Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Nincsenek véletlenek! A vadonatúj Hyundai Kona a legmagasabb, 5 csillagos minősítést érte el az Euro NCAP értékelésen

Posted on 2017.12.13.2023.03.19. By Teszt Elek

 

  • A vadonatúj Kona a B-SUV szegmens legbiztonságosabb autói között, a legjobb Euro NCAP értékeléssel
  • A Hyundai Smart SenseTM aktív biztonsági- és vezetéstámogató technológiák megfelelnek a legmagasabb európai biztonsági szabványoknak
  • A Kona négy kategóriában is meggyőzőnek bizonyult: felnőtt utas, gyerek utas, gyalogos- és biztonsági segéd(rendszerek)

 

A Hyundai vadonatúj Kona modellje a legmagasabb, 5 csillagos minősítést kapta a az Euro NCAP független auto értékelő szervezettől. Ez az eredmény azt mutatja, hogy az új Kona a B-SUV szegmens egyik legbiztonságosabb gépjárműve, mely négy kategóriában is meggyőző eredményt ért el: felnőtt utas, gyerek utas, gyalogos- és biztonsági segéd(rendszerek).

“A vadonatúj Kona 5 csillagos Euro NCAP minősítése bizonyítja, hogy legújabb SUV modellünk megfelel az ügyfeleink biztonságát garantáló legmagasabb szintű előírásoknak,” mondja Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe vezérigazgatója. “Az első helyezés bizonyítja, hogy a Hyundai nem csak technológia-orientált és innovatív megoldásokat kínál, de ezeket mindenki számára könnyen elérhetővé is teszi.”

 

Hyundai SmartSenseTM a legújabb aktív biztonsági technológiákkal

A legmagasabb szintű európai biztonsági előírások teljesítése érdekében, a vadonatúj Kona a legújabb aktív biztonsági- és vezetéstámogató rendszerek hosszú sorát sorakoztatja fel, melynek neve: Hyundai SmartSense™.

A sávelhagyást megelőző rendszer (LKA) is hozzájárult az 5 csillagos minősítéshez, hiszen minden tesztet sikeresen teljesített. A rendszer 60 km/órás sebesség felett, a gépjármű helyzetét érzékelve figyelmezteti a vezetőt nem szándékos sávváltás esetén. Figyelmeztető jelzést ad, mielőtt a gépjármű átmenne a fehér, szürke vagy kék sávelválasztó felfestésen vagy az úttesten elhelyezett apró rázóköveken (Bott’s dot: apró, kerek, fém, az úttestbe épített rázókövek – ford. megj.), hangjelzéssel és vizuálisan is figyelmezteti a vezetőt, mielőtt ellenkormányozna, hogy a járművet a sávon belül tartsa.

Az elülső ütközésre figyelmeztető rendszer, gyalogosfelismerő móddal (FCA) egy olyan, a vadonatúj Kona-ban elérhető fejlett, aktív biztonsági berendezés, mely vészhelyzet esetén figyelmezteti a vezetőt, szükség esetén pedig automatikusan fékez. Az előre felszerelt kamera és radaros érzékelő használatával az FCA rendszer három lépésben működik. Először fény- és hangjelzéssel figyelmezteti a vezetőt, az ütközés veszélyének fokától függően vezérli a fékeket, és a legnagyobb fékerőt fejti ki, hogy elkerülje az ütközést, illetve, hogy minimalizálja a kárt, ha az ütközés már elkerülhetetlen. Amennyiben a rendszer gépkocsit vagy gyalogost észlel az autó előtt, akkor 8 km/óra vagy annál nagyobb sebesség esetén aktiválódik.

Az Euro NCAP által tesztelt technológiákon kívül a vadonatúj Kona az alábbi biztonsági- és vezetéstámogató rendszereket kínálja: Fényszóró asszisztens (HBA) statikus tompított fényszóró asszisztenssel, Vezető éberségének csökkenésére figyelmeztető rendszer (DAW), Holttér-figyelő rendszer (BCW) és Mögöttes keresztirányú forgalomfelügyelet (RCWW).

