Kétszázötvennel árkon bokron át
Ez az érzés a hosszabb teszt során sem cáfolódott meg.
Összességében egy szerethető és használható motort ismertem meg a CRF250RLA modellben!
Az első fényszóró egy kompakt, aszimmetrikus kettős LED-egység. Ez a kialakítás nagyon látványossá és egyben feltűnővé teszi a motort.
A digitális műszerfal tartalmazza a sebességmérőt, a fordulatszámmérőt, az üzemanyagmérőt és az órát.kialakítása, megvilágítása olyan,hogy tényleg elég néhány pillanat, hogy a számunkra fontos adatokat leolvassuk – akár éjszaka is. Nekem, mondjuk kissé hiányzott eleinte az éppen aktuális sebességi fokozat visszajelzése, de gyorsan megtanultam számolni 😀
A 10,1 literes (1,6 literes tartalék) üzemanyagtartály 320 kilométernyi távolságot tesz lehetővé az átlag 3 liternyi üzemanyag-fogyasztásnak köszönhetően.
Az ülés teljesen beleolvad a motor felső gerincébe. Amikor először próbáltam, kissé furcsa érzéssel szálltam le az első 50 kilométer után a vasról, ám a rendszeres közlekedés során egyetlen pillanatig sem éreztem kényelmetlennek. Ja, és arról se feledkezzünk meg, hogy akár a lábtartón állva is utazhatunk…
Fontos kiemelni, hogy a motor szélessége megkönnyíti a felhasználónak, hogy, úgy igazán a combjai közé szorítsa a gépet. Ez nagyon jó például a földutakon/terepen történő utazáskor.
Fentebb már elhintettem azt, hogy a valódi terepgumikkal nem igazán alkalmas az autópályán való száguldásra. Országúton azonban, 80-90 kilométeres sebességig nagyon jól viselkedik.
És azt se felejtsük el, hogy magas felépítésének köszönhetően könnyedén tudunk akár az autók között is lavírozni a dugóban – mert a kormányunk a kocsik tükre fölött simán elfér 🙂
Ide terveztem a mociról készült képeket, de ugye a Szigeten egy vicces fiú kissé belepiszkált a CAT S60 telefonomba, minek eredményeként a fotók, videók, hangfájlok egy része elveszett. 🙁 Anyukáját ezúton is üdvözlöm!
Specifikációk:
- Motor
Furat × löket (mm) 76 x 55 Kompresszióviszony 10,7:1 Összlökettérfogat (cm3) 250 Motortípus Egyhengeres, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű Teljesítmény 18,2 kW/8500 f./perc Forgatónyomaték 22,6 Nm/6750 f./perc Indítás Önindító - Váz és futómű
Első felfüggesztés 43 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópokból összeállított villa Hátsó felfüggesztés Pro-Link himbarendszer, központi rugóstag, alumínium lengővilla Első abroncs 3.00-21 51P Hátsó abroncs 120/80-18M/C (62P) Felni elöl 21 x 1,60 Felni hátul 18 x 2,15 - Méretek és tömeg
Akkumulátor típusa és kapacitása (VAh) 12 V/7 Ah Méretek (H×Sz×M) (mm) 2210 x 900 x 1425 Alváztípus Acél hídváz Üzemanyagtank kapacitás (liter) 10.1 Szabad hasmagasság (mm) 270 Menetkész tömeg (kg) 157 Ülésmagasság (mm) 895 Tengelytáv (mm) 1455 - Erőátvitel
Végáttétel Lánc Sebességváltó Hatfokozatú