Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Újabb három autót teszteltek

Posted on 2022.11.21.2022.11.20. By Teszt Elek

A Green NCAP október elején újabb három autót vizsgált meg környezetvédelmi szempontból és a napokban közzé tette a tesztek eredményeit. A három jármű ezúttal a Hyundai Tucson, a Nissan Qashqai, és a Skoda Fabia volt. Sajnálatos módon minhárom jármű eredményei jócskán elmaradtak az öt csillagos értékeléstől.

SKODA FABIA

Ebben a körben vizsgált járművek közül három csillagos eredménnyel a Skoda Fabia teljesített a legjobban. Ez egy kompakt autó, kis, 3 hengeres benzinmotorral. Az 1,0 literes motor 48 kW teljesítményt kínál, ami a legtöbb jelenlegi benzinmotor teljesítményspektrumának alsó határa. Az autó súlya valamivel meghaladja az egy tonnát. A kis motor és a kis tömeg kombinációja lenyűgöző hatékonyságot eredményez, a jármű legmagasabb mért tesztfogyasztása valamivel 6 liter/100 km felett volt, eco üzemmódban pedig még a négy litert sem érte el. A tesztek alapján a Fabia gyengeségei a részecskekontroll és a károsanyag-kibocsátás mértéke, különösen hideg időben történő indításkor, amelyek miatt az autó nem tudott magasabb csillagbesorolást elérni a vizsgálat során.

NISSAN QASHQAI

Az 1,3 literes turbófeltöltős benzinmotorral felszerelt Nissan Qashqai a tesztek alapján alapvetően jól kontrollálja a károsanyag-kibocsátást, de az NH3 (ammónia) kibocsátás terén még bőven van mit javítani. Mint minden SUV, ez a modell is gondban van a fogyasztással, különösen nagy sebességnél, aminek következtében az üvegházhatású gázok kibocsátásával is problémák vannak, így a Qashqai nem kaphatott többet 2½ csillagnál.

HYUNDAI TUCSON

A Hyundai Tucson egy viszonylag nehéz és nagy teljesítményű SUV, amely full hibrid rendszerrel, turbófeltöltővel és részecskeszűrővel. A modell a nagy energiaigényű teszteken teljesített a legrosszabban a rossz részecskeszabályozás, a szabályozatlan szennyező ammónia magas kibocsátása és a túlzott CO2 kibocsátás miatt. A hibrid rendszer hatékonyan működik valós vezetési helyzetekben, és mérsékelt sebesség mellett jók a fogyasztási adati vidéki környezetben. A rövid városi utak és különösen a dinamikus országúti vezetés azonban a fogyasztás értékeket 8-9 l/100 km-re növeli. Ez a teljesítmény most csak két csillaggos besorolásra volt elegendő.

járműmeghajtáscsillagok száma
Skoda Fabiabenzin3.0
Nissan Qashqaibenzin hibrid2.5
Hyundai Tucsondízel hibrid2.0

További részletek a Green NCAP honlapján: https://www.greenncap.com/ találhatók.

Jármű Tags:Green NCAP, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, Skoda Fabia

Bejegyzés navigáció

Previous Post: 10 éves a non-invazív prenatális teszt
Next Post: Az IONIQ 6 ötcsillagos Euro NCAP minősítést szerzett

Kapcsolódó anyagok

  • Nem is gondoltad, hogy van ilyen! Madárkakiteszten esnek át a Ford fényezései Jármű
  • Már nem csupán tesztprojektekben működik a Vehicle-to-grid technológia – Hamarosan jönnek a buszok is Jármű
  • Több mint 285 000 béta tesztelő vásárolta meg 2022-ben a Tesla teljes önvezetését Jármű
  • A sikeres tesztek után 56 Siemens Vectron mozdony kapott magyarországi üzembehelyezési engedélyt Jármű
  • CO2 mese! Nem valós teszteredmények a plug-in hibrideknél Jármű
  • A nyugalom szobra, a béke szigete Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Az autógyártók közül a Toyotának van a legtöbb női vásárlója
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit
  • Eredeti alkatrészek gyors és öreg Toyotákhoz
  • Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál!
  • Lezárásokra kell számítani a Puskás Aréna környékén
  • Parov Stelar Debrecenben
  • Egész évben a PENNY-vel főzhetnek
  • Így vészeld át az óraátállítást!
  • Ismét mozikban a Veszett a világ
  • Ezek az idei év fitnesztrendjei
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Van képünk hozzá (23.03.22.) – MG4
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Van képünk hozzá (23.03.21.) – Bronco
  • Neves társaságba került Alonso a századik dobogós helyezésével
  • Tovább folytatódik az együttműködés az RTL népszerű reggeli műsorával
  • Így készül a Kanelbulle
  • Visszahívnak egy a Danone OIKOS Görög élőflórás joghurtot
  • Mautner Zsófi főzelékeit ízlelgette a világhírű séf
  • Nehéz manipulálni a bacont
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Az e-Power után röviden az e-Pedálról is
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • vodafon* teszt 2.0 – Ügyfélszolgálatból IS bukta! Szolgáltatás
  • Csupán tizenkét mulasztás “piszkít bele” a zöld teszt egyébként makulátlan eredményébe Szolgáltatás
  • A GVH a Covid-19 antitest gyorstesztek hazai piacát is vizsgálja Egészség
  • A tesztüzemben végzett egyeztetés alapján (is) tervezik a menetrendet Szolgáltatás
  • Újabb elektromos buszt tesztelhetnek a budapestiek Jármű
  • Nagyon jól jártunk a gyömrői MOL kút tesztjén Szolgáltatás
  • Könnyen arcra illeszthető, egyedileg tervezett védekezés Egészség
  • Újgenerációs csomagátvilágító berendezéseket tesztelnek Szolgáltatás

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.