A HyundaiSmartSenseTM aktív biztonsági technológiákon kívül a Hyundai Kona természetesen a valódi SUV képességeket is kínálja, köszönhetően a választható négykerék-meghajtásnak. Európai értékesítése ebben a negyedévben kezdődött.

 

Kona Üzemanyagfogyasztási Adatai

Benzinmotorok

1.0 T-GDi (120 LE): Kombinált üzemanyagfogyasztás: 5.2 (16” kerekek), 5.4 l/100 km (17” és 18” kerekek); kombinált CO2 kibocsátás: 117 (16” kerekek) – 125 (17” és 18” kerekek) g/km

1.6 T-GDi (177 LE): Kombinált üzemanyagfogyasztás: 6.7 l/100 km (17” és 18” kerekek); kombinált CO2 kibocsátás: 153 g/km (17” és 18” kerekek)

http://tesztalelkemindennek.hu/2017/10/21/egy-szimpatikus-rokon-amit-magunknak-valasztunk/

Jármű Tags:Barcelona, bemutató, Euro NCAP, Hyundai, Hyundai Kona, Kona, premier, Spanyolország

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Ez is kiderült – Gratulálunk!
Next Post: Autóverseny az étkezőasztalon (Videóval)

Kapcsolódó anyagok

  • Közlekedésbiztonsági teszt Hasznos
  • A tesztúton bukott le az elektromos Ssangyong Jármű
  • Másfél éven belül élesben is tesztelhetik a Toyota és a Hitachi hidrogén hajtású vonatát Jármű
  • Törték a teszteken a legújabb Hyundai modelleket (Videókkal) Jármű
  • Monte Carlo után tesztekkel készült Svédországra a Toyota Gazoo Racing World Rally Team Jármű
  • Hasznos tesztkilométerek „élesben” Jármű
2023. március
h K s c p s v
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • A Volvo Trucks és a Boliden közösen állítanak forgalomba elektromos teherautókat a földalatti bányamunkák elvégzésére
  • 27 új Siemens Desiro ML motorvonat érkezik az ÖBB-hez
  • Újabb közlekedésrendészeti ellenőrzések
  • További funkciók és továbbfejlesztett technológia a Mercedes-AMG GLA és GLB számára
  • „Közlekedik a család” vetélkedő 2023-ban is
  • Huncut óda született az idősekhez cserihanna tollából!
  • Dinamikus adathalászat, smishing és a DNS-infrastrúktúrával való visszaélés – nem sci-fi, hanem a valóság
  • Itt a legelszállósabb zene PRIBELSZKI érkező korongjáról
  • A World Photography Awards 2023 nyílt pályázatának döntősei
  • A múlt héten megérkezett Ed Sheeran vadonatúj felvétele, az „Eyes Closed”
  • Van képünk hozzá (23.03.27.) – Lexus ROV
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Fogyasszunk több rostot, a szervezetünk hálás lesz érte!
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • A sikeres tesztek után a 75-ös, a 76-os, a 77-es, a 80-as és 82A vonalon Jármű
  • A tesztvásárlások alapján ötven százalékkal csökkent az akciós árak szabálytalan feltüntetése Hasznos
  • Teszteli a négy napos munkahét bevezetését a Telekom Hasznos
  • Elkezdődött az új típusú jegy- és bérletautomaták tesztelése Szolgáltatás
  • Csütörtöktől újabb autóbuszt tesztel a BKV/BKK a fővárosban Jármű
  • Innovatív megoldást tesztel a Budapesti Közlekedési Vállalat Hasznos
  • Közel 1250 aktív szórakozást biztosító eszközt teszteltek Élmény
  • November 29-én kezdődik a tram-train vonatok “utasokkal élesített” tesztüzeme Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Részletek

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.