Skip to content

Teszt a lelke mindennek

tesztek, mindenről, mindenkinek

  • Kezdőlap
  • Jármű
  • Kütyü
  • Podcast
  • Óra
  • Egészség
  • Hasznos
  • Toggle search form

Navigáló kaméleon

Posted on 2018.10.02.2021.11.14. By Teszt Elek

A múlt héten megjelent egy anyag az Egyszer már láttam autót oldalon, miszerint kamionosoknak kedvez a Mio.

Akkor még úgy terveztük, hogy aznap megjelenik a személyes tapasztalatainkra épülő beszámoló, mivel még  a nyár elején hozhattunk el tesztre egy Mio MiVue Drive 60 FEU LM navigációs készüléket, ami egyben autós menetrögzítő kameraként is funkcionál – köszönhetően a beépített Full HD kamerának.

A kamera ráadásul nem is akárhogyan lett integrálva a navigációs eszköz hátába.
A Mio MiVue Drive 60 FEU LM készülék nem csupán egy egyszerű Full HD kamerát kapott, mivel az optika úgy lett kialakítva, hogy azt külön mozgathatjuk.

Ennek mi is a jelentőssége?

Az ötletes megoldásnak köszönhetően a navigáció tényleg a vezető felé fordítható, miközben a menetrögzítő optikája az útra irányítható.
A kamera nem csupán jobbra-balra, nahem fel-le, sőt átlósan is mozgatható – akár a kaméleon szeme  🙂 – , tehát akár személyautóban, akár teherautóban, vagy kamionban, buszban is könnyedén használható.

Könnyedén?

Naná!
Naná, mivel a Mio eszközöknél már megszokhattuk, hogy a “tappancs” (tapadókorong), a szélvédő belső oldalára egyszerúen “felragasztható”, magát a készüléket pedig néhány egyszerű mozdulattal csatlakoztathatjuk – vagy eltávolíthatjuk.
Igen, természetesen a tapadókorongot is ” le lehet bontani”…

Erről még annyit, hogy ennél a készüléknél is elérhető a gyári dobozban a ragasztóval ellátott rögzítési pont – ha esetleg véglegesen szeretnénk azt elhelyezni a gépjárműben.

De, mit lát a kamera és hogyan rögzít?

A Full HD (1080p @ 30fps) kamera felbontása, fényérzékenysége természetesen több módban is variálható a készülék menüjében.
Beállítható csak nappali, vagy éjszakai üzemmód is, illetve az, hogy ezek között automatikusan váltson az optika.

A felvételek hossza és minősége szintén beállítható.

Ezeken felül a készülék képes arra is, hogy különböző vészhelyzetekben (pl. ráfutás veszélye, vagy sávelhagyás) előre figyelmeztesse a felhasználót a képek rögzítése mellett.

És, igen! A Mio MiVue Drive 60 FEU LM az előre telepített traffipaxokra is figyelmeztet.

A képek/videók rögzítése micro SD-re történik.
Ráadásul akár két memóriakártyát is elhelyezhetünk a készülékben, így többnapos utazásunk is biztosan rögzítésre kerül
A felvételeket vagy a memóriakártya eltávolítása és azt egy számítógép/laptop/netbook csatlakoztatása után, vagy adatkábelen keresztül tudjuk visszanézni, szerkeszteni, megosztani.

Navigáció

A navigáció pontosan teszi a dolgát.
Természetesen beállítható, hogy milyen útvonalakat hagyjon ki (pl. fizetős utak, kompok, alagutak…), vagy milyen módban vezessen (takarékos, gyors, rövid) célba bennünket.
Természetesen több ezer “POI” van a térképmemóriákban, így a fontosabb/nevezetesebb pontokat pillanatok alatt előkereshetjük.

A kijelző

Az érintőképernyős 6,2”-es transzmisszív LCD kijelző ideális méret, így a navigáció használatakor nem kell hosszú másodperceken át, hunyorítva figyelnünk, merre vezet az utunk.
Az érintőpanel nagyon gyorsan és egyszerűen kalibrálható az első üzembehelyezéskor és az autós használatnak megfelelően nem túl érzékeny.
Pont ideális.

A kissé hosszúra húzódott tesztelés után fájó szívvel adtuk vissza, de szerencsére jött a következő menetrögzítő tesztje.
De, az már egy más történet.

Kiemelt jellemzők:

• Autós navigáció beépített Extreme HD (1080p) menetrögzítő kamerával – 1920 x 1080 felvétel 30 fps-el H.264 tömörítéssel, kis fájlméret, a felvétel legjobb minőségének megőrzése mellett.
• Kiváló minőségű felvétel – üveglencse, F2.0 rekesznyílás, 130° széles látószög
• Élettartamra szóló térkép és sebességmérő kamera frissítésekkel*
• Fejlett vezetőtámogató rendszer (ADAS) – a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDWS) azonnal jelez, amint érzékeli, hogy az autó elhagyni készül a sávot. A ráfutásos ütközésre figyelmeztető rendszer (FCWS) akkor lép működésbe, ha az autó túl közel kerül az előtte lévő járműhöz.
• 6.2 hüvelykes extra nagy kijelző
• IQ Routes™ – használja milliók tapasztalatát az Ön útvonalán
• Parkolási asszisztens – találjon gyorsan és egyszerűen parkolóhelyet a közelben
• 3 tengelyes G-szenzor – rögzíti az irányt és az erőket, azok hatását, a fordulásokat és a gyorsulást

Specifikációk:

