Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a díjmentes hétvégi kerékpárszállítás tesztidőszakát

Posted on 2021.11.20.2022.04.28. By Teszt Elek

Folytatódik a hétvégi díjmentes kerékpárszállítás próbaidőszaka. A BKK 2022. június 30-ig meghosszabbítja a szolgáltatását: minden arra alkalmas járművön díjmentesen lehet kerékpárt szállítani.

Eddig sikeres volt a BKK szolgáltatása, amely hétvégenként díjmentesen engedélyezte a kerékpárszállítást minden arra alkalmas vonalon. A szolgáltatás igénybevételéhez a kerékpárosoknak csak a saját utazásukhoz szükséges jeggyel, bérlettel kellett rendelkezniük. A próbaidőszakot az intézkedés kedvező tapasztalatai alapján ismét meghosszabbítják.

A kerékpárszállítási szolgáltatás fejlesztését nemcsak a klímavédelmi szempontok, hanem a Budapest Restart program és a járványhelyzetben megnövekedett kerékpárforgalom is indokolta.

Hétköznapokon a fővárosban és az agglomerációban jelenleg egy vonaljegy érvényesítésével vagy kerékpárosbérlettel vehető igénybe a bicikliszállítás az arra alkalmas vonalakon. Szombaton, vasárnap és ünnepnapokon továbbra sem kell külön fizetniük a kerékpárszállításért azoknak, akik a saját utazásukhoz szükséges jeggyel vagy bérlettel rendelkeznek.

Az intézkedés minden, kerékpárszállításra alkalmas vonalat érinti: nem kell kerékpárbérletet váltani, illetve külön jegyet lyukasztani a kerékpárszállításért szombaton, vasárnap és ünnepnapokon a H5-ös, a H6-os, a H7-es, a H8-as és a H9-es HÉV vonalán, valamint a 60-as jelzésű fogaskerekűn, továbbá minden Tátra típusú villamoson, amelyek elsősorban a budai fonódó hálózaton – jellemzően a 41-es, az 56-os, az 56A, az 59-es, az 59A, az 59B és a 61-es vonalon –, a pesti oldalon pedig az 1-es, a 12-es, a 14-es, a 28-as, a 28A, valamint a 37A vonalán közlekednek. Ugyanez érvényes a 21-es, a 21A, a 65-ös, a 165-ös és a 212-es buszon, a 77-es trolibuszon, továbbá a D14-es, Csepelt Soroksárral összekötő átkelőhajón.

A BKK azt javasolja, hogy indulás előtt tájékozódjanak a BKK FUTÁR alkalmazásban a jármű típusáról. A közlekedésszervező célja továbbra is az, hogy még több ember számára elérhetőbbé és kényelmesebbé tegye a kerékpározást, valamint a közösségi közlekedést. A környezetbarát intézkedés a járványhelyzethez is igazodik.

A közlekedési szolgáltatók arra ösztönzik az ügyfeleiket, hogy kombinálják a közlekedési eszközöket, és használják ki a bringaszállítási lehetőségeket. A hétköznap továbbra is használható kerékpárbérlet egyébként igen kedvező, havi 540 forintos áron váltható meg.

A meghosszabbított próbaidőszakban ugyanazok a biztonsági szabályok érvényesek, amelyeket eddig is követni kellett a biciklivel történő utazáskor, ezek részletesen megtalálhatók a BKK, valamint a MÁV-HÉV honlapján.

Budapesti Közlekedési Központ

Hasznos, Jármű, Szolgáltatás Tags:1, 1-es, 1-es villamos, 12, 12-es, 12-es villamos, 14, 14-es, 14-es villamos, 165, 165-ös, 165-ös autóbusz, 165-ös busz, 21, 21-es, 21-es autóbusz, 21-es busz, 212, 212-es, 212-es autóbusz, 212-es busz, 21A, 21A autóbusz, 21A busz, 28, 28-as, 28-as villamos, 28A, 28A villamos, 37A, 37A villamos, 41, 41-es, 41-es villamos, 56, 56-os, 56-os villamos, 56A, 56A villamos, 59, 59-es, 59-es villamos, 59A, 59A villamos, 59B, 59B villamos, 60-as, 60-as fogaskerekű, 61, 61-es, 61-es villamos, 65, 65-ös, 65-ös autóbusz, 65-ös busz, 77, 77-es, 77-es troli, 77-es trolibusz, átkelőhajó, autóbusz, bicikli, BKK, BKK Zrt., bringa, Budapesti Közlekedési Központ, Budapesti Közlekedési Központ Zrt., busz, D14, D14-es, D14-es átkelőhajó, díjmentes, díjmentes hétvégi kerékpárszállítás, fogaskerekű, H5, H5-ös, H5-ös HÉV, H6, H6-os, H6-os HÉV, H7, H7-es, H7-es HÉV, H8, H8-as, H8-as HÉV, H9, H9-es, H9-es HÉV, HÉV, ingyenes, ingyenes kerékpárszállítás, kerékpár, kerékpárszállítás, MÁV-HÉV, szombat, teszt, tesztidőszak, troli, trolibusz, ünnepnap, vasárnap, villamos

