Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A BKK és #KariGeri szerint bizonyított a “tesztüzem” és a jelenlegi forgalmi rend fenntartását javasolják a Lánchídon

Posted on 2023.05.02.2023.05.02. By Teszt Elek

    A Lánchídon a jelenleg érvényben lévő “autómentes” forgalmi rend fenntartását javasolja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) – közölte a társaság vezérigazgatója kedden, sajtótájékoztatón.

    Walter Katalin elmondta, a BKK az elemzésük alapján azt javasolja, hogy a Lánchídon a felújítás befejezését követően is maradjon fenn a tesztidőszak forgalmi rendje.


    A Lánchidat 2022. december 16-án helyezték ideiglenes forgalomba, azóta használhatják a BKK járatai, a taxik, valamint a kerékpárral, a motorkerékpárral és a segédmotoros kerékpárral közlekedők. A személy- és egyéb gépjárművel közlekedők az ideiglenes forgalmi rend értelmében nem mehetnek a hídra, behajtani tilos tábla figyelmeztet erre. Gyalog a felújítás végleges szakaszának lezárta után lehet használni a hidat.


    Walter Katalin közölte azt is, hogy a Lánchíd felújítása ütemterv szerint és “költségkereten belül” halad.


    Balogh Samu – Karácsony Gergely főpolgármester kabinetfőnöke – emlékeztetett, a Lánchíd végleges forgalmi rendjéről a fővárosiak dönthetnek majd az “első budapesti lakógyűlésen”.


    Az elmúlt féléves tesztidőszak gyorsabb buszközlekedést és több járatot eredményezett – fogalmazott.


    Az elemzés részleteit ismertetve Bodor Ádám, a BKK mobilitásfejlesztési igazgatója elmondta: a tesztidőszak alatt a buszok lényegesen gyorsabban közlekedtek a hídon, mint a felújítást megelőző forgalmi rend idején, így csökkent a menetidő.


    Ez Pestről Budára történő utazáskor – egy teljes nap esetében – 44 százalékos, csúcsidőben 54 százalékos csökkenést jelent. Az utasok számára tehát két percet is “meg tudunk takarítani” – közölte, hozzátéve, hogy – 2,2 perccel – sűrűbben követik egymást a buszok a Lánchídon.


    Május elsejétől már öt járat használja a hidat és óránként 21-ről 27-re emelkedett – irányonként – a buszok száma – jegyezte meg Bodor Ádám, közölve azt is, hogy ezzel 1080-ról 1600 növekedett a férőhelyek száma a buszokon.


    Rámutatott, a “közlekedési munkamegosztás” megváltozásával, alapvetően azért, mert többen választják a tömegközlekedést, naponta, városi szinten 29 tonnával csökken a szén-dioxid-kibocsátás. Ez a híd környezetében napi 1 tonna csökkenést jelent – mondta Bodor Ádám.


    Kiemelte, azzal, hogy “nem dugóban áll” a Lánchíd és annak térségei, lehetőség nyílik arra, hogy valóban olyan élhető városi tereket alakítsunk ki, ahol nem a közlekedésé a fő szerep. Továbbá lehetőség nyílik a Városligettől az Andrássy úton és a József Attila utcán keresztül egy “gyalogosbarát korridor megnyitására is” – mondta Bodor Ádám.


    Közölte, a jelenlegi forgalmi rend vonzóbbá tette a kerékpárosok számára is a Lánchidat: áprilisi adatok szerint 1958 biciklis haladt át a hídon egy nap, és ez kétszer több mint 2019-ben.
    Bodor Ádám elmondta azt is, hogy a hídon naponta már 16 ezren utaznak a közösségi közlekedés járataival, ez a szám 2019-ben 14 ezer volt.


    Közölte, a tesztidőszak alatt “lényegesen kevesebb lett a dugó”, átlagosan 14 százalékkal csökkent a torlódásban eltöltött idő Budapesten. Munkanapokon 40 ezer járművel csökkent a fővárosi hidak forgalma – tette hozzá.


    A BKK-jelentést a társaság honlapján – bkk.hu/fejlesztesek/lanchid/legyen-a-lanchid-a-haladas-szimboluma/ – közzétették.


    Kérdésre válaszolva Balogh Samu közölte, a felújítás végéig születik majd döntés arról, hogy kik használhatják a hidat. Azt érzékelik, hogy “a kormány ezt a döntést szeretné magához rántani azzal, hogy zsarolja a főváros vezetését a Lánchíddal kapcsolatban” – mondta.