Hardver
Processzor típusa Mstar 800 MHz
Érintőképernyő
Kijelző típusa és mérete 6,2”-es transzmisszív LCD kijelző érintőpanellel
Kijelző felbontása 800 x 480 pixel
Telep típusa 1100 mAh kapacitású akkumulátor
Hálózati csatlakozó mini USB típusú
Micro SD-kártya hely 2x – a fedélzeti kamera és a navigáció számára
Max. SD-kártyás tárhely 64GB
Magasság (mm) 101.5
Szélesség (mm) 173.1
Mélység (mm) 18.7(kamera nélkül)
Súly (gr) 295
Beépített fedélzeti kamera Yes
Képérzékelő OV2710(2M)
Videofelbontás 1080p @ 30fps
Videoformátum .MP4(H.264)
Üveglencse és nyílás üveg 5G+1R / F2.0
Látómező 130°
Színes kijelző
G-szenzor
WDR Recording
Hátsó kamera Opcionális
Ability to Disable Video Speed
Videofájlba integrált GPS
Szoftver
Élettartamra szóló térképfrissítések
Élettartamra szóló sebességmérő kamera adatfrissítés
Sebességkorlátozásra vonatkozó információk
Kimondott utcanevek (TTS)
Sávasszisztens
Smart Routes™
3D kereszteződés nézet
LearnMe Pro™
Gyalogos mód
Útvonaltervező
Közeli helyek
Saját autó helyének meghatározása
Alagút asszisztens
Tehergépkocsi mód Opcionális
PND operációs rendszer Windows CE 6.0
Desktop MiVue Manager

Fotó-videó, Hasznos, Jármű, Mobil Tags:#Alles klar, #baidu, #Base, #bing, #Deeper Web, #DuckDuckGo, #facebook, #facefollowme, #facefollowmeplease, #followme, #followmenow, #followmeplease, #google, #instafollowme, #instafollowmenow, #instafollowmeplease, #Lycos, #Search, #Suchen.de, #Webcrawler, #yahoo, #yandex, autós menetrögzítő, Drive 60 FEU LM, kaméleon, kamera, Mio, Mio MiVue, Mio MiVue Drive 60 FEU LM, navi, navigáció

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Megkezdte az első teszteket egy külföldi megrendelő a zalaegerszegi járműipari próbapályán
Next Post: Megkezdődött a Vakok Kertje tesztüzeme

Kapcsolódó anyagok

  • Elkezdődött az új típusú jegy- és bérletautomaták próbaüzeme Jármű
  • 727 egyén genomszintű adatait tesztelték Egészség
  • A távoli északon teszteli az Audi a Q6 e-tron szériaközeli prototípusát Jármű
  • Debrecenben megkezdődött a Zöld busz program éles tesztelése Jármű
  • A Blizzak LM005 a német és angol szaksajtó számos tesztjén nyerte el a legmagasabb minősítést Jármű
  • Harmincerzer körül is elérhető profi akciókamera Fotó-videó
2023. szeptember
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« aug    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • A Waberer’s Csoport átvette a hatezredik Volvo FH típusú nyergesvontatóját
  • Hátul még tágasabb
  • Új vezető a LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. pénzügyi osztályának élén
  • Forgalmi változások lesznek szombaton az Eurojackpot Szuperkoncertje miatt a Puskás Aréna környékén
  • A Siemens Mobility és az ÖBB digitalizálja ausztriai vasúthálózatát
  • Semmelweis
  • Életre kel a Magányos Cédrus
  • Aki bújt, aki nem – A Random Trip pop ódát írt Veszprémhez
  • Küldd a szeretet jelét!
  • Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt
  • Verstappen nyerte a japán időmérőt
  • Van képünk hozzá (23.09.23.) –  Polestar Synergy Design Contest Winner
  • Verstappen behúzta a harmadik szabadedzést is
  • Frankl András: “A Hungaroring ugyanolyan tökéletes lesz, mint az atlétikai stadion”
  • Verstappen volt a leggyorsabb a második szabadedzésen is
  • Levesdiéta
  • Átb*szás! Megtévesztették a fogyasztókat a Regenera ital másnaposság elleni hatásáról
  • Borlepárlási támogatás segíti a borászatokat
  • Séflegendák és bajnokok mutatják meg, mit tudnak
  • Egymillió, kidobásra ítélt ételcsomagot mentett meg egy magyar startup applikációja
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A születése óta vak Karvai Sándor megszelidítette az Acer ES 5 elektromos rollert
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A plug-in Priusszal is ismerkedtünkToyota Prius
  • A Magyar Telekomnál folytatódik a négy napos munkahét tesztelése Hasznos
  • Szuper ötletek, szuper kaja, szuper kiszolgálás – szuper rendezvénytársaság! Kaja
  • Hibrid hajtásmodell, naperőmű tesztelés, nanoszálas gyógyszertechnológia Egészség
  • A termelési tesztek alapján nyáron vagy ősszel kezdhet dolgozni a második kút Nyékpusztán Szolgáltatás
  • A tesztek, vizsgálatok alapján egyre több veszélyes hamisítványt értékesítenek online Szolgáltatás
  • Terrorista vagy-e?! Adategyeztetni próbáltunk a Telekomnál – Személyesen nem sikerült Szolgáltatás
  • Elektromos buszokat tesztelnek a fővárosban Jármű
  • Dolgozókat szállító elektromos autóbuszt állítanak tesztüzembe a Mátrai Erőmű térségében Jármű

Copyright © 2023 Teszt a lelke mindennek.

Powered by PressBook News WordPress theme

A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.

Teszt a lelke mindennek
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.

Feltétlenül szükséges sütik

A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.

Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.