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A sikeres teszteket követően az EMA ajánlást adott ki a molnupiravir nevű, szájon át szedhető gyógyszer alkalmazására
Next Post: November 29-én kezdődik a tram-train vonatok “utasokkal élesített” tesztüzeme

Kapcsolódó anyagok

  • A tesztek alapján a Toyota C-HR Európa legtisztább nem elektromos személyautója Jármű
  • Hát, csak nem adja fel… Hasznos
  • “Tehergépkocsi üzemanyag-fogyasztási teszteredményt!” Jármű
  • Vasárnaptól már hét emeletes motorvonattal zajlanak az utasforgalmi tesztek Jármű
  • Stig tesztelte, hogy a tuningolt régi Supra vagy a szériaállapotú új a gyorsabb (Videóval) Jármű
  • Elkezdődött a hódmezővásárhelyi tram-train villamosvonal tesztelése Jármű
2023. május
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« ápr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Az EX30 a valaha gyártott legkisebb szénlábnyomú Volvo
  • A WAE Technologies új szerkezeti akkumulátor bevezetése
  • A tej segít az Indi 500 diadalhoz?
  • Integrált metrórendszert biztosít az Alstom Kolozsvárnak
  • Fotókon a MINI John Cooper Works 1to6 Edition különkiadás
  • Horváth Tamás és Kowa közös dallal jelentkezett
  • Péter Szabó Szilvia: „Kaptam az arcomba szívlapáttal egy maflást”
  • A Philips Ambilight TV nézői úgy fogják érezni, mintha maguk is ott lennének a stadionban, az első sorból élvezve a világhírű csapat játékát
  • A Nikon bemutatta az első tükör nélküli DX formátumú fix objektívet
  • Magyarországon is bemutatja új albumát a cseh I Love You Honey Bunny
  • Van képünk hozzá (23.05.31.) –  C-HR-t vezet “Az álommeló” győztese
  • Van képünk hozzá (23.05.30.) –  BMW R 18 Roctane
  • Az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapatáról
  • Van képünk hozzá (23.05.29.) –  Ssangyong Rexton
  • A Honda részvétele az F1-es versenyeken
  • Az élelmiszeripar fejlesztésére a kormány 750 milliárd forint uniós forrást fordít
  • Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
  • Minden harmadik fogyasztó rendszeresen iszik koffeinmentes kávét egy elemzés szerint
  • Átadták az Év Pálinkás Bonbonja verseny díjait a Gyulai Pálinkafesztiválon
  • Eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait
  • Nincs megálás! Anita és Sanyi is kipróbálta az OKAI Neon elektromos rollereket
  • Rexton tesztnek indult, OKAI Neon e-scooter próba lett belőle
  • Anita és Sanyi találkozott a Honda CB650R motorral (is) – VIDEÓ
  • Anita és Sanyi a Mazda CX-5-öt is kihagyta…
  • Anita és Sanyi a Mazda 6-os jubileumi kiadásával is megismerkedett
  • Honda CMX1100T Rebel
  • Röviden a Honda CB650R-ről
  • Ismerkedés az OKAI Neon elektromos rollerrel
  • E-Tech Renault Arkana
  • Elsőként a Mazda CX-5-ben
  • A BKK és #KariGeri szerint bizonyított a “tesztüzem” és a jelenlegi forgalmi rend fenntartását javasolják a Lánchídon Jármű
  • Így kell ezt! Továbbra is gyors, rugalmas, figyelmes alapos Kütyü
  • Harminc innovációs javaslat érkezett a szabályozási tesztkörnyezet kialakításához Szolgáltatás
  • Vírusölő üléshuzatot tesztelnek a párizsi és a lyoni tömegközlekedési járműveken Egészség
  • Nyílt tesztidőszakkal indult otthoni tévészolgáltatás Kütyü
  • Hibrid hajtásmodell, naperőmű tesztelés, nanoszálas gyógyszertechnológia Egészség
  • A  világ egyik legmodernebb elektromos buszát tesztelik Budapesten Jármű
  • A jótállási szabályok betartását tesztelte a fogyasztóvédelem Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.