A Mandern-i BILSTEIN gyár gyártotta a prototípusú lengéscsillapítókat az első közúti teszthez

A Maserati MC20 a Maserati új korszakának képviselője – elragadóan szép és gyors, mint egy nyíl.

A sürgető kérdés: az első elméleti jellegzetes tervezés a helyes irány? A megváltó válasz: igen – az első lengéscsillapító készlet már elképesztően jól működött az MC20 -ban. „A kezdetektől fogva teljesítettük az elvárásokat” – lelkesedik Marc-Raphael Stratmann, a BILSTEIN műszaki projektmenedzsere: „Az előadás mind a kezelhetőség, mind a kényelem szempontjából már jó szinten volt. A következő közúti teszten néhány héttel később Nardóban már finomhangolhattuk. ”

Ennek eredményeként a projektcsapat a Maseratival együtt tökéletesíteni tudta a rendszert. „A miénk A DampTronic® X rendszer tökéletesen működik az autóban ” – mondja a műszaki projektmenedzser:
„Ez egy nagyon jó rendszer, amely széles skálát kínál a kényelem és a feszes sportosság között hangolás. A piacon rendelkezünk az egyetlen olyan belső rendszerrel, amely pilóta által működtetett nyomáscsökkentő szelepek mind a visszapattanó, mind a kompressziós szakaszban. A kiváló irányítás a nagyon magas dinamikával kombinálva lenyűgöző ”.

Stratmann büszkén tekint vissza a projektre: „Nagyon -nagyon nyitott, korrekt volt, majdnem barátságos együttműködés a Maseratival, és még mindig teljesen le vagyok nyűgözve. ” Rálátással a BILSTEIN csapata, ezt mondja: „Lenyűgöző, amit nagyjainkkal elértünk együtt a Maseratival, a nehéz körülmények ellenére ”.