A Magyar Autóklub is kiakadt #KariGeri elmebeteg ötletének megvalósításán!
Jármű, Szolgáltatás, Teszttroll Tags:#Karigeri, #KariGeri Duna-part, #KariGeri rakpart, #KarigeriDuna-part, #KariGeriKerékpársáv, #KARIGERIKERÉKPÁRSUGÁRÚT, #KARIGERILÁNCHÍD, #karigerilótetü, #karigerirakpart, #KARIGERITÉS, A-Híd Zrt., ACÉL PÁLYATÁBLÁK, ALULJÁRÓ, APRÓLÉKOS MUNKA, autóklub, beteg, BKK, BKK Zrt, BKK Zrt., BOSSZŐSZOMJAS, BUDAI OROSZLÁNOK, BUDAPEST BRAND NONPROFIT ZRT., Budapesti Közlekedési Központ, BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI KÖZPONT ZRT, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI EGYETEM, BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNYI EGYETEM HIDAK ÉS SZERKEZETEK TANSZÉK, Clark Ádám tér, CLARK ÁDÁM TÉRI KÖRFORGALOM, debil, DÓCZY BALÁZS, elmebeteg, f*sz, HELYÉRE KERÜLT, HIDAK ÉS SZERKEZETEK TANSZÉK, HIVATALOS LEGO-ÉPÍTŐMESTER, KANDELÁBER, KariGeri, kerékpárfetisiszta, KERÉKPÁRFETISISZTA BAROM, KERÉKPÁRFETISISZTA FASZ, körforgalom, KÖZLEKEDÉS, Lánchid, LÁNCHÍD FELÚJÍTÁS, LÁNCHÍD FELÚJÍTÁSA, LÁNCHÍD KARIGERISÍTÉSE, Lánchíd oroszlánjai, LÁNCHÍD ÚJ KANDELÁBEREI, Lánchíd utca, LÁNCHÍD-FELÚJÍTÁS, LÁNCHÍD-TENDER, LEGO, LEGO- OROSZLÁN, LEGO-ÉPÍTŐMESTER, MAGYAR AUTÓKLUB, OROSZLÁN, OROSZLN, őrült, PÁLYATÁBLA, PARKOLÓHELYEK KARIGERITÉSE, PRÓBATERHELÉS, rakpart #KariGeritése, RESTAURÁLT KŐOROSZLÁN, SÉRTŐDÖTT, SZÉCHENYI LÁNCHÍD, teherbírás, TEHERGÉPKOCSI, ÚJ KANDELÁBEREK

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Az Északi sarkkörtől az Alpokig tesztellték az i5-öst (fotók, videók)
Next Post: A BMW i5 a dinamikus nyári teszteket is megfutotta

Kapcsolódó anyagok

  • vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta! Szolgáltatás
  • Robotizált Vesta – Szűzeknek nem ajánljuk! Jármű
  • Öt csillagot szerzett az új SEAT Ibiza és az új SEAT Arona az Euro NCAP szigorított biztonsági értékelésén Jármű
  • Átfogó téli gumiabroncsteszt az Auto Bild-től Hasznos
  • Négyévszakos abroncsokat teszteltek Jármű
  • A Hyundai Palisade gyengén szerepelt az IIHS törésteszten Jármű
2023. május
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EX30 a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo
  • A WAE Technologies új szerkezeti akkumulátor bevezetése
  • A tej segít az Indi 500 diadalhoz?
  • Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak
  • Fotókon a MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás
  • Horváth Tamás és Kowa közös dallal jelentkezett
  • Péter Szabó Szilvia: „Kaptam az arcomba szívlapáttal egy maflást”
  • A Philips Ambilight TV nézői úgy fogják érezni, mintha maguk is ott lennének a stadionban, az első sorból élvezve a világhírű csapat játékát
  • A Nikon bemutatta az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • Volánbusz kommunikációt és maszkviselést teszteltünk Egészség
  • Magyarországon egyedülálló digitális megoldást tesztel a BKK a reptéri busz vonalán Jármű
  • Elkezdődött az új típusú jegy- és bérletautomaták tesztelése Szolgáltatás
  • Füstteszt lesz a Nyugati pályaudvar állomáson Hasznos
  • Gyűrődésmentes útburkolat tesztelnek a győri Jókai utcában Hasznos
  • Még tíz napig teszteli a bankkártyás fizetést a Volánbusz Jármű
  • Hamarosan indul az áfabevallási tervezetek kiajánlásának a tesztüzeme Szolgáltatás
  • Ha bajban vagy az R-Rent (a sportbírók és a Rallye Rádió stábja) meg ment (2.) Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.