre a híres Nardò kezelő áramkörből
  • A nagyfelbontású virtuális modell lehetővé teszi a járműfejlesztés előrehaladását
    a pályán történő érvényesítés előtt
  • Lehetővé teszi a járműgyártók számára, hogy optimalizálják a dinamikus teljesítményt és
    akkumulátor- és motortervezési kompromisszumok a fizikai prototípus előtt

Az Egyesült Királyság szoftverspecialistája, az rFpro rendkívül pontos virtuális modellt fejleszt a kezelõpályáról a híres olaszországi Nardò Technikai Központban. A digitális ikerpár lehetővé teszi a járműgyártók számára, hogy felgyorsítsák a következő generációs elektromos járműplatformok fejlesztését azáltal, hogy egy teljesen reprezentatív virtuális környezetben tesztelik őket, mielőtt az eredményeket a pályán összevetnék és validálnák.

Matt Daley, az rFpro műveleti igazgatója szerint „Ahogy az ipar az ICE-ről az elektromosításra tér át, a járműdinamikusoknak újra kell írniuk szabálykönyvüket. „Az elektromos hajtáslánc és az alváz kölcsönhatása jelentősen eltér a hagyományos motorokétól. Ennek eredményeként a járműdinamikai mérnökök szeretnék felgyorsítani a változás megértését, hogy megelőzzék a későbbi fejlesztési ciklus során felmerülő problémákat.”

Az rFpro új, a Nardò kezelési áramkör  >>>

READ  Csoda a buszmegállóban - Sikeres "maszkteszt"