Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült

Feltöltőkártyásként minden évben eljön az idő, amikor be kell bizonyítania az előfizetőnek, hogy nem terrorista és az adatai megegyeznek a szolgáltató rendszerében feltüntetett adatokkal.

Mivel a Blaha Lujza tér közelébe mentem az Urben Windgoo B3 elektromos közlekedési eszközért és ott van a „Blahán” az a „pláza” (irodaház, mit is tudom én micsoda), gondoltam, itt az ideje az éves adategyeztetésnek – ha már van a házban egy Telekom üzlet.

Felmentem hát a mozgólépcsőn az első emeletre, maszk a képemen, belépek a boltba, köszönök…
Köszönök még egyet, de semmi…

Semmi reakció, visszaköszönés, vagy bármi „böffentés”, ugyanis a fiatalok borzasztó nagy beszélgetésben vannak és nincs idejük lereagálni a vevőt…

Köszönök újra, megköszörülöm a torkom, erre végre a fiatalember bontja a traccspartit és odajön.
Visszaköszönni továbbra sem tud – minden bizonnyal otthonról hozta a paraszt stílust, de azért a munkaadója legalább megtaníthatta volna minimum a VISSZAköszönésre -, de annyit tud, hogy megkérdezi, miben segíthet.

Két dologban próbálok ügyet intézni.
Egyrészt ki kellene vágni egy régi SIM-kártyából a „micro méretet”, másrészt – ha már itt vagyok – egyeztetném az adataimat – válaszolom neki.

Ó, hát SIM-kártyát nem tud vágni, mert egyrészt még sosem csinált olyat, másrészt szerszáma sincs hozzá.

Sebaj – gondolom -, akkor egyeztessünk adatokat!
Mi kell hozzá?
Személyi, lakcímkártya?

Igen-igen – jön a válasz.

Odaadom a két kártyát, mondom a telefonszámom, Ő nézi nagyon a monitort és nézi nagyon a személyimet, majd azt mondja, rendben, és visszaadja az igazolványt, illetve a lakcímkártyát.

ENNYI?! – kérdezem, kissé csodálkozva.

Igen, ennyi – feleli.

Mondom, akkor köszömöm és viszlát.
Visszaköszönés, pacsi, bú, bá, vagy legalább egy bármilyen böfögés, fingás ezúttal sem érkezik válaszként.

Arról, hogy a fiatalok egyike sem viselt maszkot, amikor az üzletben tartózkodtam, nem is beszélnék…

Továbbmegyek a dolgomra és nem is foglalkozom a kis majmokkal.

Ám, augusztus utolsó hetében jön egy SMS, hogy ideje az adataimat egyeztetni, ha nem akarom, hogy megszűnjön a telefonszámom.

MIVAAAAN, BASZDMEG!? – kérdezem hangosan, majd hívom a Telekom ügyfélszolgálatát, hogy most akkor egyeztettem adatot a Blahán, vagy nem.
Az ügyfélszolgálatnál a robot fogadja a hívást és azt mondja, terheltek a vonalak, sokat kell várni, ezért odaülök a géphez és jelzem a Telekom ügyfélszolgálata felé online a panaszomat.
Azt jelzik, három napon belül reagálnak.

Nos, eltelt egy hét, de online sem tudtak válaszolni a kérdésemre, panaszomra.

Maradjak terrorista?

Á, inkább nem!
Inkább adategyeztetek online – gondolom…
Hátha idén elfogadja a rendszer…
Mert 2019-ben azt sem sikerült…